18:06

STYLE: breath of life


Dziś strój w którym połączyłam nową neonową i "szaloną" koszulkę z klasycznymi spodenkami i marynarką ukradzioną z szafy mamy. Jak wszyscy już wiedzą uwielbiam minimalizm, stonowane kolory, gładkie tkaniny, jednak jak już kiedyś pisałam nie mówię NIE wzorom i kolorom a ten strój jest tego najlepszym przykładem.  Śmiało  mogę stwierdzić, że dobrze czuję się w tej neonowej żółci i może w trakcie wyprzedaży znajdę wymarzone spodenki bądź sukienkę w tym kolorze, ale o tym co chcę kupić na wyprzedażach innym razem.




Pogoda dopisuje. Słońce jest, wysoka temperatura także. Sądzę, że mało kto ma teraz ochotę na wyszukane stroje, dużo dodatków czy wysokie obcasy. Ja latem staram się nosić ubrania wygodne, adekwatne do tego gdzie zamierzam spędzić dzień. Ostatnio ciągle się ruszam, dlatego zakładam te sandały z H&M, które swoją drogą okazały się bardzo wygodne. Obecnie zastanawiam się nad zakupem ich drugiej wersji kolorystycznej. 
Jednak patrząc na to z drugiej strony, może nie mam idealnych sandałków na obcasie, które mogłabym zakładać w te dni kiedy jestem w ciągłym ruchu. Przeglądając wiele sklepów internetowych wybrałam kilka modeli butów, które podobają mi się najbardziej i teraz moja prośba do Was: pomóżcie mi wybrać odpowiednie. Spośród numerów: JEDEN  DWA  TRZY  CZTERY proszę o wybranie jednego.


(Stradivarius neon top / H&M shoes / Pull&Bear jacket)

48 comments:

  1. fajnie wyglądasz, koszula świetnie
    współgra z paseczkiem na butach:P

    ReplyDelete
  2. Fajnie wygladasz :) choc buty lepiej wygladały na zdjeciach, trzymaja sie stopy?

    ReplyDelete
  3. ten neonowy top jest swietny :)

    ReplyDelete
  4. bluzka ma wspaniały kolor! gdybym znalazła szorty w takim kolorze byłabym mega szczęśliwa :)
    co do butów to wg mnie najlepsze są 1(sama prawdopodobnie się na nie zdecyduję ) lub 4(tylko wolałabym jakąś inna wersję kolorystyczną)
    btw. ślicznie wyglądasz, kiedy częściej się uśmiechasz :)

    ReplyDelete
  5. Piękne włosy, naturalny kolor? świetna stylizacja, taka na luzie.

    ReplyDelete
  6. Sliczne te sandałki. Na nodze prezentują się jeszcze lepiej :)
    Wybieram numer jeden.

    ReplyDelete
  7. mi najbardziej podoba się numer 4, a potem 2 ;)

    ReplyDelete
  8. Jak macałam te buty w H&Mie, to widziałam je dokładnie w takim zestawie. Idealnie. :)

    ReplyDelete
  9. Oglądałam te buty w sklepie i na stopach niestety wyglądają paskudnie. Cały zestaw oprócz nich bardzo mi się podoba, nic bym nie zmieniła. Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz świetnie .... buty są boskie ......wszystko świetnie do siebie pasuje ....


    Pozdrowienia ..


    Zapraszam do siebie na bloga .

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz, bluzeczka i buty cudowne! ;) Trzecie i czwarte są fantastyczne ;D

    ReplyDelete
  12. super fotki, genialne neonowe połączenie, w butkach się zakochałam :)

    ReplyDelete
  13. jesteś taka piękna <33333333333333333333

    ReplyDelete
  14. Świetnie kolory się komponują :) Chociaż może naszyjnik fajniejszy byłby w kolorze, który już się pojawia w stroju - granatowy albo szary ;)

    ReplyDelete
  15. zaczynam zakochiwać się w neonach przez właśnie takie o stylizacje :>

    ReplyDelete
  16. Super wyglądasz:)

    Zapraszam do mnie:) http://themalestreet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. świetny look!
    mnie rzuciły się w oczy od razu buty,super :-)

    ReplyDelete
  18. pięknie wygladasz, a buty są mega!!!

    ReplyDelete
  19. Cudna stylizacja! Wszystko b.ładnie dobrałaś! :))

    ReplyDelete
  20. sandały w sumie proste, a mają to coś w sobie, bardzo mi się podobają:)

    ReplyDelete
  21. Jestem pod ogromnym wrażeniem - jesteś taka śliczna ! Ja obserwuję i zapraszam do siebie .

    ReplyDelete
  22. o mom, o momo, o mom!Mam podobną bluzeczkę, czuję się zainspirowana <3

    ReplyDelete
  23. śliczne te sandały, ale nie widziałam ich w sklepie. :) poszukam. poza tym uwielbiam twoje włosy. są takie niewiemco.

    ReplyDelete
  24. na pierwszym zdjeciu całość wygląda świetnie, te okulary bardzo dużo tu dają;) również bardzo podobają mi się te h&mowe sandałki, jednak mi na pewno że będą spadały..a co do butów to zdecydowanie nr 2 tudzież 4!;)

    ReplyDelete
  25. fajny outfit :) w szczególności koszulka ;>

    ReplyDelete
  26. śliczne sandałki. i uśmiechaj się częściej, bo bardzo ładnie Ci tak! :)

    ReplyDelete
  27. czy wygodne są te sandałki ? :)

    ReplyDelete
  28. pasuje do ciebie taka neonowa żółć:) a co do butów, do numer 2, ale reszta też świetna!

    ReplyDelete
  29. swietne klasyczne zestawienie z modnymi akcentami ostrych kolorow :-) super. Obserwuje :-)

    ReplyDelete
  30. Minimalizm jest najlepszym wyjściem, na co dzień jak i na szczególne okazje :)

    ReplyDelete
  31. świetnie wszystko zestawiłaś razem! zastanawiałam się czy te buty sa wygodne? w zeszłym roku kupiłam w H&M takie zwykłe czarne i mnie obtarły :D choć już później "latało" się w nich całkiem komfortowo :)

    ReplyDelete
  32. cudowna torebka, zazdroszczę Ci jej

    ReplyDelete
  33. Też używam PS3, stary ale jary ;)

    ReplyDelete
  34. uwielbiam <3 ajajajajaja sandalki ! *.*

    ReplyDelete
  35. kojarzysz mi się z jakąś aktorką z serialów amerykańskich. cudo!

    ReplyDelete
  36. Fajnie, minimalistycznie ale wszystko w dobrej tonacji kolorów. Co do butów numer 4 !

    ReplyDelete
  37. Aż nie mogłam nie zalajkować Twojej fejsbukowej strony :D

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger