18:14

STYLE: Come and take a walk on the wild side


Ażurowy sweterek to coś co od dawna chciałam mieć w swojej szafie. Latem sprawdza się idealnie podczas chłodnych wieczorów, gdy na zwykły sweterek jest jeszcze za gorąco zawsze można założyć jego. Sądzę, że na wakacjach będzie mi towarzyszył wieczorami, na kolacji.




Spodenki sprawują się świetnie w każdej chwili. Latem nosimy je do zwykłych topów, wczesną wiosną z rajstopami czy sweterkiem jak to widać u mnie. Ja już planuję zakup kolejnych par a także troszkę przerobić moje stare spodenki. Marzą mi się ombre, kwiatowe i białe szorty.


(Bubba Gamp sweater and shorts / H&M shoes / Reserved necklace)

61 comments:

  1. Rewelacja! To Twój najlepszy zestaw ostatnimi czasy ;)

    ReplyDelete
  2. Faktycznie ażurowe sweterki królują w sklepach, są naprawdę urocze.

    ReplyDelete
  3. cudnie wyglądasz, uwielbiam takie luźne sweterki :)

    ReplyDelete
  4. Ale uroczy sweterek;3
    Zapraszam,nowa notka!

    ReplyDelete
  5. wyglądasz fenialnie, cudowne połączenie !

    ReplyDelete
  6. zgadzam się z Kejtt ! świetnie to połączyłaś.

    ReplyDelete
  7. świetna jesteś!
    też marzę o takim ażurkowym sweterku :)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. ślicznie, zakochałam się w tym sweterku i botkach:)
    a co do mojej współpracy, to zdradzę wszystko jak tylko dojdzie do skutku :)

    ReplyDelete
  9. wyglądasz tak fantastycznie, że aż brak mi słów!
    sweterek, szorty, buty, naszyjnik <3
    zdecydowanie jeden z Twoich najlepszych zestawów, a nawet chyba najlepszy :)

    ReplyDelete
  10. o kurcze wyglądasz niesamowicie! jesteś bardzo fotogeniczna i na dodatek masz wyczucie w stylizacjach;)
    Pozdrawiam M.

    ReplyDelete
  11. Sliczny sweterek, ladnie wyglada wlozony za przod spodenek :)

    ReplyDelete
  12. dobraaa, ja już nic nie mówię!;D.
    Jesteś modelką, stylistką czy może projektantką?;d.
    siodme niebo<3
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili;).

    ReplyDelete
  13. najbardziej zazdroszcze Ci tego , że jesteś taka śliczna!:)

    ReplyDelete
  14. o tak, sweterek genialny, bardzo mi się takie podobają :)
    + pytanie: gdzie można dostać tego typu koszulkę? http://distilleryimage11.s3.amazonaws.com/1c36ca1aa4fa11e1bf341231380f8a12_7.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reserved :) nowa kolekcja i jeszcze jest jeden obraz klimta na koszulkach, kosztują one bodajże 59zł :) ale troche słaba jakość :(

      Delete
    2. ojj to szkoda, bo wielbię Klimta ponad wszystko :(

      Delete
    3. ale dzięki za odpowiedź :))

      Delete
    4. Ja wlasnie tez! Ale jakosc odrzuca

      Delete
  15. obłędnie po prostu, totalnie zachwycasz :) aż się zastanawiam nad kupnem takiego sweterka. szorty są bajeczne!

    ReplyDelete
  16. Ja chcę taką figurę jak ty! <3

    ReplyDelete
  17. ja ażurek zabrałam mamie:D będę się nim lansować w wawie!xD hehehe:D

    ReplyDelete
  18. boże jesteś idealna :3 idealny styl, idealna figura i uroda! o *.*

    ReplyDelete
  19. Thanks for your nice comment!
    This outfit is so great, beautiful pictures.
    You got a new follower!
    Have a great weekend.

    xx nonnatiwow.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz cudownie! :)

    świetny sweterek i spodnie! :) zazdroszczę!:)


    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com
    Pozdrawiam,Daria

    ReplyDelete
  21. jejciu jaka śliczna jesteś♥
    obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    ReplyDelete
  22. WOW <3 genialny look! bosko wyglądasz!

    ReplyDelete
  23. w ogole świetny blog, więc obserwuję :))

    ReplyDelete
  24. rewelacyjna stylizacja!
    sweterek cudowny
    jak znajdziesz chwilkę, zapraszam do siebie
    buziaki ;**

    ReplyDelete
  25. swetereeeek! <3
    zapraszam do mnie: www.cutness-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. świetny sweterek :3 spodenki też genialne.
    zapraszam do siebie c:

    ReplyDelete
  27. Wyglądasz pięknie. W ogóle cały ten blog jest super! ♥
    Dodałam się do obserwatorów i zapraszam do mnie: buywearandlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. fantastycznie! wyglądasz pięknie!:)

    ReplyDelete
  29. Very nice blog.
    The posts are interesting. I found many ideas.
    Well done!
    If you'd like to see changes in my blog or my facebook fanpage.
    Kisses from Italy! :-*

    Habanero Handmade

    BLOG: http://habanerohandmade.blogspot.it

    FANPAGE FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Habanero-Handmade-Fanpage/119842804790054

    ReplyDelete
  30. sweterek w połączeniu ze spodenkami wygląda przepięknie! do tego idealny wybór butów!:)

    ReplyDelete
  31. wow super strasznie mi si podoba sweterek!!pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili
    jamaima.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. łał dziewczyno wyglądasz nieziemsko:)

    ReplyDelete
  33. Wiem, że podobne , dobrej jakości neonowe szorty są w/na Romwe, ale z powodu takiego, iż mnie nie stać, moje są z jakiegoś bazarku czy czegoś takiego. :)

    ReplyDelete
  34. Pozmieniało się tu trochę od mojej ostatniej wizyty :)
    Super sweterek.

    ReplyDelete
  35. Wyglądasz wspaniale! ;) Strasznie zazdroszczę szortów :)

    ReplyDelete
  36. bardzo podoba nam się twój blog, jesteś świetna :)

    zapraszamy na swojego bliźniaczego bloga http://life-of-twins.blogspot.com/ dodajemy do obserwowanych? <3

    ReplyDelete
  37. świetne zdjecia, bardzo ladna dziewczyna z ciebie :)

    ReplyDelete
  38. sweterek dobrze wygląda z tymi spodenkami, ogólnie cały outfit mi się podoba

    ReplyDelete
  39. hi!! you have a lovely style, i follow you right now! :)

    http://manuchicdesire.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  40. genialne połączenie! spodenki mają świetny wzór :)

    ReplyDelete
  41. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

    Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie baner sklepu eobuwie.pl

    Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

    Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger