19:15

STYLE: this is GALAXY!


Motywu galaxy nigdy dosyć. W dalszym ciągu możemy spotkać stylizacje blogerek z motywem kosmicznym. Po spodniach przyszedł czas na sukienkę. Dla mnie obcisłe sukienki można nosić na wiele sposobów. Standardowym rozwiązaniem jest zwykła sukienka + dodatki. Następnie ową sukienkę możemy nosić jako spódnicę i w chłodne dni założyć na nią sweterek, i tak też zamierzam nosić galaktyczną sukienkę. Ostatnim rozwiązaniem jest nosić tę sukienkę jako bluzkę. Zwyczajnie zakładamy spodenki z wyższym stanem i wpuszczamy w nie sukienkę. W tym wypadku będzie ona wyglądała jak gorset, który swoją drogą jest bardzo modny w tym sezonie. Oczywiście postaram się pokazać wszystkie trzy wersje tej sukienki na blogu.



Jest oczywiście wielu zwolenników jak i przeciwników tego motywu. Ja raczej należę do tych pierwszych bo w tym wypadku każde ubranie może być inne a co najważniejsze samemu możemy sobie stworzyć coś podobnego. Fascynują mnie takie motywy, które są popularne a każdy z nas może sobie wykonać niepowtarzalne ubranie. Tak też jest z ubraniami ombre.
Kilka słów jeszcze o samej marce. Motel Rocks to obecnie jedna z moich ulubionych marek. Ich ubrania są odzwierciedleniem mojej szalonej strony. Jak wiadomo uwielbiam klasykę, gładkie tkaniny i prostotę, jednak gdy chcę założyć coś wzorzystego Motel Rocks sprawuje się tutaj idealnie.


Bardzo się ciesze, że Bubba Gamp oferuje nam ich ubrania jako jedyny stacjonarny butik w Polsce. Wkrótce otwierają sklep internetowy więc każda z Was będzie mogła kupić sobie jakieś cudo z Motel Rocks. Gdy tylko się to stanie z pewnością Was powiadomię.



(Motel Rocks dress via Bubba Gamp / Zara heels)

28 comments:

  1. to jest chyba PRZEPIĘKNA sukienka Motel Rocks <3 czekam na całość :)

    ReplyDelete
  2. piękna fotka! nie mogę się doczekać więcej! <3

    ReplyDelete
  3. uwielbiam kolory na Twoich zdjęciach!

    ReplyDelete
  4. O rany, wyglądasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  5. ;O genialna sukienka, genialnie leży! ;)

    ReplyDelete
  6. ja ani nie kocham ani nie nienawidzę tego motywu, sama bym nie kupiła, ale na Tobie prezentuje się świetnie! masz idealną figurę do takich sukienek :)

    ReplyDelete
  7. Motyw przeze mnie uwielbiany :) Cudnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  8. motywu galaxy i Ciebie nigdy dosyć! :)

    ReplyDelete
  9. ach, ja nadal nie zaopatrzyłam się w nic z tym wzorem. skandal! :)

    ReplyDelete
  10. Fantastyczna ta sukienka! Musze ją mieć! Na prawdę :)
    Zapraszam do mnie. U mnie konkurs.
    Dodaje twojego bloga do obserwowanych.

    ReplyDelete
  11. masz bardzo oryginalną urodę, bardzo mi się podoba :) a sukienka jest idealna!

    ReplyDelete
  12. Zjawiskowa. Uwielbiam ubrania z motywami kosmicznymi.
    A po za tym zazdroszczę urody ;)

    ReplyDelete
  13. woooooow, boooskości! <333

    ReplyDelete
  14. Świetna sukienka :) Dodaje do obserwowanych.

    ReplyDelete
  15. uwielbiam ten motyw, aż dziw, że jeszcze niczego kosmicznego nie posiadam! Świetnie, że będzie butik online, może jednak na coś się skuszę;) sukienka sama w sobie przepiękna, a do tego te cudne buty<3

    ReplyDelete
  16. Wyglądasz fantastycznie w tej sukience! :)

    ReplyDelete
  17. Śliczna stylizacja, a motyw galaxy jest świetny ;D

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    http://defty-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Fantastyczna sukienka! Bardzo podoba mi się jej tył!

    ReplyDelete
  19. Sukienka wygląda pięknie w połączeniu z tymi butami.

    ReplyDelete
  20. boska jest ta sukienka, nie pogardziłabym możliwością zakupu rzezy z MR, są świetne:))

    ReplyDelete
  21. MR maja genialne sukienki. W sklepie szafomania można je kupić, ale mają słaby wybór.

    ReplyDelete
  22. love the dress! you look gorgeous, girl! =)

    ♥,
    jo
    http://www.StyleAt30.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger