22:58

LIFE: MAY


Dziś kilka nowości, które ostatnio zagościły w mojej szafie. Przyznam szczerze, że jestem bardzo wybrednym klientem i jeśli już coś kupuję to zastanawiam się nad tym dosyć długo. Nie lubię kupować ubrań pod wpływem chwili bo wiem, że potem założę je dwa albo trzy razy i będą wisiały w szafie. A takich koszulek/spódnic mam bardzo dużo... Wracając do nowości to zdecydowanie najlepszym zakupem w tym miesiącu są hipnotyzując szpilki z Zary. Są dosyć wygodne jak na wielkość i grubość obcasa. Biała koszula pochodzi z second handu, kupiłam ją z myślą noszenia z topem/stanikiem w azteckie wzory i kosztowała całą złotówkę. Bransoletka pochodzi z Bubba Gamp, pierścionki szczęki z Rings&Tings a neonowy i biały pierścionek z House. Oczywiście nie mogło zabraknąć wygodnych trampek. Postawiłam na prostotę i wygodę - Conversy. Na zdjęciach jeszcze widać koszulkę w morskim stylu, bluzkę w paski z Nelly a także różową tunikę z Bubba Gamp. A na ostatnim zdjęciu moja nowa gumka do włosów z elementami złota.
Kosmetyki. Dostałam bardzo małą paczuszkę od HqHair do przetestowania kilku kosmetyków: lakieru, balsamu do ciała i żelu do twarzy. Niebawem pojawi się kilka słów o tych produktach. I dodatkowo nowy lakier z Inglot'a, jest on obecnie jednym z moich ulubionych, chociaż widziałam ostatnio nowy kolor, który skradł moje serce i zamierzam w najbliższym czasie go kupić.




(Zara hells / Bubba Gamp pink tunic and bracelet / Rings&Tings killer rings / House fluo rings / Converse shoes)

35 comments:

  1. Już nie mogę się doczekać outfitów ;)

    ReplyDelete
  2. ta koszula z sh cudowna! Aż nie da się uwierzyć, że kosztowała tylko złotówkę :o

    ReplyDelete
  3. Mam podobnie ze spontanicznym kupowaniem rzeczy - zazwyczaj potem zakładam je góra dwa razy i przestają mi się zupełnie podobać. Ale nadal to robię, nie umiem sobie wypracować tej wybredności co Ty :)

    ReplyDelete
  4. uuu dużo ładnych rzeczy!

    ReplyDelete
  5. koszula i szpilki totalnie mnie zauroczyły!

    ReplyDelete
  6. szpilki zjawiskowe.. i ta 'droga' koszulka! wow!
    xoxo

    ReplyDelete
  7. o matko, szpilki *.*
    + zgadzam się, koszula fantastyczna :)

    ReplyDelete
  8. bransoleta i szpileczki booooskie! <33

    ReplyDelete
  9. Zakochałam się w Twoich zakupach :)

    ReplyDelete
  10. fajne rzeczy;0 bransoletka jest mega;) oj i kolor szpileczek;)

    ReplyDelete
  11. Szpile, jak dla mnie - niesamowite!

    ReplyDelete
  12. troszkę jest tych zakupów:) czekam na zestawy:)

    ReplyDelete
  13. Jakie szpilki, umarłam! <3

    ReplyDelete
  14. cudowne rzeczy.Szpilki z zary najlepsze !<3

    ReplyDelete
  15. też z trampek najbardziej lubię klasyczne czarne conversy ;)

    ReplyDelete
  16. Bardzo podobają mi się buciki i koszula. Majątek za nią dałaś :D

    ReplyDelete
  17. aa jakie szpilki! świetny mają kolor :)

    ReplyDelete
  18. Dlatego na zakupy trzeba iść z ograniczoną gotówką :) Dla mnie to dobry sposób, bo jak wezmę za dużo ze sobą zawsze wrócę obładowana, a połowa z zakupionych rzeczy leży później odłogiem w szafie

    ReplyDelete
  19. świetne zakupy! czekam na zestawy z nimi :)

    ReplyDelete
  20. no to czekamy na stylizacje :)

    ReplyDelete
  21. Jestem zachwycona szpilkami, ale to do Conversów wzdycham coraz częściej, może dzięki Tobie w końcu zdecyduję się na zakup ;)

    ReplyDelete
  22. piękne są te szpilki :)

    ReplyDelete
  23. Ja zawsze jeżdżę tam z pracy, więc nawet aftery mnie nie interesują :) Myślę, że jeśli wie się po co tam jechać, można wynieść wiele fajniej wiedzy, doświadczeń i znajomości z FW :)

    ReplyDelete
  24. szpilki zarowe do prawdy piękne, i krój i kolor pysznyyy <3
    i koszula za jeden zł, u mnie pokazałam koszule Escady wykopaną także za 1zł :) niech żyją sh:)

    ReplyDelete
  25. a można wiedzieć w jakim to sh kupujesz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ostatnio bardzo rzadko zaglądam do sh, ale jeśli już to robię to jest to szwajcar przy dworcu.
      Koszulę kupiłam któregoś dnia gdy czekałam na autobus, było zimno a miał on być za 10 minut więc weszłam do szwajcara (bo tam ciepło) i znalazłam!:)

      Delete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger