16:59

STYLE: Sugar daddy promised me I'll be sitting on top of the world



COOKIE MONSTER!





Kosmos podbił serca blogerek i osób kochających modę na całym świecie. Od leginsów, przez koszulki a nawet buty. Pojawił się już chyba w każdym możliwym miejscu. Jestem wielką fanką firmy Motel Rocks i to właśnie ich kosmiczne spodnie skradły moje serce. Uważam, że są one już tak charakterystyczne, że wystarczy założyć do nich zwykłą białą koszulę i więcej nie trzeba. 
W planach mam również kosmiczną sukienkę i koszulkę ale na to przyjdzie jeszcze czas.


I'm in love with galaxy print. Motel Rocks trousers are really great and fashionable. They have got great clothes and in Poland you can buy them in Fashion Store Bubba Gamp in Radom!


(Motel Rocks trousers from Bubba Gamp, H&M shirt, New Look shoes)



+ Cookie Monster was delicious!

30 comments:

  1. jestem na diecie i akurat jestem głodna! jakie ciastko<3

    ReplyDelete
  2. Nic tak nie poprawia humoru jak ciasteczkowy potwor z Cupcake Corner Bakery

    ReplyDelete
  3. jakie piękne ciasteczko <3 zauroczyło mnie, nie potrafiłabym go zjeść ;))


    zapraszam do mniee;))

    ReplyDelete
  4. one są bajeczne, też takie chcę;)

    ReplyDelete
  5. jaka babeczka!! <3 śliczne masz buty :) bardzo ciekawy look!

    ReplyDelete
  6. nieziemskie legginsy - haha :)

    ReplyDelete
  7. wspaniale jak zwykle, ale tym razem cookie monster jest faworytem :D

    ReplyDelete
  8. Po obejrzeniu każdego kolejnego postu zastanawiam się czym zaskoczysz w następnym. I tym razem zaskoczyłaś ;) Te spodnie są wspaniałe i świetnie wyglądają z białą koszulą :)

    ReplyDelete
  9. Babeczka i Ty = KOSMOS :D
    super!

    ReplyDelete
  10. zestaw rewelacja! <3 mój ulubiony ostatniego czasu :P

    ReplyDelete
  11. kupiłaś wreszcie te spodnie! I dobrze bo wyglądasz w nich bosko :*

    ReplyDelete
  12. świetne spodnie! i ciasteczko... *.*

    ReplyDelete
  13. swietnie wyglądasz jak zwykle zresztą, a spodnie rewelka! :)

    ReplyDelete
  14. wow totalne zaskoczenie, bylam przekonana ze jestes z londynu albo n.jorku, swietny oryginalny styl i zdjecia. obserwuje
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. oj, genialne są Twoje spodnie <3 i masz zupełną rację, tutaj nie należy już zbyt wiele dodawać, one same w zupełności wystarczają, aby zwracać uwagę.
    pozdrawiam serdecznie ;*

    ReplyDelete
  16. omg od teraz marzę o nich! do tej pory byłam zakochana w 'klasycznych' galaktykach blackmilka, ale to połączenie kolorystyczne jest jak najbardziej 'moje';)

    ReplyDelete
  17. świetnie wyglądasz, muffin również ;D

    ReplyDelete
  18. Amazing pants, and a beautiful outfit!!

    ReplyDelete
  19. jeej, ale Ty jesteś ładna! Tylko pozazdrościć takiej urody *.* + spodnie, genialne!

    ReplyDelete
  20. świetnie wyglądasz :)
    http://roadtotheparadisee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. tak myślałam, że zobaczę u Ciebie coś z tej kolekcji :) ja zastanawiam się nad sukienką...
    + rzeczywiście nie trzeba wielu dodatków a i tak wyglądasz świetnie! ;*

    ReplyDelete
  22. wow, zakochałam się, boskie spodnie!<3 świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  23. oooo....muffin :) zjawiskowe spodnie!

    ReplyDelete
  24. oooo matko, jaka ty jesteś ładna :( Jezusie jesteś naprawde śliczna, zazdrosc zazdrosc.
    Spodnie są suuuperowe!

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger