18:21

STYLE: Midnight City


Gdy zamawiałam tę sukienkę myślałam, że pójdę w niej na ślub mojego brata, jednak gdy zaczęłam ją przymierzać w domu praktycznie codziennie stwierdziłam, że również idealnie nadaje się na wieczór ze znajomymi czy randkę z chłopakiem. Teraz zastanawiam się czy zakładać ją na tę okazję czy szukać czegoś innego. 
Sukienka posiada małą baskinkę, która jest modna tego sezonu a w dodatku jest biała, a biel to zdecydowanie mój ulubiony kolor, plus do tego wszystkiego jest minimalistyczna, elegancka i skromna. Tak jak lubię.




Kilka postów wstecz pisałam o tym, że szukam idealnych sandałków. Z pomocą przyszły mi wyprzedaże i w Pull&Bear znalazłam takie, które bardzo mi się podobają a na dodatek słupek sprawia, że są wygodne i mogę w nich biegać cały dzień. Czekam jeszcze na małą obniżkę w Zarze i mam nadzieję, że do mojej kolekcji dołączą śliczne pomarańczowe i czarne sandałki. Jednak w dalszym ciągu zastanawiam się nad zakupem sandałków w internecie, obecnie myślę nad tymi parami: LOVE CLOTHING i SARENZA, a Wy co myślicie?


(AX Paris dress / Pull&Bear heels)


* * *





70 comments:

  1. Mnie się bardziej granatowe sandałki podobają :P tylko, że są podobne do tych co masz w tym zestawie. Sukienka jest śliczna! Muszę przekonać się wreszcie do bieli i do tego, że od razu jej nie wybrudzę ;/ :P Bardzo fajny zestaw.

    ReplyDelete
  2. zestawienie jest doskonałe. świetnie wyglądasz. stylowo, delikatnie, kobieco.

    lena

    ReplyDelete
  3. Więc się zgłaszaj :)
    To, że wyglądasz fenomenalnie pewnie wiesz. Jak zawsze :)

    ReplyDelete
  4. Steve Madden wymiata, chociaż może skusiłabym się na inny kolor, ale ogólnie uwielbiam ten model sandałków :). A do tego ślicznie wyglądasz w baskince ;)

    ReplyDelete
  5. Alez Ty pięknie wyglądasz. Ta sukienka jest cudna, nadaje się na wesele wg mnie.

    ReplyDelete
  6. hmm biała na ślub?:) panna młoda się nie obrazi?
    p.s. buty są bardzo ładne, ich kolor ożywia cały zestaw. mam podobne tylko malinowe ;)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładna stylizacja! Piękna sukienka, świetnie współgra z butami! :)

    ReplyDelete
  8. powinnaś być modelką (jeśli już nie jesteś ;D). sukienka cudowna, sama mierzyłam podobną, jednak była za duża... hm, ale tak biała na ślub? jakoś nigdy nie potrafię się do tego przekonać... a jeśli chodzi o sandałki, to myślę, że Steve Madden są boskie, szczególnie czarne *___*
    pozdrawiam (:

    ReplyDelete
  9. ślicznie wyglądasz;0 sukienka jest genialna;p

    ReplyDelete
  10. CUDOWNIE!
    Zaniemówiłam :)

    ReplyDelete
  11. steve madden buty piekne, te bezowe nie nie nie :) plastiki :)
    a poza tym cudna kiecka!
    pozdrawiam Cie, Kaś

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz :)
    Wybrałabym pierwsze sandałki, te Steve'a Maddena są bardzo ładne, ale strasznie podobne do tych, które masz na sobie.

    ReplyDelete
  13. Nie przepadam za baskiną w jakimkolwiek wydaniu, ale muszę przyznać, że Twoja dzisiejsza stylizacja zrobiła na mnie strasznie pozytywne wrażenie : ) I mam do Ciebie jeszcze jedno pytanko: farbujesz włosy czy to Twój naturalny kolor (bo jest bardzo ładny) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolor włosów mam naturalny :) a jaśniejsze końcówki od słońca :)

      Delete
    2. Aj, zazdroszczę :) No i oczywiście dziękuję za odpowiedź :D

      Delete
  14. pięknie wyglądasz kochana! :) a te nogi są niesamowite!

    pozdrawiam,
    x GIGAAA x

    ReplyDelete
  15. Jakie specyficzne połączenie openerowych klimatów z takim kobiecym zestawem;) Sukienka jest prześliczna, sandałki tym bardziej. Co do kolejnej pary butów, to z tych które wymieniłaś nie decydowałabym się nie na żadne, te jasne faktycznie są trochę 'plastikowe' a te od maddena piękne, ale w sumie identyczne jak te które masz na sobie;) Poczekaj na kolejną obniżkę w Zarze!(będziesz czekała ze mną, ja się czaję na limonkowe lub łososiowe;)

    ReplyDelete
  16. piękne włosy, cudna sukienka, idealne buty, piękna sceneria zdjęć. jestem zachwycona!
    obserwuję!
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    ReplyDelete
  17. 100% mój styl! :) Wyglądasz przeuroczo :))

    ReplyDelete
  18. ale masz wspaniałe włosy! wspaniałewspaniałewspaniałe <3
    no i sukienka + buty, cudownie
    jeden z Twoich najlepszych zestawów :)

    ReplyDelete
  19. świetna jest ta sukienka, jak dla mnie może być na co dzień:) też niedługo wybieram się na wesele ale jeszcze nic nie mam eh..

    ReplyDelete
  20. niebieskie laczuszki są cudne! sukienka też. W ogóle cała jesteś fajniusia, jak zawsze :))

    ReplyDelete
  21. Te nooooogiiii do samego nieba !!!! Zazdroszczę !

    ReplyDelete
  22. hej, zostałaś przez nas oTAGOWANA, więcej informacji na naszym blogu -> ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    :)

    ReplyDelete
  23. Sukienka idealnie na Tobie leży :) jest piekna i masz racje pasuje nie tylko na wesele ale może się sprawdzać przy różnych okazajach :)
    genialne włosy :*

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    ReplyDelete
  24. śliczna ta sukienka! pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  25. Nie wiem co napisać. Piękna, śliczna, cudowna, chcę taką mieć...? sukienka

    Zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  26. świetna stylizacja, a buty są przepiekne!

    ReplyDelete
  27. http://followgram.me/i/231796575438662548_11897841 co to za pićku?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. przegotowana woda z cukrem, limonką i brzoskwinią :)

      Delete
  28. your blog is very cool, following you! hope u follow me back?:)

    ReplyDelete
  29. zależy z czym ją zestawisz, jakieś bogate dodatki i idealna na wesele będzie.

    ReplyDelete
  30. oooo Ilonka! super outfit ;))))

    ReplyDelete
  31. Wyglądasz fenomenalnie!
    Zdecydowanie wybrałabym SM Dynemite :)

    ReplyDelete
  32. Shorty kupiłam w marcu. To był początek tej kolekcji w Pull&Bear. :)

    ReplyDelete
  33. holy smokes your blog is amazing! so glad your comment led me here. let's follow each other! xx

    ReplyDelete
  34. cudowna sukienka:) mam tą samą torebkę:)

    ReplyDelete
  35. uroczo wygladasz!:)
    piękna sukienka! leci nowy obserwator :)

    ReplyDelete
  36. I love your style, i love your photo's, i love your blog ! So, i follow you now (:

    ReplyDelete
  37. Przepięknie wyglądasz, a zdjęcia mnie powaliły na kolana :)

    ReplyDelete
  38. jesteś idealna dziewczyno!:)

    ReplyDelete
  39. Świetny blog, bardzo fajne stylizacje i zdjęcia!
    Co do sukienki, ja poszukałabym czegoś innego, ze względu na kolor, ja uważam że panna młoda ma być w bieli i tylko ona ;) wiem, że sa różne opinie, ale to jest akurat moje zdanie i tego nie zmienię.
    Dodaję :) i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  40. sukienka jest piękna a buty jesczze piękniejsze !!

    ReplyDelete
  41. This is awesome! Great blog, loved it! Come by and let's follow each other? I'd love to do that;) xx

    ReplyDelete
  42. rewelacyjna sukienka, podoba mi się ta subtelna baskinka :)

    ReplyDelete
  43. such a pretty dress! love the heels, and your hair looks wonderful!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. sukieneczkę masz przepiękną :)

    ReplyDelete
  45. hahhaa część z nich jest z pracy nie należy do mnie :)

    ReplyDelete
  46. Thank you hun! I fell in love with yours too <3 Come by soon again ;)!

    ReplyDelete
  47. Dziewczyno! Nie dość, że masz urodę to i świetny styl.Z chęcią poobserwuje Twój dalszy rozwój :))

    ReplyDelete
  48. Świetna stylizacja, obserwuję ! ;)

    ReplyDelete
  49. Bardzo mi się podoba! Wspaniały blog i niezwykła uroda!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie,może obserwujemy? ;)

    ReplyDelete
  50. ale ta sukienka jest zjawiskowa! ;)

    ReplyDelete
  51. dziekuje ! :) zapraszam na nowego posta;)

    ReplyDelete
  52. Wyglądasz w niej zachwycająco.

    ReplyDelete
  53. o taaak. Sukienka jest cudowna. Minimalizm w bardzo kobiecym, fajnym wydaniu. Biel i niebieski super pasują do TWOJEJ KARNACJI :)

    ReplyDelete
  54. wyglądasz prześlicznie, ta sukienka idealnie do Ciebie pasuje:)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger