21:02

STYLE: I fell in love at the seaside


Dziś swoją premierę ma transparentna koszula z sh i służyła mi jako narzutka/sweterek na biały top ponieważ zrobiło się trochę chłodniej. W planach mam małe przeróbki, jednak koncepcja nie jest dopracowana w 100%. Zdecydowałam założyć eleganckie, stonowane ubrania i przełamać je nowymi szpilkami z Zary. Nadają trochę charakteru całej stylizacji. Ostatnio uwielbiam klasykę i elegancję. Gdybym mogła to koszule, ołówkowe spódnice czy marynarki nosiłabym codziennie bowiem czuję się w nich świetnie. 


(Second Hand shirt / Zara heels, trousers / Top Shop top and ring / Rings&Tings rings)

50 comments:

  1. chryste panie - to pierwsze zdjecie jest MEGA

    ReplyDelete
  2. jestem fanką zdjęć z dzisiejszego posta :) wyglądasz perfekcyjnie w każdym calu no i masz idealne buty

    buziaki i pozdrowienia Ilonka

    ReplyDelete
  3. Wspaniale wygladasz :) Nic bym nie zmieniła!

    ReplyDelete
  4. wyglądasz prześwietnie! *___*

    ReplyDelete
  5. super koszula! ;]

    a ja zapraszam na konkurs, i do obserwowania : http://hahoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Najlepsza Twoja stylizacja! (;

    ReplyDelete
  7. wyglądasz nieziemsko. bardzo stylowo!

    ReplyDelete
  8. wyglądasz perfekcyjnie, idealnie, PRZEPIĘKNIE. tak, chyba się zakochałam w tym zestawie ♥.♥

    ReplyDelete
  9. uwielbiam Cię właśnie w takim eleganckim wydaniu, zresztą sama najchętniej białe bluzki ubierałabym codziennie
    cudowne zdjęcia, a na buty znów nie mogę się napatrzeć

    ReplyDelete
  10. Ależ jesteś piękna ;) Też ostatnio coś mnie ciągnie do takiej elegancji, minimalizmu, ale idą wakacje, więc muszę wrócić do tych swoich dawnych szaleństw ;)

    ReplyDelete
  11. uwielbiam takie stylizacje. wszystko mi się podoba, bez wyjątku :) uwielbiam takie zestawienia, taką kolorystykę..

    ReplyDelete
  12. ładnie i z klasą, kolor butów i bransoletka ekstra!

    ReplyDelete
  13. wyglądasz wspaniale, jestem zauroczona całością! buty są cudowne :)

    ReplyDelete
  14. ahhh koszula jest cudowna, taka delikatna! czy te buty nie są przypadkiem mega nie wygodne? wyglądają bosko, ale jednak... niekomfortowo.
    pozdrawiam gorąco :)

    ReplyDelete
  15. Ja też chcę takie piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  16. Wyglądasz fenomenalnie! Uwielbiam ten zestaw- jest idealny! :)

    ReplyDelete
  17. genialne szpilki! całość cudowna! :) uwielbiam na Ciebie patrzeć :P

    ReplyDelete
  18. przepięknie wyglądasz! buty są fantastyczne, zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  19. jakim cudem tak schudłaś? :OOOO

    ReplyDelete
    Replies
    1. chodzę na siłownie, piję białko i zdrowo się odżywiam :)

      Delete
    2. a da się jakoś schudnąć nie ćwicząc? :/ chciaaaaaałabym tak bardzo bardzo!

      Delete
  20. Zestaw bardzo fajny, ale to co mnie urzeka to Twoja uroda i styl zdjęć! :)

    ReplyDelete
  21. Wyglądasz cudownie, a zdjęcia jeszcze dodatkowo potęgują klimat :)

    ReplyDelete
  22. fajna jest, lubię takie;0 oj i ten kolor szpilek;) rewelacja;)

    ReplyDelete
  23. Świetna koszula. I buty fajnie się komponują. Kolor świetny. ;) Dziewczęco. Bardzo:)

    ReplyDelete
  24. piękna biżuteria, koszula, buty ;u

    ReplyDelete
  25. Piękne zdjęcia, szczególnie pierwsze. Poza tym uwielbiam białe koszule i bluzki. Rewelacja.

    ReplyDelete
  26. oo patrz a ja widzialam tą ślicznotkę już chyba 2 razy i tak się zastanawialam czy to ty ;)

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajnie wyglądasz, uwielbiam spodnie w tym kolorze :)

    ReplyDelete
  28. Klimat zdjec + ty + zestaw + ta cudna,biala torebka = cuudo!!

    ReplyDelete
  29. Świetna stylizacja, a zdjęcia rewelacyjne.
    Bransoletka jes piękna!

    ReplyDelete
  30. Beautiful photos! You look so gorgeous :)

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.se

    ReplyDelete
  31. piękny zestaw! aż nie chce się wierzyc, ze koszula to nabytek z sh!

    ReplyDelete
  32. słuchawki z hello kitty najlepszy urodzinowy prezent jaki dostałam :D

    ReplyDelete
  33. cudowny kolor butów;* zapraszam:) J.

    ReplyDelete
  34. Rany, wyglądasz perfekcyjnie!
    zapraszam do siebie, buziaki :)

    ReplyDelete
  35. Bardzo klasycznie, a jednocześnie pięknie. Widać, że bardzo dobrze czujesz się w takich stylizacjach :)

    ReplyDelete
  36. Cześć! Przeprowadzam badanie socjologiczne dotyczące polskich szafiarek, będę Ci serdecznie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety (trwa to ok. 10 minut)--> http://www.ankietka.pl/ankieta/88110/nowa-grupa-spoleczna.html.

    Z góry dziękuję!
    W.D.

    ReplyDelete
  37. JARAM SIĘ !!! *.*


    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. sliczne zestawienie kolorów~
    http://wzakamarkachszafy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Genialne pierwsze zdjęcie. Bardzo podoba mi się Twoja torebka a w szpilkach się zakochałam.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger