22:57

STYLE: we are full of revenge


Dziś połączenie fioletu z błękitem. Powiem szczerze, że nie przypuszczałam, że będę się aż tak dobrze czuła w tych kolorach. Od kilku dni to moja ulubiona kombinacja kolorystyczna. Naszyjnik z Mohito kojarzy mi się z egipskimi motywami, i gdy tylko go zobaczyłam w sklepie wiedziałam, że muszę go mieć. 

Jak łatwo można zauważyć lubię proste fasony, bez dużych szaleństw. Gładkie tkaniny to coś w czym czuję się najlepiej, ale oczywiście wzorom nie mówię nie.



(Top Secret blouse / Bubba Gamp bracelets / Nelly shoes / Mohito necklace)

38 comments:

  1. Ahh, szkoda, że tak mało - już czuję niedosyt :)

    ReplyDelete
  2. ładnie, klasycznie, daj coś więcej ;)

    ReplyDelete
  3. Piękny kolor koszulki :) Ah, dobrze Cię widzieć :)

    ReplyDelete
  4. WOW
    Genialny blog!!
    Oczywiście dodaję :)

    ReplyDelete
  5. cudowna bluzka! chcę już całość ! :D

    ReplyDelete
  6. uwielbiam prostotę Twoich zestawów :)

    ReplyDelete
  7. tak klasycznie :D ale czuję jeszcze niedosyt :P

    ReplyDelete
  8. cudowne połączenie! ten fioletogranat tak pięknie łączy się z kremowym. uznanie dla fotografa, bo zdjęcia- mistrz! ;)

    ReplyDelete
  9. Jestem pełna podziwu jak dużo udało Ci się schudnąć. Pamiętam Cię jeszcze z początków liceum, możesz powiedzieć, proszę, jaką dietę stosowałaś, z jakim efektem i przez jak długi okres czasu?

    ReplyDelete
  10. ale ty jesteś ładna! ale więcej zdjęć:)

    ReplyDelete
  11. Kocham Twoją urodę, Twój blog, Twój styl, genialna jesteś. Jaki masz obiektyw zapytam z ciekawości? :D

    ReplyDelete
  12. te buty sprawdzają się w tym zestawie idealnie, nadają całości świetnego charakteru! torebka i naszyjnik również cudne;)

    ReplyDelete
  13. ej co post tym bardziej sie zachwycam

    ReplyDelete
  14. niby prosto, ale coś w tym zestawie zachwyca;>

    ReplyDelete
  15. Ślicznie, naszyjnik jest naprawdę piękny.

    ReplyDelete
  16. rzadko dodajesz posty, ale jak już dodasz to nawet taki prosty zestaw jest fajny :)

    ReplyDelete
  17. Cudownie wyglądasz! Ależ Ty jesteś piękna i zgrabna ;** ;)

    ReplyDelete
  18. naszyjnik i buty są przesliczne :)

    ReplyDelete
  19. Bardzo bardzo bardzo podoba mi się ten zestaw! ;)

    ReplyDelete
  20. świetny look, super torebka <3

    ReplyDelete
  21. Świetny blog;). Zapraszam na mojego, jest to początek mojego blogowania.;)
    http://kolorowe-jutro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. zawsze świetnie łączysz kolory :)
    + bardzo fajna biżuteria

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny look. Mam taki naszjnik (tylko ze czarny) z Primarka.
    Bardzo go lubie nosic.

    X, Ancia
    visit OVERDIVITY &
    join my Facebook Fanpage

    ReplyDelete
  24. Podoba mi się ten luz połączony z elegancją!

    ReplyDelete
  25. tak pięknie wyglądasz. wydaje się że proste rzeczy, ale razem to wszystko idealnie gra! i zdjęciami jak zwykle się zachwycam:)

    ReplyDelete
  26. wow, świetne połączenie kolorów. Buty są przepiekne <3 jak sie jes nosi? wygodne?

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger