15:25

STYLE: she laughs like God, her mind's like a diamond


Jak się ubrać na majówkę? Modnie, wygodnie i najlepiej adekwatnie do pogody. Dziś na zdjęciach możecie zobaczyć mój strój z wczoraj. Zdjęcia były robione chwilę przez siłownią dlatego mam bardzo delikatny makijaż(który swoją drogą i tak zmyłam zaraz po wejściu na siłownię). Mam na sobie moją nową ulubioną bluzkę z Reserved, którą skradłam mojej młodszej siostrze. Koturny z Nelly jeszcze kilka tygodni temu chciałam sprzedać, jednak od kilku dni się z nimi nie rozstaję i są to jedne z moich najwygodniejszych butów na obcasie/koturnie. Dziś kolory u mnie królują a to wszystko za sprawą tej pogody, która jest przepiękna!




(Reserved blouse / H&M bag and shorts / Nelly shoes)

50 comments:

  1. fajnie;) ta torebeczka bardzo mi się podoba;)

    ReplyDelete
  2. ilona - przepięknie wyglądasz

    ReplyDelete
  3. całość mega mi się podoba! dodatki świetnie się tu komponują, kolory bardzo ładne, a buty cudowne!

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz ślicznie. Ładny jest taki delikatny makijaż. Koturny są rewelacyjne. Noga w nich wygląda bardzo zgrabnie :) Świetne kolory

    http://domi-lapetiterobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz, a te buty są genialne!

    ReplyDelete
  6. Świetny zestaw :) Dobrze, że nie sprzedałaś tych butów, boo są bardzo fajne.

    ReplyDelete
  7. Bardzo Cię lubię za tę delikatność i szyk.

    ReplyDelete
  8. ślicznie wyglądasz, bardzo wiosennie i pasują Ci te kolory :) buty uwielbiam!

    ReplyDelete
  9. bardzo fajnie wyglądasz ;-)

    ReplyDelete
  10. Masz takie rewelacyjne nogi..i buty! :) Pozdrawiam :) zapraszam na nową notkę ;)

    ReplyDelete
  11. świetnie wyglądasz i strasznie podoba mi się twój naszyjnik ;)

    ReplyDelete
  12. Świetnie wyglądasz! Śliczna jest ta bluzka, buty również mnie urzekły całe szczęście, że ich nie sprzedałaś bo są cudowne!

    ReplyDelete
  13. Świetny outfit ;)
    Pięknie wyglądasz !

    ReplyDelete
  14. hej, czy mogłabyś nam zdradzić co studiujesz? :)

    ReplyDelete
  15. super kolorystyka, buty i naszyjnik <3

    ReplyDelete
  16. piękne, piękne, piękne buty! <3

    ReplyDelete
  17. ale Ty zgrabna jesteś:)

    ReplyDelete
  18. świetny zestaw, bardzo mi się podoba yy wszystko! rewelacyjnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  19. Do twarzy Ci w takich kolorach. Uwielbiam taką pogodę, na blogach robi się tak kolorowo :))

    ReplyDelete
  20. Pierwsze koty za płoty, racja. Polski pozytywnie mnie zaskoczył i nieco uspokoił. Nie taka straszna ta matura jak ją malują :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładny komplet! Cholera, szkoda, że nie chcesz sprzedać tych butów. :>

    ReplyDelete
  22. Hm zastanawiam się dlaczego wpisałam wcześniejszy komentarz po angielsku.. byłam chyba tak zmęczona, że nie zauważyłam faktu iż wszystkie blogi pokazują mi się w tymże języku.. błąd naprawiony, a naszyjnik przepiękny i tak:)

    ReplyDelete
  23. naszyjnik skąd zdradź!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam bodajże 2,5 roku temu w Reserved :)

      Delete
  24. zgrabny zestaw :) torebka świetnie dopasowana!

    ReplyDelete
  25. Co robisz, że jesteś taka chudziutka? Kiedyś byłaś o wiele grubsza, tak mi się przynajmniej wydaje, z Twoich poprzednich blogów ;)

    ReplyDelete
  26. Poprostu Bosko
    Bardzo podoba mi się twój styl !! <3

    ReplyDelete
  27. Wszystko jest rewelacyjne. Bluzkę z chęcią bym Ci zabrała :P

    ReplyDelete
  28. Your simple outfit is really work on you.. you look so amazing :)

    ReplyDelete
  29. Masz śliczną torebeczkę, a całość prezentuje się wyśmienicie :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  30. i dobrze, że ich nie sprzedałaś! świetne są!

    ReplyDelete
  31. jak cudnie Ci w tych kolorach!:)

    ReplyDelete
  32. Buty świetne, a naszyjnik cudowny ;) Zaciekawiłaś mnie tą siłownią, napiszesz coś o tym więcej? :D

    ReplyDelete
  33. Koturny są rewelacyjne, szkoda że jednak nie chcesz ich sprzedać :)

    ReplyDelete
  34. Bosko wyglądasz! :) Torebeczka jest cudna <3

    ReplyDelete
  35. świetnie wyglądasz :) torebka, bluzka i szorty są super :) wpadaj do mnie :)

    ReplyDelete
  36. jak pięknie wyglądasz :)
    i muszę powiedzieć, że patrząc na Ciebie na tych zdjęciach przypominasz mi kogoś ale nie potrafię stwierdzić kogo xd

    ReplyDelete
  37. bardzo fajne buty, lubię koturenki ;)

    ReplyDelete
  38. Świetnie wyglądasz ; )
    Nie rozumiem czemu chciałaś je sprzedać, dobrze że mieniłaś zdanie.
    Mi się one podobają najbardziej z całego zestawu ^^

    ReplyDelete
  39. śliczna jesteś i pięknie wyglądasz! świetne połączenie kolorów!

    ReplyDelete
  40. kocham ten set !

    pozdrawiam

    Daggi

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger