17:45

STYLE: don’t be afraid to lead the way you see


Dziś prezentuję najpiękniejszą elegancką bluzkę jaką mam w szafie. Jeśli ktoś z Was zastanawia się gdzie takie cuda, to odpowiedź jest tylko jedna - Bubba Gamp. Każda nowa kolekcja u nich jest genialna i podoba mi się wszystko. 
Bluzka z przodu wygląda zwyczajnie, posiada przy dekolcie złote ćwieki i tyle, jednak gdy spojrzymy ja jej tył, ukazuje się piękna koronka. Uwielbiam takie ubrania. 
Ja ostatnio oszalałam na punkcie koronki, a obecnie chce kupić koronkowe szorty.



Kto czyta mojgo facebook'a ten wie, że mam nową fryzurę. Zmiany nie są zauważalne na pierwszy rzut oka jednak mam znacznie skrócone włosy i wycieniowane, dzięki czemu u dołu się falują. Na zdjęciach średnio to wszystko widać ponieważ były one robione bezpośrednio po wyjściu z basenu wczoraj, a tam miałam je spięte i cały efekt uciekł. 


(Bubba Gamp blouse and bracelets / Oasap bag)

64 comments:

  1. Swietne, prześliczna bluzka i jestem oczarowana torbą. W jaki sposób robisz te zmugi na zdjęciach ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tutaj akurat korzystałam z gotowych :) ale w photoshop'ie tez się da zrobić samemu :)

      Delete
  2. swietny letni zstaw. Minimalistycznie ale fajnie

    ReplyDelete
  3. kolejny doskonały blog, który odkryłam dzięki "modnej polce" - naprawdę genialna!
    www.shelfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. widoczna różnica :) piękne masz włosy i wszystko inne też piękne, pewnie już to kiedyś pisałam, ale jesteś najpiękniejszą kobietą na ziemi :) uwielbiam cię.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pięknie dziękuję! :*

      niestety moje umiejętności fryzjerskie są zerowe, więc nie wiem czy uda mi się wymodelować włosy tak jak zrobiła to fryzjerka! :<

      Delete
  5. Fantastyczny zestaw na lato, minimalistyczny, ale coś w nim jest...myślę, że to ta koronka robi swoje :)

    ReplyDelete
  6. pierwsze zdjęcie cudowne !
    jesteś może modelką?
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  7. bluzka ma śliczny tył <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Pierwsze zdjęcie jest prześliczne! A bluzka ma świetny tył :)

    ReplyDelete
  9. Pieknie wygladasz. Nogi to masz genialne! ;)

    ReplyDelete
  10. Swietnie wygladaja te buty :)

    ReplyDelete
  11. bardzo fajny look, torebka super :)

    ReplyDelete
  12. masz cudowną bluzeczkę! Całość bardzo mi się podoba ;d

    ReplyDelete
  13. ślicznie wyglądasz, ciekawy a zarazem dość zwyczajny zestaw

    ReplyDelete
  14. hej dziewczyno, piękne włosy ;)

    ReplyDelete
  15. Bluzka świetna, super w niej wyglądasz. I buty pięknie się prezentują na Twoich zgrabnych nogach :)

    ReplyDelete
  16. fajny zestaw, bluzka też fajna :) osobiście mam słabość do koronki :P

    ReplyDelete
  17. masz przepiękne włosy, a stylizacja jest super, szczególnie buty :)

    ReplyDelete
  18. Cudnie ;*

    Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż ;3
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  19. świetna ta bluzeczka;)
    ale jestem zakochana w tych sandałkach;p

    ReplyDelete
  20. omg tak wyglądasz po wyjściu z basenu? nieee wierzęęę!:) w moim wydaniu to raczej look na zmokłą kurę;) a ten sklep musi być genialny, szkoda że go nie ma gdzieś bliżej:>

    ReplyDelete
  21. Wyglądasz cudownie, a tył bluzki rzeczywiście jest świetny.

    ReplyDelete
  22. ładnie bardzo, świetne sandałki :))

    ReplyDelete
  23. nowa fryzura genialna! bluzka prezentuje się cudownie :) ma Bubba Gamp może jakiś sklep internetowy? uwielbiam ich rzeczy!

    ReplyDelete
  24. Łał, ta bluzka jest boska :)
    Och, ja też poluję na koronkowe szorty, straaasznie mi się podobają *_*

    xoxo

    ReplyDelete
  25. uwielbiam Ciebie w takich delikatnych outfitach!

    ReplyDelete
  26. Fantastic pictures!!!I love your top!

    Please would you mind voting for Nat Bees fashion here:
    http://www.next.co.uk/cosmo-blog-awards/

    Thank you so much in advance,
    Anastasia

    ReplyDelete
  27. Bluzka jak bluzka, ładna, ale.. te szorty i buty, ahh <3

    ReplyDelete
  28. Świetna stylizacja :D Ta bluzka jest przeurocza :)

    ReplyDelete
  29. jejusiu, kocham Twoje buty! mogłabym je mieć, chociażby jedynie żeby na nie patrzeć, bo wątpię bym w takich wytrzymała sporo czasu :D

    ReplyDelete
  30. Bluzka piękna! Masz baardzo specyficzną urodę, śliczna jesteś :) Będę wracać i Cię tu oglądać :D:*

    ReplyDelete
  31. świetne zdjęcia i dokonała stylizacja na letnią wieczorną imprezkę :D

    ReplyDelete
  32. ja też ostatnio polubiłam koronkę :) podoba mi się- zaobserwuję :)

    ReplyDelete
  33. bluzka rzeczywiscie jest piękna! i pięknie w niej wyglądasz :)

    ReplyDelete
  34. śliczna bluzka.
    No i od razu widać, że coś zrobiłaś z włosami. :)

    ReplyDelete
  35. piekna, prosta stylizacja, a ta koronka dodaje smaczku mmm to lubię <3

    Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  36. Outfit mnie nie zaskoczył zupełnie, ale pierwsze zdjęcie urzekło na potęgę!

    ReplyDelete
  37. rzeczywiście śliczna ta bluzka, oz przodu szału nie robi - prosta elegancja ale gdy się spojrzy na nią od tyłu - wiadomo dlaczego sie w niej zakochałaś. stylizacja bardzo trafiona w mój gust :) pięknie :) p.s. moje włosy nie chcą się falować :(

    ReplyDelete
  38. Bluzka jest ładna, ale najbardziej z całego zestawu podoba mi się torebka ;)

    ReplyDelete
  39. bardzo mi się podobają Twoje włosy. :)

    ReplyDelete
  40. rzeczywiście super jest ta bluzka! koronka mnie urzekła! pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. delikatnie, dziewczęco..idealnie!
    i ten kolor butów..świetna stylizacja!

    lena

    ReplyDelete
  42. genialne zdjęcia;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. sliczn bluzeczka. ;p
    Bardzo fajny blog. :)
    Zaraszam do mnie . :)

    ReplyDelete
  44. Świetny outfit ;) !!

    Śliczna jesteś ;)

    Pozdrawiam :

    ann-fashion-model.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. piękna bluzeczka! podoba mi się:)

    ReplyDelete
  46. Uwielbiam Cię, naprawdę świetne stylizacje:)

    ReplyDelete
  47. bardzo fajne buty :)


    http://daydream-byania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Bardzo dziękuje za komentarzyk ;)
    Ślicznie wyglądasz ;)
    Na pewno będę częściej tu zaglądała ! ;)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  49. dekolCIE (dokolt)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger