14:24

STYLE: you can be the boss





Dziś niespodzianka od Bubba Gamp, informacje o konkursie na samym końcu posta.






W tym miesiącu razem ze sklepem Bubba Gamp chcemy Wam pokazać kilka pięknych sukienek, które możecie założyć na sylwestra bądź studniówkę. W każdą niedzielę grudnia będzie ukazywał się post w którym główną rolę odegra sukienka ze sklepu. Gorąco zachęcam do oglądania i komentowania bowiem pod koniec miesiąca zorganizowany będzie konkurs, ale o tym wkrótce.




Bubba Gamp dress and pearls / Wholesale-dress heels





+ music for today




KONKURS


Z okazji Mikołajek Bubba Gamp ma dla Was prezent, którym jest wybrana biżuteria do 50zł.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
- polubić Bubba Gamp na facebooku
- w komentarzu zostawić swoje imię i nazwisko, adres e-maill i odpowiedzieć na pytanie:
Czy podobają Ci się ubrania z Bubba Gamp, jeśli tak to dlaczego?

Konkurs trwa do 10.12.2011 r. do 23:59.


ZWYCIĘŻA: olenka2908@wp.pl
gratuluję!


Dziękuję za udostępnienie lokalu właścicielowi Villy Renard

47 comments:

  1. Ta kula nieodzownie kojarzy mi się z latami 80.!

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny, klasyczny zestaw. Zakochałam się w tej sukience <3

    ReplyDelete
  3. .................. padłam!!! genialne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. uwielbiam Twoje zdjęcia! Sukienka śliczna za sprawą detalu

    ReplyDelete
  5. wyglądasz zjawiskowo w tej sukience. Zdecydownaie twój fason.

    ReplyDelete
  6. stylizacja stworzona dla Ciebie !

    ReplyDelete
  7. prześwietna sukienka, fantastycznie w niej wyglądasz.

    ReplyDelete
  8. średnio na tych zdjęciach widać detale sukienki, ale sesja bardzo fajna ;D

    ReplyDelete
  9. Ja akurat jestem zachwycona, sukienka jest genialna!

    ReplyDelete
  10. Aleksandra Siara
    olenka2908@wp.pl
    Uwielbiam ciuch Bubba Gamp, są niesamowicie oryginalne i idealnie pasują do kogoś kto chce się wyróżniać z tłumu;)

    ReplyDelete
  11. Zachwycasz coraz bardziej! Cudownie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  12. Dla mnie jest zdecydowanie za słodki, ale zalezy co komu odpowiada.

    ReplyDelete
  13. Strasznie podobają mi się te zdjęcia. Wyglądasz świetnie! (:

    ReplyDelete
  14. boska sukienka, świetne zdjęcia - wyglądasz niesamowicie, strasznie podoba mi się cała sesja

    ReplyDelete
  15. jaki świetny blog! <3 dobrze że tu trafiłam. +obserwuję! :)

    ReplyDelete
  16. Niestety te rękawiczki kupiłam rok temu, więc raczej już nie znajdziesz ich w sklepie...
    Piękne są te zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  17. A te Praskie zoo to po prostu poezja, na pewno do niego wrócę! I słyszałam, że jest w nim możliwość zwiedzania nocą :D

    ReplyDelete
  18. KADIK BABIK
    klaudiababik@interia.eu
    to wać państwo jakby szyje a wygląda jak malowane! się podoba za to, że z Camden town ciagli do Polski łaszki a teraz sami w londyńskim stylu daja czadu! Takie sukienusie to ja kocham <3

    ReplyDelete
  19. wow. ta sukienka jest świetna i cudownie w niej wyglądasz :)

    ReplyDelete
  20. piekne zdjecia i naszyjnik! przecudnie wygladasz w tej czarnej sukieneczce!!!

    ReplyDelete
  21. Klaudia Węgrzynowska
    kidi@vp.pl
    Boskie
    Urocze
    Bajeczne
    Bezmiernie wspaniałe
    Absolutnie oryginalne

    ReplyDelete
  22. jesteś śliczna! inaczej tego określić nie można.. :)
    hugs, Nikki <3

    ReplyDelete
  23. Wow, przepiękne zdjęcia....śliczna jestes!
    no i do tego niesamowicie wyglądasz. Czego chcieć więcej? :)

    obserwuję!

    xoxoxoxox :*

    ReplyDelete
  24. Śliczna jesteś :) Fajna sukienka
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  25. Oj, też mam nadzieję, że moja okaże się bezbolesna :D hehe
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  26. hej,jesli lubisz super super mega skinny jeansy to polecam , tam przy niektorych spodniach jest nawet napisane ,ze spodnie sa naprawde "wąskie" ,wiec trzeba brac nr wieksze niz sie ma, przy tych moich nie bylo :) ten model co ja mam akurat jest gnieciony materiał troche,marszczony , ok,mam nadzieje,ze cos z tego zrozumialas :)
    buzka!

    ReplyDelete
  27. piękne zdjęcia !
    śliczna sukienka i buty :)

    dziękuję za komentarz :) co do agencji ..to myślałam ;p ale co ja zrobie jak mam 172 cm wzrostu i mieszkam na takim odludziu ..no i jeszcze mam 15 lat :P

    ReplyDelete
  28. No cóż...i tak się boję dentysty :D może nawet nie boję, ale nie jest to moje "ulubione" miejsce hehe...:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  29. Rewelacyjne zdjęcia!
    piękna jesteś:)

    ReplyDelete
  30. Magdalena Gocoł
    teardroop@op.pl
    ubrania bardzo mi się podobają gdyż mają swój charakter nie są w pełni skopiowane jak większość ubrań, na pewno każda osoba poczuje się w nich wyjątkowo i przy okazji będzie mogła wyrazić siebie!

    ReplyDelete
  31. sposób w jaki wykonane są Twoje zdjęcia naprawdę mnie inspiruje!
    Pierniczki jak najbardziej polecam, każdy je uwielbia ; )
    hugs, Nikki <3

    ReplyDelete
  32. świetny look!

    sukienka jest przepiękna

    pozdrawiamy i zapraszamy silesiastreetlook :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger