23:31

STYLE: Hold On


Wreszcie udało mi się pokazać Wam moją nową torbę z Oasap. Gdy tylko zobaczyłam ją na stronie musiałam zamówić. Dla mnie jest świetna - pojemna, klasyczna i elegancka. Co więcej pomieści wszystko co jest mi potrzebne. Od dawna potrzebowałam w szafie takiej torby, i mogę ją już wykreślić z mojej listy must have!




Dziś kilka słów o wyprzedażach. Dla mnie jest to świetna okazja do zakupu ubrań, które od dłuższego czasu mi się podobały ale wcześniej szkoda było mi wydać na nie daną kwotę. Z tego powodu uwielbiam ten okres, jednak często zdarza się tak, że idę do sklepu po konkretne ubranie ale nie ma go w moim rozmiarze i dla pocieszenia kupuję sobie coś innego, co nie jest mi kompletnie potrzebne. Tak było z zakupem tej koszulki. Wybrałam się do Zary po spodnie. Można powiedzieć, że konkretnie wiedziałam jaki model chcę kupić, jednak zabrakło mojego rozmiaru. Błądząc po sklepie natknęłam się na tę koszulkę i tak oto wylądowała w mojej szafie. Pomimo tego, że nie był to planowany zakup(a ja zdecydowanie bardziej wolę robić świadome zakupy) to ta koszulka staje się moim numerem 2, zaraz po tej koszulce z Bubba Gamp, z poprzedniego posta. 
Jak widać czasem ubrania, które kupujemy na pocieszenie mogą się okazać świetnym wyborem. ;)


(Jeans and blouse Zara / Oasap bag / Pull&Bear shoes / Bubba Gamp Oasap H&M jewellery)




53 comments:

  1. jak zawsze perfekcyjne zdjęcia!

    ReplyDelete
  2. Torebka bardzo uniwersalna, w tym zestawie wygląda świetnie, ale i w bardziej eleganckim i formalnym stroju się sprawdzi. Koszulka jest świetna, doskonałe "pocieszenie" :D

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Bo bardziej podobały mi się odwrócone :)

      Delete
    2. no chyba że tak, ale za to ja zabawnie wyglądam przed monitorem obracając głowę.

      Delete
  4. zdjęcia są magiczne *.* co do torby to jest prześwietna, z chęcią bym Ci ją ukradła! :D i koszulkę też! tak nie zbaczając z tematu to możesz mi oddać jeszcze Twoje włosy i będę spełniona :)

    ReplyDelete
  5. wyglądasz super. torebka jest świetna, nie mówiąc już o zdjęciach:)

    ReplyDelete
  6. jej ale swietnie wygladasz, strasznie podoba mi sie twoja koszulka <3<3<3 i bizuteria <3<3<3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia !
    obserwujemy? ja już się dodałam. :)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. zdjęcia jak zawsze cudowne, klimat jest bajeczny!
    nie dziwię się, że zakochałaś się w torebce, bo patrząc na nią też ledwo mogę się powstrzymać, ale przyznaję, że świetnie do Ciebie pasuje :)

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcia i torebka ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  10. świetna koszulka, super dodatki!

    ReplyDelete
  11. świetna torba! top też, choć nie w moim stylu :) a zdjęciami zawsze jestem zachwycona!

    ReplyDelete
  12. ale torebka piękna! świetne kolory, cudnie się prezentujesz :)

    ReplyDelete
  13. Często mam podobnie z wyprzedażami :)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia, z każdym postem są coraz lepsze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo miło mi to słyszeć:) Dziękuję :)

      Delete
  14. te zdjęcia masz genialne !
    dobry aparat, czy przerabiasz je w jakimś programie ? ;>
    fajny secik, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakiś czas temu kupiłam nowy obiektyw -> 50mm f/1.4 więc on z pewnością dużo daje, ale też nie zapominajmy o moim fotografie no a zwieńczeniem całej pracy jest podrasowanie zdjęć w photoshop'ie, czym zajmuję się ja :)

      Delete
  15. Świetnie wyglądasz ! Zakochałam się w Twojej torebce !

    ReplyDelete
  16. świetna torebka;0 i koszulka ma super print;p

    ReplyDelete
  17. jesteś mistrzynią w łączeniu biżuterii! <3

    ReplyDelete
  18. torebka jest piękna i idealnie do Ciebie pasuje! świetne zdjęcia.

    www.feszynplejs.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękne zdjęcia, świetna koszulka i torebka, a całość jak zawsze bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  20. wyprzedaż :) kupowałam w wwie, ale możliwe, ze u nas też jeszcze są :)

    ReplyDelete
  21. butki kupiłam w chińczyku za jedyne 69 zł! :D myślałam, że za taką cenę to raz założę i się rozwalą, ale narazie się bardzo dobrze trzymają, a byłam w nich już dobre 7-8 razy :)

    ReplyDelete
  22. świetne są te zdjęcia. torebka też boska <3
    chciałabyś się follować?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  23. Top jest świetny! Torebka także<3

    Zapraszam :D
    http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia. outfit rewelacyjny. wpadły mi w oko buty :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam Twoje zdjęcia, zawsze mają ten klimat, to coś! Bluzka faktycznie jest świetna, torebka jeszcze lepsza! :)

    ReplyDelete
  26. very professional pictures.

    ReplyDelete
  27. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    ReplyDelete
  28. adore your wrist of arm candy! just stumbled across your blog and i love your style! follow each other? xx

    ReplyDelete
  29. tshirt jest świetny, oryginalny. do tego ciekawe fotki.

    ReplyDelete
  30. To fakt, torba jest cudowna! Jak zawsze jestem zachwycona Twoimi zdjęciami! :)

    ReplyDelete
  31. Mega klimatyczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  32. ach, też muszę zainwestować w dobrą torebkę, bez takiej ani rusz...

    ReplyDelete
  33. torebka świetna!
    masz cudne włosy
    obserwuję ;)
    http://themartiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. dzieki Ilonka, ale tu za duuuzo tego slonca:( za gorrraco:(
    zajebista cieniowana bluzkkaaa!!! aaa

    ReplyDelete
  35. bardzo fajny zestaw :) cudownie wyglądasz <3

    ReplyDelete
  36. wspaniały klimat zdjęć + zachwycasz ! :D

    zapraszam do mnie http://daydream-byania.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  37. hej :) mam pytanie, jaką lustrzanką fotografujesz zdjęcia ? :D uwielbiam ten klimat :P

    ReplyDelete
  38. Torebka jest świetna :) Wszystko fajnie wygląda ;D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  39. cudowne zdjęcia, jest się czym zachwycać =]

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger