20:54

LIFE - spring/summer photo session


Tak jak obiecałam dziś pokażę efekty sesji zdjęciowej dla Bubba Gamp. Temat przewodni to wiosna/lato. Całość została podzielona na cztery części o różnej tematyce - spring/summer/love/music. Zdjęcia robiła mi moja siostra, natomiast stylizacje, ogólny zamysł zdjęć jak i potem ich przerobieniem zajmowałam się ja. Mam nadzieję, że efekty Wam się podobają. A mieszkańców Radomia zapraszam do sklepu Bubba Gamp w Galerii Słonecznej na zakupy (nowa dostawa, wspaniała marynarka w kolejnym poście!) i przy okazji można podziwiać nową witrynę z moimi zdjęciami.



SPRING&SUMMER




LOVE&MUSIC



zdjęcia witryny robione moim telefonem, jakość trochę kiepska jednak chciałam pokazać




+ DZIŚ 50 POST NA BLOGU, CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ ZA WSZYSTKIE MIŁE KOMENTARZE, OBSERWATORÓW I W OGÓLE ZA WSPARCIE. TO BARDZO DUŻO ZNACZY :)
DZIEKUJE :*

32 comments:

  1. Śliczne zdjęcie!

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    KONKURS
    KONKURS
    KONKURS

    ReplyDelete
  2. no to czekam na więcej, bo jestem taaaaaaaaka ciekawa :)

    ReplyDelete
  3. ja już chyba widziałam jedno zdjęcie w tej sukience na modnejpolce i była oczarowana! ;d

    ReplyDelete
  4. w Bubba Gamp już są niektóre zdjęcia na wystawie! Bardzo ładnie wyszłaś, pomysłowa sesja :)

    ReplyDelete
  5. Nie umiem sie doczekać ! :)

    ReplyDelete
  6. o szonqo ale jesteś ładna :*

    ReplyDelete
  7. Wygląda to bardzo profesjonalnie !

    ReplyDelete
  8. pierwsze zdjęcie z serii summer!<3

    ReplyDelete
  9. świetne zdjęcia. macie pomysły =]

    ReplyDelete
  10. gratuluję sukcesu!

    tastyfever.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. oj witrynę widziała widziałam;) świetne zdjęcia;*

    ReplyDelete
  12. łoo, zdjęcia wyglądają naprawdę super (:

    ReplyDelete
  13. gratuluję, widziałam już :) śliczna, dziewczęca, słodka sesja :) zdjęcia summer to moje ulubione ;3

    ReplyDelete
  14. bardzo lubię Twój naturalny wygląd :)

    ReplyDelete
  15. Piękna jesteś, a zdjęcia są świetne! :) Gratulacje :)

    ReplyDelete
  16. hihihi:)
    jesteś tak zajebiście śliczna i fotogeniczna że mi szczęka opada!:)

    ReplyDelete
  17. Świetna jesteś! ;) Te zdjęcia są fenomenalne! I świetny blog! Dodaję! ;*

    ReplyDelete
  18. boskie zdjęcia. Zapraszam do mnie . spodoba ci się mój profil - obserwuj .

    ReplyDelete
  19. dzięki za odwiedziny, zapraszam częściej :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger