14:45

STYLE: I have left my mark on you


Wreszcie udało mi się zrobić zdjęcia na wesołym miasteczku. Pogoda nawet dopisała a wczoraj skorzystałam nawet z jego atrakcji. Zdjęcia robiłam w piątek i miałam na sobie jeansową kamizelkę, która początkowo była zwykłą kurtką, potem odcięłam jej rękawy, następnie doczepiłam ćwieki i ostatecznie potraktowałam ją wybielaczem i mam ombre kamizelkę. Muszę przyznać, że o wiele przyjemniej nosi się ubrania, które są efektem naszej ciężki (ha ha tutaj bardzo ciężkiej!) pracy, bo czuję satysfakcję, że nikt nie ma drugiej takiej kurtki. Już mam kilka pomysłów na jakieś nowe DIY.



(DIY vest / Zara trousers)

39 comments:

  1. bardzo ładnie wyszła Ci ta kamizelka :) a do tego jesteś śliczna i masz fajna torebkę! pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  2. fajna kamizelka i zdjęcia

    ReplyDelete
  3. świetna kurtka i zdjęcia same w sobie :)

    ReplyDelete
  4. jakim cudem tyle schudłaś? widziałam Cię kiedys na rynku to wyglądałaś na normalną szczupłą kobitkę:) teraz jesteś CHUDZINKĄ! jakieś rady i wskazówki?

    ReplyDelete
  5. fajnie, że zdjęcia w wesołym miasteczku ale mogłaś się bardziej kolorowo ubrać wtedy byłoby tak szalenie ;p ale pomimo to jeansowa kamizelka mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  6. kocham wesołe miasteczka:)
    lubię estetykę Twojego bloga
    napomnę też o zaproszeniach na pokaz Kupiesza do zgarnięcia u mnie;)

    ReplyDelete
  7. Świetnie wygląda ta kamizelka!

    ReplyDelete
  8. zdjęcia w wesołym miasteczku mają niesamowity klimat!

    ReplyDelete
  9. Fajne zdjęcia, a kamizelka cudna.
    Mogę spytać gdzie to jest?

    ReplyDelete
  10. Piękna kamizelka! <3

    http://defty-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Dżinsowa kamizelka świetna, a zdjęcia bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  12. własnie też mi się wydaje, że Cię widziałam ;p

    ReplyDelete
  13. Rewelacja, świetną masz kamizelkę!

    ReplyDelete
  14. uwielbiam wesołe miasteczka, to chyba najbardziej schizowe miejsca na świecie :)
    mam podobną kamizelkę, zrobiłam ją w ten sam sposób :)

    ReplyDelete
  15. Świetny blog!
    Inspirujące zdjęcia.Podobają mi się:)
    Zapraszam do mnie:
    http://karmelkowelife.blogspot.com/
    Dodaj do obserwowanych,na pewno się odwdzięczę:)

    ReplyDelete
  16. Kamizelka jest wspaniała. ;) Ja też uwielbiam DIY, tylko jeszcze trzeba znaleźć odpowiednią rzecz, którą da się przerobić na coś fajnego. :) Obserwuję (:

    ReplyDelete
  17. świetny pomysł na zdjęcia :) i kamizelka jest rewelacyjna :)

    ReplyDelete
  18. łiiii, bardzo fajnie Ci wyszła katana.

    ReplyDelete
  19. Ja tez marze o zdjeciach w wesolym miasteczku! twoje wyszly swietnei i twoja stylizacja super wyglada na ttym tle ; )

    ReplyDelete
  20. kamizelka piękna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  21. rzadko możemy zobaczyć zdjęcia, na których się uśmiechasz, ale wyglądasz na nich ślicznie :)
    + baaaaaaaaardzo super kamizelka *.*

    ReplyDelete
  22. Piękna katana <3

    http://defty-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Nie wiem dlaczego, ale wesołe miasteczko kojarzy mi się z koszmarem!

    ReplyDelete
  25. ładnie wyglądasz! wesołe miasteczko zawsze spoko :)

    ReplyDelete
  26. Fajne, ale mi także zawsze kojarzyło się to z horrorem.. :D

    ReplyDelete
  27. swietne zdjecia:) genialna kamizelka, tez uwielbiam to uczucie gdy wiem, ze nikt nie ma takiej samej rzeczy jak ja;D

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger