14:14

STYLE: I feel worried that my brain is just a fool in your sick game


Tym razem troszkę na sportowo. Zdjęcia robiła mi siostra podczas naszego niedzielnego spaceru. Miejscem docelowym była las, gdzie było świetne drzewo, jednak nie udało nam się tam dostać ze względu na pokrzywy, które uniemożliwiły nam przejście (swoją drogą były wszędzie).
Jeśli chodzi o strój to mam na sobie nową koszulkę z Nelly.com i najwygodniejsze buty na świecie. W niedzielę można sobie pozwolić na chwile lenistwa i włożyć zwykłe szorty. Kapelusz natomiast kupiłam kiedyś na wakacjach w Zakopanem ale jest już w kiepskim stanie i najwyższy czas na zakup nowego.



(Nelly blouse / DIY Esprit jeans / Converse shoes)

52 comments:

  1. super koszulka i kapelusz! :))

    ReplyDelete
  2. Dzisiaj przyszła do mnie paczka z chabrowymi conversami ;)

    styl. świetna na pogodne dni

    ReplyDelete
  3. ślicznie wyglądasz ;)
    bluzka jest cudowna ;)

    ReplyDelete
  4. fajnie;) świetny kapelusik;)
    wiesz co nie wiem, bo znalazłam go na tym wieszaku z przecenami, wiem, że była jeszcze jedna XS, ale może warto poszukać ;)

    ReplyDelete
  5. ładnie, piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  6. converse są bardzo wygodne, to fakt! a kapelusz im bardziej znoszony, tym lepszy! więc go nie zamieniaj na nowszy model :))

    ReplyDelete
  7. jest kapelusz jest komentarz!
    uwielbiam <3
    -----
    white-suite.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Do mnie właśnie przyszła paczka z chabrowymi conversami ;)

    stylóweczka bardzo fajna an pogodny dzień ;)

    ReplyDelete
  9. swietne zdjecia :) oo tez mam taką bransoletkę

    ReplyDelete
  10. ale stylowe foty. mają taki klimat, dziewczyno ekstra.
    jak znajdziesz chwile możesz zajrzeć do mnie ;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. serio gorąco polecam bo są mega wygodne mimo, ze wcale tak nie wyglądają :) a który kolor?

    ReplyDelete
  12. uwielbiam połączenie kolorów w Twoim wydaniu!;)

    ReplyDelete
  13. uwielbiam takie niedzielne i leniwe zestawy! noszę takie również w inne dni tygodnia:D kapelusz jest świetny, nie wymieniaj go!

    ReplyDelete
  14. Boskie spodenki i ten kapelusz. Świetna sceneria ;)

    ReplyDelete
  15. przypominasz tutaj "Jestem Kasia";)

    ReplyDelete
  16. I to jak kochana ;)
    Cudownie wyglądasz, ale to jak zawsze :) Jak Ty to robisz, że tak wspaniale wyglądasz i masz taką figurę? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sumie to ostatnio nic nie robię, ale ogólnie to chodzę dwa-trzy razy na siłownię :) ale nie byłam teraz przez 2 tygdonie ale od poniedziałku znów powracam tam!

      Delete
    2. To zazdroszczę wytrwałości. U mnie póki co nie wchodzi w grę siłownia, bo daleko :/ Dieta białkowa też nie, w końcu, co mi cały czas mama powtarza rosnę. Staram się ograniczyć jedzenie, słodycze, ale ciężko mi to idzie... Za to codziennie ćwiczę od ponad tygodnia. Próbowałam a6w dwa razy, ale przy 10 dniu nieszczęsna szyja zaczynała boleć, więc nie do końca robiłam dobrze ćwiczenia, więc po co ćwiczyć na marne. No więc teraz ćwiczenia codziennie, z filmików, na brzuch, uda. Jednak chciałabym też spróbować ćwiczeń cardio (ponoć najlepsze na spalanie tłuszczu) ale mieszkam w bloku i nie wiem czy tak fajnie jak ktoś skacze na skakance. Hahaha :P Będę próbowała :) Mam nadzieję, że może kiedyś będę chociaż w połowie tak zgrabna jak Ty ;)

      Delete
  17. Ty nawet w sportowym wydaniu wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  18. czy można chodzić w conversach bez skarpetek? mam zamiar kupić, ale właśnie myślałam czy to dobry moment na tę porę roku :) proszę o odpowiedź i pozdrawiam ! Marlena

    ReplyDelete
    Replies
    1. zależy czy pocą Ci się stópki; zawsze można spróbować założyć ale osobiście bym odradzała :) ja miałam na sobie skarpetki :)

      Delete
    2. ojej jakieś mega krótkie? nawet czarne stopki zalatują wsią przy tych trampach :(

      Delete
    3. ja chodzę w tych co zakrywają tylko stopę i paluszki - takich specjalnych do balerinek :)

      Delete
  19. Lovely pictures! You look great :)

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.se

    ReplyDelete
  20. ale jestes sliczna ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. mam nadzieję, że realizacja wyjdzie równie ciekawie ;p a relacja zapewne będzie jakaś :)
    lubię takie luźne, 'podrapane' zestawy :)

    ReplyDelete
  22. widzę uśmiech, oby częściej!

    ReplyDelete
  23. przepięknie Ci w kapeluszu! <3

    ReplyDelete
  24. Piękne kolory tej koszulki ! Gratuluję zmysłu smaku - wyglądać tak ślicznie w sportowej, luźnej wersji, to jest wyczyn ;>
    Jeśli interesuje Cię zdobienie, stylizacja paznokci - to zapraszam do siebie, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  25. serdecznie polecam, naprawdę proste i przyjemne i pięknie wygląda, gdy na zewnątrz ładna pogoda ;)

    ReplyDelete
  26. Kupiłam te spodnie trochę ponad rok temu... :)

    ReplyDelete
  27. Dobre pytanie, nie znam się na aparatach, bo zdjęcia robi mi moja przyjaciółka. ;d
    Wiem tylko tyle, że Nikon.

    ReplyDelete
  28. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    ReplyDelete
  29. bardzo fajny kapelusz!
    zapraszam do siebie;)

    ReplyDelete
  30. podoba mi się ; prosto i wygodnie :) a bransoletka cudna!

    ReplyDelete
  31. Ach.Muszę sobie gdzieś zapisać, zanotować, zapamiętać adres Twojego bloga... koniecznie.;)

    ReplyDelete
  32. dziękuję, też je lubię :D

    ReplyDelete
  33. fajny zestaw, a kapelusz jest najlepszy :)

    ReplyDelete
  34. Jakiego obiektywu używasz?

    Przyjmij zaproszenie do rozdania ROMWE, 50$ na zakupy, sukienka i prezent niespodzianka to wszystko może być Twoje ;) Więcej w poście: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/romwe-giveaway-1-winner-3-gifts.html

    ReplyDelete
  35. ale piękne zdjęcia <3

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger