20:56

STYLE: runaway






pants: Zara / jacket: Zara / bag: Parfois / high heels: New Look



18 comments:

  1. mam te same pierścionki ;) Buty są super, lubie takie ;))

    ReplyDelete
  2. cudowne buty, ogólnie fajna, spójna całość :)

    ReplyDelete
  3. tak, u nas w H&Mie, kupiłam niedawno, myślę, że jeszcze są i uwaga dałam za nią całe 39,90 :)

    ReplyDelete
  4. jestem zakochana w Twoich zdjęciach <3

    ReplyDelete
  5. jej! super torba :))
    osobiście jestem uzależniona od Parfois :P

    dodaję do obserwowanych!

    ReplyDelete
  6. świetny outfit! bardzo chętnie sama bym go założyła. wszystko do siebie idealnie pasuje. brawo! :D genialna torba

    ReplyDelete
  7. Super bluzeczka i buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę- miło mi będzie, jeśli dodasz mój blog do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładnie wyglądasz, buciki cudne.

    ReplyDelete
  9. masz taki niewymuszony styl, like it!

    ReplyDelete
  10. Fajny zestaw, bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    ReplyDelete
  11. C U D O W N I E ! jesteś druga fenomenalną blogerka z Radomia której blog śledzie, ta się zastanawiam ile Nas jest w mieście, może kiedyś uda się zorganizować jakieś spotkanie radomskich szafiarek :) tak jak to jest organizowane w innych miastach :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Piękna z Ciebie dziewczyna a Twój styl to kwintesencja klasy! uwielbiam Twoje zdjęcia!:) będę częstym gościem!!:) zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl

    ReplyDelete
  13. dodałam do obserwowanych , gdyż jestem zachwycona :)


    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  14. Świetny zestaw. Fajny blog, dodaję do obserwowanych. Zajrzyj do mnie. Może też ci się spodoba...

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger