22:56

LIFE: june


Dziś chcę Wam pokazać co w ciągu ostatnich kilkunastu dni zagościło w mojej szafie. Neonowe sandałki pochodzą z H&M i gdy tylko je zobaczyłam - musiałam kupić. Czerwone szpilki pochodzą z Oasap.com i są na mnie troszeczkę za duże, więc jeśli jedna z Was ma numer buta - małe 38 i duże 37 i podobają jej się te obcasy to śmiało proszę pisać na e-mail. Dodatki pochodzą z H&M'u. I ostatnia neonowa koszulka (ze Stardivarius'a), spontaniczny zakup, pasuje idealnie do sandałków i jest pierwszą koszulką/topem ogólnie jakimkolwiek ubraniem neonowym jakie mam w szafie. Może podczas wyprzedaży przyjdzie czas na jeszcze jedną taką, tym razem różową...



będzie mi miło jeśli ktoś zajrzy, polubi i zostanie ze mną na dłużej

44 comments:

  1. ładne wszystko, ale najładniejsze chyba sandały. neonowe koszulki chodzą za mną od rana, od chwili gdy moja siostra pokazała mi swoją. :)

    ReplyDelete
  2. neonowe sandały mnie kuszą ;)

    ReplyDelete
  3. Sandałki super ;)

    ps ile kosztowały?

    ReplyDelete
  4. Wszechobecny neon, nie wiem co bardziej mi się podoba top czy buty ;)

    ReplyDelete
  5. a koszulka skąd? c:
    i świetne szpileczki czerwone, szkoda, że za duże :c

    ReplyDelete
  6. Sandałki z H&M są prześliczne, a w dodatku neonowe czyli takie jakie uwielbiam <3

    ReplyDelete
  7. ładne te h&m'owe buty! ja chyba trochę żałuję, że nie wzięłam dzisiaj sandałów z przeźroczystymi paskami za 40zł:d

    ReplyDelete
  8. Ja też jak tylko zobaczyłam te balerinki to przymierzałam :) ale ostatecznie się nie zdecydowałam :)

    ReplyDelete
  9. Te sandały są śliczne, ale czy wygodne? nie jestem przekonana do butów z H&M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałam na nóżkach dwa razy i nie skarżę się jeszcze :)

      Delete
  10. Koszulka jest świetna, widziałam ostatnio identyczną w sh, ale była na mnie odrobinę za duża :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak myślę, że ja bym chyba kupiła za dużą i może potem jakoś przerobiła :)

      Delete
  11. sandałki świetne, rozejrzę się dzisiaj za nimi:)

    ReplyDelete
  12. czerwone buty ilove it, jakim aparatem robisz zdjęcia ?

    ReplyDelete
  13. sandałki są śliczne;) i te czerwone również;)

    ReplyDelete
  14. mi pasy niestety nie pomagają, a normalnie od wielu lat też decyduję się na ćwiczenia + picie dużej ilości wody ;)

    ReplyDelete
  15. Te czerwone szpilki są cudne!

    ReplyDelete
  16. Butki z H&M śliczne !
    Neon porywa :)

    ReplyDelete
  17. Jej, super nowości <3
    Te sandałki są piękne! Można wiedzieć, ile za nie dałaś?

    Pozdrawiamy xoxo

    ReplyDelete
  18. ooo toż to śliczności :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Buty są śliczne :) na mnie jednak za duże. Bransoletka również mi się podoba :)

    ReplyDelete
  20. Sandałki są świetne, zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  21. Koszulka była różowa, domalowałam resztę ;)

    ReplyDelete
  22. oby dwie pary butów są świetne, a bransoletkę zgarnęłam na wyprzedaży ostatnio ;)

    ReplyDelete
  23. fajne sa te baleriny z hm, tez dzis je ogladałam,ale juz nie bylo rozm ;((

    ReplyDelete
  24. obydwie pary bucików wyglądają cudnie

    ReplyDelete
  25. neonowa bluzka i sandałki zdecydowanie robią wrażenie ;)

    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  26. własnie ostatnio patrzyłam na te sandałki z h&m i zastanawiałam się nad kupnem :) są urocze :)

    ReplyDelete
  27. Idealnie wszystko skomponowałaś.

    ReplyDelete
  28. it's really rare when i find someone who can make me like neon but you are one of those persons for sure! great blog, i'm glad i bumped into it :) love * Monstros no Armário

    ReplyDelete
  29. Te sandałki również ujęły moje serce. Są piękne i jednocześnie wyróżniające się wśród szarego tłumu!:)

    ReplyDelete
  30. chętnie zabiorę Ci buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  31. ja też chcę te neonowe sandałki! ♥♥

    ReplyDelete
  32. Cudowne rzeczy :) czerwone szpilki sa genialne!

    Zapraszam do siebie na www.aliya.pl

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger