11:00

STYLE: RabbitHole czyli królicze skarby...


Dziś chcę Wam przedstawić RabbitHole. To urocze, ręcznie robione bransoletki a ich autorką jest Katarzyna Wątły, która tworzy same cuda. Każda bransoletka jest starannie wykonana i wykończona. Co najważniejsze wszystkie są inne, więc każda z nas znajdzie ten wymarzony model. Jeśli mam być szczera to ciężko było mi zdecydować się na jedną dlatego mam ich kilka na ręce i sądzę, że tak prezentują się równie dobrze. Wybór jest bardzo duży i już teraz zapraszam Was na fanpage na Facebook'u do ich oglądania i być może któraś z Was wybierze sobie jakiś model, bądź napisze do Kasi z prośbą o wykonanie własnego pomysłu. Zamówienia można składać na facebook'u i pod adresem e-mail: "kroliczeskarby@gmail.com". Bardzo fajnie zabawić się w projektantkę własnej biżuterii a ja sama już myślę nad "własną" bransoletką. 



(Bubba Gamp blouse and ring / Esprit shorts / RabbitHole bracelets)

37 comments:

  1. Uwielbiam bransoletki, a te pokochałam od pierwszego wejrzenia :)
    Piękna bluzka!

    ReplyDelete
  2. Oh, pasiasta jest cudowna. W ogóle, lubię pasiaki!

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcia, piękne bransoletki, genialny blog.! powiedz jak się obserwuje, to zaraz wpadam i obserwuję.! odpisz na moim blogu.! ;)) zapraszam.! ;)

    ReplyDelete
  4. piękny makijaż, bluzka i zdjęcia sliczne ;)
    Zapraszam do zapoznania się z nowym postem ( sucha skóra, rozstępy http://compagnion2.blogspot.com/2012/05/post-typowo-kosmetyczny-gownie.html ) :) !

    ReplyDelete
  5. świetne są te bransoletki;) i super zdjęcia;)

    ReplyDelete
  6. Świetne bransoletki :) I bardzo podoba mi się Twój makijaż :)

    ReplyDelete
  7. Faktycznie skarby, chętnie bym je przygarnęła! :)

    ReplyDelete
  8. jaka piękna i chuda !!!! szczęściara. + świetne bransoletki.
    pozdrawiamy

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia piękne, a bransoletki bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  10. czuję więź duchową z tą firmą ;p

    ReplyDelete
  11. przeboskie są!! =D też nie potrafiłabym się zdecydować..:)

    ReplyDelete
  12. wystaw znowu jakies rzeczy do sprzedazy!! moze jakies torby??
    p.s. jestes przesliczna dziewczyna

    ReplyDelete
  13. to chyba dobrze :D to znaczy cieszymy się bardzo

    ReplyDelete
  14. B fajne. Zdecydowanie cos zamówie :)

    ReplyDelete
  15. lubię takie 'domowe' wydania na luzie :)

    ReplyDelete
  16. tylko mi nie chodzi o złośliwe komentarze.;)
    PS cudowny outfit w poprzedniej notce!

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny blog,
    ciekawa kolorystyka,
    podoba mi się jak piszesz - swobodnie i czyta się przyjemnie :)

    pozdrawiam,

    zapraszam do siebie http://smallthingspleasemost.blogspot.com/ - każdy znajdzie coś dla siebie, a niedługo giveaway/konkurs więc warto :)

    ReplyDelete
  18. Piękne te bransoletki.
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  19. ładą masz bluzeczkę:)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. ale cudeńka z tych bransoletek!
    A Ty wyglądasz przepięknie, w ogóle jesteś jedną z najładniejszych blogerek jakie widziałam:)

    ReplyDelete
  21. Masz śliczną bluzkę. A bransoletki rzeczywiście bardzo ładne. Sama zaczęłam się zastanawiać nad projektem.

    ReplyDelete
  22. uwielbiam bransoletki, a te które tutaj pokazujesz są bardzo ładne, pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. wiecej zdjec prosze!;pp
    zapraszam na maly konkurs u mnie: http://lezysz.blogspot.com/2012/05/giveaway.html :)

    ReplyDelete
  24. świetne zdjęcia, świetne bransoletki! :)

    ReplyDelete
  25. Świetne bransoletki! A ty jesteś śliczna :)

    ReplyDelete
  26. podobają mi się te bransoletki :)

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam ręcznie robione bransoletki :)
    Pozdrawiam, N.

    ReplyDelete
  28. śliczne bransoletki;D i Ty śliczna:):*

    ReplyDelete
  29. Jesteś śliczna <3
    A biżuteria urocza ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  30. cudne bransoletki, precyzyjnie wykonane ;)

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam takie nietypowe, oryginalne cudeńka. : )

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger