18:27

there's a big black sky over my town


I'm just gonna dance all night, I'm all messed up





Tym razem pokazuję Wam przepiękną sukienkę z Bubba Gamp. Jest idealna, delikatna i bardzo skromna. Zestawiłam ją z moją ulubioną biżuterią a mianowicie bransoletką z Rings and Things, łańcuchem z H&M, który przywiązałam wokół szyi i pierścionkiem z Top Shopu. Nie chciałam bardzo przesadzać z dodatkami i mam nadzieję, że mi się udało. A do wszystkiego czarne, klasyczne szpilki i ulubione rajstopki, które niestety porwały się podczas zdjęć...
A w kolejnym poście pokażę Wam zdjęcia z sesji dla Bubba Gamp, już nie mogę się doczekać.


(Bubba Gamp dress and bag / Top Shop ring / Wholesale-dress heels / Ring and Ting bow bracelet and bow ring)

46 comments:

  1. Nieziemska biżuteria, ;o

    pannazadziorna.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Alez jestes sliczna. Twoj blog bardzo mi sie podoba. Obserwuje!

    ReplyDelete
  3. wyglądasz przepięknie. biżuteria, makijaż, fryzura - idealnie :)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Śliczna jesteś. Idealne wyważenie dodatków, brawo!

    ReplyDelete
  5. Też mam ten pierścionek z Divy ;)

    ReplyDelete
  6. Zapowiada się klasycznie, jestem ciekawa dołu.

    ReplyDelete
  7. Jak pięknie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  8. uroczo wyglądasz, śliczna sukienka:)

    ReplyDelete
  9. Ja chcę takie ściany. (;
    Sukienka jest przeurocza! Mom plz...

    ReplyDelete
  10. ale klimat,tapeta kojarzy mi się z pewnym wzorem the sims 3 haha, zestaw na plus:)

    ReplyDelete
  11. naszyjnik<3 genialna stylizacja, a całości dopełnia stylowa tapeta! dodaje do obserwowanych buziaki, feszynplejs.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz wspaniale w tej sukience :) Świetne dodatki.

    ReplyDelete
  13. Genialnie! Nie szpecisz tej sukienki niepotrzebnymi dodatkami, a dodajesz jej jeszcze więcej klasy!

    ReplyDelete
  14. pięknie wyglądasz,śliczna sukienka! a zdjęcia jak zawsze mnie zachwyciły *.*
    xoxo

    ReplyDelete
  15. ślicznie wyglądasz, sukienka jest boska;)

    ReplyDelete
  16. pięknaś jak zwykle!<3 sukienka śliczna i cudowne dodatki!

    ReplyDelete
  17. nie mogę się napatrzeć. idealnie wyszłaś, i ubóstwiam rajstopki!

    ReplyDelete
  18. przepięknie wyglądasz, z klasą! w ogóle świetny blog :) z chęcią będę tu zaglądać! a co do czekoladowych lizaków - bardzo prosto się je robi:) kupiłam silikonowe formy w Tchibo i po prostu roztopiłam czekoladę dodałam trochę kokosu i innych posypek czy bakalii, przelałam do form i do lodówki :) nic trudnego!

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz przecudownie :). Ubóstwiam buty!
    Ps. Masz świetny pokój, a przynajmniej tapetę! :)

    ReplyDelete
  20. Piękny post i muszę powiedzieć, że super Ci w spiętych włosach, aż zaczęłam tęsknić za swoimi długimi włosami.
    Całuję: *

    ReplyDelete
  21. Ślicznie wyglądasz, kilka zdjęć strasznie mnie zauroczyło, zwłaszcza to pierwsze i te z lusterkiem! Nie mogę się napatrzeć! :)

    ReplyDelete
  22. śliczny zestaw! torebka, rajtki, naszyjnik wszystko mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  23. Wyglądasz jak księżniczka ♥

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz uroczo, po prostu pięknie!

    ReplyDelete
  25. cudnie wyglądasz, sukienka jest świetna.

    ReplyDelete
  26. Wow, wyglądasz pięknie! :)
    Urocza sukienka.
    Pozdrawiamy xoxo


    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Rewelacyjnie wygladasz! Bezbłędnie!

    ReplyDelete
  28. You look classy and gorgeous! Love the whole look!

    X
    en la moda

    ReplyDelete
  29. Wszystko mi się niesamowicie podoba, bardzo kobieco :)

    http://przekraczajac-horyzonty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. wyglądasz przepięknie!!! będę tu częściej zaglądać:)

    ReplyDelete
  31. Wygladasz fenomenalnie!Biel ze zlotem-rewelacja!

    ReplyDelete
  32. sukienkę masz piękną :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  33. Love your necklace ! great photos :)

    ReplyDelete
  34. idealnie od stóp do głów.
    świetne zdjęcia.

    ReplyDelete
  35. piękna biżuteria! super szminka :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger