23:13

STYLE: you make me wanna throw this shoe right through that concrete wall



W tak upalne, letnie dni mam ochotę zakładać tylko krótkie spodenki i topy. Ten zwyczajny strój uzupełniam dodatkami i wtedy każde takie zestawienie może być inne od poprzedniego, a muszę przyznać, że latem lubię takie połączenia więc trzeba tutaj manewrować dodatkami.



Koszulka którą mam na sobie od razu zwróciła moja uwagę w sklepie. Podejrzewam, że ze względu na hipnotyzujący kolor a także moje zamiłowanie do różu. Również świetną alternatywą dla takiego stroju jest jeansowa kamizelka. Moją wszyscy znają, bo już pojawiała się na blogu kilka razy.

I jeszcze mała nowość. Wreszcie (?) założyłam fan page THE PICKPOCKET na facebooku. Mam nadzieję, że z dnia na dzień będę tam umieszczać coraz więcej postów/zdjęć a może i filmików w przyszłości. Teraz jedynie mogę zaprosić Was do śledzenia mnie na Facebook'u. Wierzcie mi na słowo - będzie mi niezmiernie miło jeśli ktoś z Was kliknie "Lubię to!".
Pozdrawiam ciepło.


(Bubba Gamp blouse and bracelets / DIY vest / H&M sandals)

43 comments:

  1. no to czekam :) Zdjecie wyglada bardzo zachecajaco. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. nie mogę się już doczekać. ;)

    ReplyDelete
  3. wow ! znalazłam Cię przez przypadek i jesteś moją perełką <3

    ReplyDelete
  4. kurcze, zawsze się zastanawiam, czemu nie dodajesz całego posta od razu? :)

    ReplyDelete
  5. Chcę zobaczyć całą stylizację, bo zapowiada się ciekawie ;) Czyżby ombre na kamizelce?

    ReplyDelete
  6. Nie mogę się doczekać .!
    Wygląda fajnie :*
    B. Ładne zdj :D
    Świetny BLOG ^_^
    wpadnij do mnie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fajny blog! Będę zaglądac regularnie, obserwuję :) Pzdr!

    ReplyDelete
  8. pięknie! www.love-drug-fashion.blogspot.com zapraszam! obserwuje!

    ReplyDelete
  9. Piękna jest ta kamizelka, wciąż nie mogę się napatrzeć ;)

    http://defty-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Śliczna stylizacja, bardzo lubię takie jeansowe zestawienia + przykuwające uwagę koszulki.

    ReplyDelete
  11. w sumie dawno, jakiś miesiąc temu :)

    ps. stosujesz jakąś dietę? jesteś taaaka chuda! <3

    ReplyDelete
  12. swietny styl! kamizelka jest pieeeeeekna <3 bede zagladac czesciej i obserwuje ;)

    ReplyDelete
  13. Sandałki świetne i oczywiście kamizelka ;)
    I muszę przyznać ,że mega zazdroszczę Ci tych długich włosów ;D
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. ten mocno różowy top przyciąga uwagę ;) ja też najczęściej wybieram opcję t-shirt i szorty. bo jak jest gorąco, to trzeba minimalizować zakrycie ciała niestety. dlatego wolę jesień albo wiosnę, bo dają możliwość pokombinowania z ubraniami, a nie tylko dodatkami ;)

    ReplyDelete
  15. Świetna prezentacja, genialne zestawienie. Niby całkowicie banalne, a jednak...

    ReplyDelete
  16. Przepiękna stylizacja ;)


    www.pavline.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. aj jak ja tu dawno nie byłam <3 przepięknie kochana <3

    ReplyDelete
  18. Nie nudzi Cię bycie ładną?
    Uwielbiam Twoje proste zestawy, bo zawsze zaskakują

    ReplyDelete
  19. świetna stylizacja, ładnego masz siniaka :**!

    ReplyDelete
  20. fajna bluzka. też muszę sobie znaleźć jakąś kamizelkę. :)

    ReplyDelete
  21. no i takie zdjęcia to ja rozumiem. konkret. świetnie wyszła Ci kamizelka

    ReplyDelete
  22. perfect vest!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  23. Przeprzecudowna! <3
    Dopiero zaczynam, zapraszam do siebie xoxo

    ReplyDelete
  24. co możesz powiedzieć o sklepie rigns and things? jest to sprawdzony sklep?

    ReplyDelete
  25. no cos TY! JESTES PRZECIEZ UROCZA TAKA <3

    ReplyDelete
  26. dzięki za pomoc :) jednak koktajle odżywcze nie są dla mnie :)

    ReplyDelete
  27. kamizelkę masz cudowną :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  28. pięknie! Nic dodać nic ująć!

    ReplyDelete
  29. omatko kamizelka i sandałki świetne!! +klimat zdjęć *.*

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger