21:24

STYLE: Och, it's friday 13!


Koszulka którą widzicie na zdjęciach jest nowością w mojej szafie. Jest to prezent od Bubba Gamp. Wzór na koszulce przykuł moją uwagę już w sklepie, podczas zakupów w zeszłym tygodniu. To połączenie kolorów, print jak i cały krój koszulki tworzą świetną całość. Zdecydowanie w mojej szafie brakowało zwykłego t-shirt'u z fajnym nadrukiem. Coś czuję, że tego lata będzie to moja ulubiona bluzka.



Pogoda nadal płata figle. Raz gorąco i duszno a za chwile pochmurno i pada. Zdecydowanie nie wiem co na siebie zakładać, jednak wybieram tę lżejszą wersję i na wszelki wypadek zabieram do samochodu sweterek. 
Coraz częściej sięgam po szorty i topy, które kojarzą mi się z typowo sportowym stylem jednak staram się je przełamywać biżuterią i obcasami. Te z dzisiejszego posta to moje ulubione i najwygodniejsze (nie kłamię!), plus pasują do wielu ubrań w mojej szafie, jednak zaczęłam się zastanawiać nad bardziej uniwersalnym - czarnym - kolorem takich butów. Obecnie mam na oku kilka modeli, jak wybiorę coś ciekawszego z pewnością pokaże.


Chciałabym jeszcze zaprosić na FACEBOOK'a. Tam piszę o wiele więcej i częściej. Będzie mi bardzo miło jeśli ktoś z Was zajrzy, poczyta, skomentuje a nawet polubi i zostanie ze mną na dłużej.


(Bubba Gamp blouse / Pull&Bear shoes / vintage shorts)

62 comments:

  1. buty miodzio :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    ReplyDelete
  2. świetna ta koszulka i ciekawy naszyjnik;p

    ReplyDelete
  3. jesteś bardzo ładna :) stylizacja też świetna :)

    pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero wchodzę w ten świat i przydałyby się jakieś dobre rady :)
    http://saintkatee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ukradnę Ci nogi +cudna ta bluzka!

    ReplyDelete
  5. t-shirt jest piękny i ta aplikacja super :)

    ReplyDelete
  6. Sandałki boskie, jeszcze bardziej wydłużają twoje nogi:)

    ReplyDelete
  7. Faktycznie, super print! Bardzo fajny zestaw :)

    ReplyDelete
  8. Swietna jest ta koszulka. Ja sie ciesze, ze ten piatek 13-tego przemija bez wiekszych zaklocen :)

    ReplyDelete
  9. prosto, ale fajnie, bardzo podoba mi się ta koszulka :)

    ReplyDelete
  10. nadruk na koszulce jest fantastyczny! bardzo fajne i proste połączenie:) podoba mi się:)

    ReplyDelete
  11. Pięknie! Świetna koszulka, super nogi i fajne buty :)

    ReplyDelete
  12. Pięknie <3
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Genialny wzor na koszulce. JEst swietna ;) i buty ajjj! Buziaki i zapraszam na nową notkę ;)

    ReplyDelete
  14. Strasznie podobają mi się te buty. Ale w wersji czarnej, bo noszę właściwie tylko czarne buty. Koszulka całkiem fajna i mam małą prośbę. Zrobisz kiedyś zbliżenie na naszyjnik/wisiorki ? Bo strasznie mnie ciekawi jak wyglądają z bliska. :)

    ReplyDelete
  15. + zerknęłam na twojego blogowego facebook'a i muszę powiedzieć, że słuchasz świetnej muzyki . :D

    ReplyDelete
  16. masz cudowną figurę! no i zachwycam się butami *.*

    ReplyDelete
  17. świetnie !
    Zdaje mi się, czy jesteś z Radomia? :>
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  18. bluzka dość efektownie wygląda:) buty są cudne!

    ReplyDelete
  19. chce takie buty! Oddaj mi je :)

    ReplyDelete
  20. Świetny T-Shirt! Bardzo mi się podoba. Co robisz aby zdjęcia miały taki efekt ?

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam Cię! wyglądasz świetnie, jak zawsze :)

    xoxo

    ReplyDelete
  22. Świetny t-shirt! Fajny letni zestaw i niesamowite buty ;)

    ReplyDelete
  23. rzeczywiście fajna bluzeczka :*
    wyglądasz jak zawsze cudownie! ♥.
    pozdrawiam i serdecznie zapraszam do nas.

    ReplyDelete
  24. czekam na kolejny post ;*

    a u mnie videoblog : http://gear-for-style.blogspot.com/2012/07/videoblog-1.html

    ReplyDelete
  25. fajne połączenie ;)
    szorty i t-shirt + obcasy
    piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  26. Great post ! Your top is perfect (:

    ReplyDelete
  27. Zachwycają mnie twoje włosy.. <3

    ReplyDelete
  28. czy Twoj chlopak pracuje w m1?

    ReplyDelete
  29. faktycznie rewelacyjna bluzka ;)

    ReplyDelete
  30. buty wyglądają na mega wygodne ;>

    ReplyDelete
  31. Lubie motywy zwierzęce wiec Twoja bluzka oczywiście od razu mi się spodobała :)

    ReplyDelete
  32. same buty fajne, sama bluzka też, ale tego zestawu to nie rozumiem

    ReplyDelete
  33. całość wygląda bardzo fajnie.W sumie proste połączenie t-shirtu i szortów, a zachwyca :)

    ReplyDelete
  34. koszulka jest genialna a ty bardzo zgrabna i fotogeniczna miło mi się ogląda twoje zdjęcia :)

    ReplyDelete
  35. fantastycznie wyglądasz, buty są obłędne <3333

    ReplyDelete
  36. Bluzeczka jest fantastyczna, a Ty jak zwykle wyglądasz przepięknie ;)

    ReplyDelete
  37. koszulka jest orginalna , podoba mi się:)

    ReplyDelete
  38. świetne zdjęcia, genialnie na nich wyszłaś :) super zestaw, koszulka podbiła moje serce, teraz jestem zdecydowaną fanką Bubby Gamp.

    ReplyDelete
  39. to papugi? czy wzrok mi płata figle?

    ReplyDelete
  40. Achhh, piękne zdjęcia <3 Zapraszam do nas!

    ReplyDelete
  41. kolejna ciekawa notka :) masz sliczne wlosy :) zapraszam do siebie w wolnej chwili :) +na blogu jest ankieta, każdy głos jest dla mnie ważny. :)) a jeśli blog się podoba, to zapraszam do obserwowania. miłego dnia :*

    ReplyDelete
  42. swietny zestawik :-) bluzeczka bardzo ozywia caly set :-)

    ReplyDelete
  43. Your blog is fantastic! Would like to follow each other? :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. fajne fotki ;DD

    zapraszam na mojego bloga !!

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Jeny ale masz piękne nogi i urodę i figurę w ogóle jesteś śliczna. Zestaw też super. *.*
    http://my-style-kadu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. very beautiful :D love ur look
    btw maybe we can fllw each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. oo, wyglądasz cudownie! <3
    super top i buciki :)


    Pozdrawiam, Daria :)

    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. ta koszulka jest bajeczna...

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger