11:01

STYLE: war tactics they make me sick


Jest bardzo zimno. Moje ciało przyzwyczaiło się już do +20 i chce nosić krótkie szorty, spódnice czy sukienki. Wiosna i lato to zdecydowanie najlepszy moment na odsłonienie nóg i trochę ciała. Postanowiłam nie rezygnować ze spódnic i łączę je z grubszymi sweterkami, co muszę przyznać stało się moim ulubionym połączeniem i jeśli pogoda się nie poprawi to często będzie można zobaczyć mnie w takim zestawieniu.



Minimalizm. Najbardziej lubię gładkie tkaniny i proste fasony, a strój staram się dopełniać dodatkami/biżuterią, ale jak już kiedyś pisałam wzorom nie mówię nie. Ten "aztecki" plecak uważam za najlepsze dopełnienie tego prostego stroju. Nadaje mu trochę charakteru. Natomiast czapka, tym razem zielona, należy również do mojej siostry, i czasem jej ją podkradam.


(Oasap sweater and ring / H&M shoes / SH backpack and cap)


37 comments:

  1. fajnie, mam taką samą spódniczkę, uwielbiam ja, ale masz chudziutkie nogi:)

    ReplyDelete
  2. no proszę, ostatnio właśnie moim must have jest taki plecaczek, jak byłam młodsza nosiłam tylko takie - kupowałam je w india shopach - ale daaawno już nigdzie takich nie widziałam.
    super!

    ReplyDelete
  3. ostatnio na blogach zatrzęsienie od plecaczków, genialnie jak zwykle! :)

    ReplyDelete
  4. Kolejny luzak, ale jaki fajny. Genialny plecak! Przyciąga wzrok :)

    ReplyDelete
  5. taktaktak! jsteś taka jak lubię. świetne zdjęcia, super klimat, biorę wszystko ;)
    Pozdrawiam,
    C.

    ReplyDelete
  6. Ja też mam podobnie - często po jednym sklepie już się zniechęcam.,,,



    Co do powyższego zestawu - genialny. Uwielbiam taki styl :) I kolor czapki świetnie się wyróżnia.

    ReplyDelete
  7. Fajny zestaw na nie taki ciepły dzień, ja wszystkie swetry niestety wywiozłam już do rodziny i w mojej szafie został tylko jeden :( Twój jest piękny!

    ReplyDelete
  8. plecak świetny, czapka też.

    ReplyDelete
  9. SWETER! <3 jest idealnie :)

    ReplyDelete
  10. Mam nadzieję ,że już niedługo będzie ciepło .Niedawno kupiłam spodenki i spódnicę ,więc jak najprędzej chciałabym się pochwalić : D
    Świetne ciuchy ,pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. bardzo ładny sweter :D a plecak marzenie :D

    ReplyDelete
  12. super stylizacja !! skorzystam z pomysłu sweterka do spódnicy :)

    ReplyDelete
  13. Świetny plecaczek i bardzo dobra stylizacja :)

    ReplyDelete
  14. cudny sweter i plecak <3 jesteś prześliczna! Mag

    ReplyDelete
  15. zachwyca mnie każdy element tego zestawu! <3

    ReplyDelete
  16. ale jesteś chudziutka *.*
    no i nadal uwielbiam tę czapkę! <3

    ReplyDelete
  17. piękny sweter, no i plecak, plecak! :))

    ReplyDelete
  18. świetna czapka i plecak. sweter zresztą też. :D

    ReplyDelete
  19. Świetny sweter. Całość strasznie mi się podoba.

    ReplyDelete
  20. Czapa i plecak ! I na dodatek z sh.
    Przydałoby się te 20 stopni :)

    ReplyDelete
  21. genialny plecak, podoba mi się bardzo bardzo! te łaty na łokciach też do mnie przemawiają.

    ReplyDelete
  22. ładnie wygląda to wygląda, tak jednocześnie ciepło i zimno :) i miłość do plecaka!

    ReplyDelete
  23. Nice look, love your bag!
    Is that a piercing in your finger?

    xx nonnatiwow.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jaki świetny plecak! <3 Podoba mi się ten zestaw :))

    ReplyDelete
  25. woow, wyglądasz hipstersko :D bardzo lubię takie zestawienia, plecak jest świetny!

    xoxo

    ReplyDelete
  26. super sweter. cała stylizacja jest fajna:)

    ReplyDelete
  27. Masz piękne nogi. Uwielbiam Twój styl, Twoje zdjęcia, ach mogę tu siedzieć godzinami :)

    ReplyDelete
  28. boskie boskie oja oja, zakochałam się w tej czapce *.*

    ReplyDelete
  29. A ja oprócz oglądania tatuaży lubię je mieć. Na razie mam tylko jeden, ale planuję kolejne :)

    ReplyDelete
  30. myślę, że taka spodniczka najlepiej pasuje do gładkich bluzeczek, bez wzorów:) mi się marzyła do tego taka lekka zwiewna koszula, ale funduszy brak:D ale myślę, że czerń, żólty, różowy i niebieski (bluzki) przypasują.
    ps. sweterek <3

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger