17:58

theres only time to say goodbye



I want to wish you happy Easter, for all of you!





Od momentu gdy pojawiły się spódnice maxi byłam do nich sceptycznie nastawiona. Bałam się ich długości, tego, że mogę wyglądać na małą, jednak po założeniu tej spódnicy jest odwrotnie. Dodając do niej buty na obcasie wyglądamy świetnie. Ja zestawiłam ją z białą koszulą i broszką aby wyglądać nieco elegancko z okazji zbliżających się świąt. Mam nadzieję, że nie jest to pierwszy raz gdy taka spódnica pojawia się u mnie i będzie w szafie miejsce na kolejne, tym razem może pojawi się ta z odsłoniętym przodem, kto wie...
A tymczasem życzę wesołych świąt :)


(Bubba Gamp skirt and brooch / Esprit blouse / Rings&Tings ring / H&M bag)

39 comments:

  1. nie mogę się doczekać spódnicy! cudowna <3

    ReplyDelete
  2. cos czuuje ze ten bd zajebisty <3 olsza

    ReplyDelete
  3. wow, mega! świetna szminka :)

    ReplyDelete
  4. Genialnie wyglądasz! Wzajemnie Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
  5. Masz świetny styl, a Twoja uroda w ogóle nie zdradza tego, że jesteś Polką, do tego cały blog po angielsku, aż zastanawiałam się w jakim języku napisać komentarz. ^ ^

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. kopertówka na miejscu. zachwycam się kolorem Twoich ust. świąt nie obchodzę, ale Tobie życzę spokoju.

    ReplyDelete
  7. prześliczne masz te zdjęcia :)
    kocham takie spódnice!

    ReplyDelete
  8. dziękuję, wesołych świąt! :))

    ReplyDelete
  9. świetnie!<3
    wesołych świąt! :*

    ReplyDelete
  10. plisowane spódnice są najlepsze! w twoim wydaniu wygląda oszałamiająco ^^

    ReplyDelete
  11. bardzo podoba mi się Twoja stylizacja; uwielbiam klasykę, a szczególnie kiedy łączymy ją z nutką nowatorstwa;
    +cudowne włosy!
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Piękna kopertówka! Również życzymy wesołych Świąt. :)

    ReplyDelete
  13. czekam na resztę, piękna !

    ReplyDelete
  14. hej :) czy możesz powiedzieć gdzie kupiłaś takie świetne okulary z tego posta:
    http://the-pickpocket.blogspot.com/2012/02/what-is-in-my-bag.html#more

    ReplyDelete
    Replies
    1. okulary kupiłam jakieś dwa lata temu, u okulisty na ul. Narutowicza w Radomiu, zaraz po pierwszej wizycie:)

      Delete
  15. Hey! I just found your blog and I think it's pretty amazing, well structured and with a lot of inspiring posts:)
    If you want we can follow each other, I would be very glad to have you as my new friend!:X
    I also have an amazing GIVEAWAY on my blog, please check it out:)

    ReplyDelete
  16. wyglądasz cudownie. i również wesołych świąt!

    ReplyDelete
  17. ojej, zakochałam się w spódnicy <3

    ReplyDelete
  18. Jest napisane w lokalizacji pod notką ;)) ogród saski w warszawie.

    ReplyDelete
  19. o, chyba widziałam tę spódniczkę ostatnio w bubba gamp; zastanawiam się nad tą jasną wersją, ale zazwyczaj na początku wszystkie długie spódnice są dla mnie super, ekstra i w ogóle, a potem leżą w szafie :)

    ReplyDelete
  20. Naprawdę fajnie się zapowiada, czekam na więcej zdjęć :)

    ReplyDelete
  21. zakochałam się w spódnicy i butach *_*

    ReplyDelete
  22. Wspaniale! Wesołych świąt :) ;*

    ReplyDelete
  23. hi dear! your blog is amazing- love the looks and you are so pretty- such a inspiration here
    happy easter to you and your family ;)
    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit <3

    ReplyDelete
  24. piękna kopertówka <3
    http://tequilaalley.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. piękna jest ta stylizacja, dodaję do obserwowanych!

    ReplyDelete
  26. uwielbiam białe koszule. albo nawet koszule w ogóle. koszule mojego faceta też:)
    ja pochwale bardzo przemyślane połączenie niebieskiego i różu, paseczek na kopertówce i w talii (uroczy) lubię taką harmonię. bardzo.

    ReplyDelete
  27. Wyglądasz tak,że zapiera dech:) W dechę można powiedzieć.

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. po prostu wyglądasz perfekcyjnie, inne słowa są zbędne ;)

    ReplyDelete
  29. Masz śliczne włosy i styl. A blog bardzo ciekawy . Pozdrawiam i Zapraszam do mnie ; *

    ReplyDelete
  30. genialnie wyglądasz:)

    Super blog,może obserwujemy?:>

    ReplyDelete
  31. Hello dear!
    I found your blog, searching for some images.
    It's lovely! I really like it!
    I'll follow you!
    Here also mine:

    http://jowhitecandy.blogspot.pt/

    Kisses and Hugs

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger