22:40

STYLE: Oh, am I still lonely?


Na wstępie chciałabym usprawiedliwić swoją kilkudniową nieobecność, była ona spowodowana tym, że po zakończeniu sesji chciałam chwilę odpocząć, zregenerować siły, przemyśleć kilka spraw aby potem ruszyć ze zdwojoną siłą. Po drodze niestety napotkałam na kilka przeszkód, bowiem obecnie choruję, jednak z dnia na dzień mam się coraz lepiej.



Dziś pokazuję ulubioną koszulę, którą zakładam na zwykły biały top, traktuję ją tutaj jako kurtkę/sweterek. Do tego czarne spodenki, które kiedyś były długimi jeansami, jednak zdecydowałam, że w takie upały potrzebuję kolejnych spodenek i spontanicznie obcięłam stare spodnie. Dzięki temu zyskały nowe życie i chętniej po nie sięgam. 
Myślę, że całość tworzy taki niewymuszony, wakacyjny, mogę nawet rzec, że festiwalowy look.


(H&M shoes / New Look bag / Zara shirt)

31 comments:

  1. Kolejny Twój look, który po prostu wielbię :D

    ReplyDelete
  2. Cała stylizacja jest super, zgodzę się co do Twojego stwierdzenia o niej, jednak zdecydownie na prowadzenie wybijają się świetne buciki ! Też takie chcę od tej chwili

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie festiwalowy look. Jetem na TAK.

    ReplyDelete
  4. masz piękną koszulę i sandałki ;p

    ReplyDelete
  5. świetna koszula i ta torebeczka;p

    ReplyDelete
  6. Fajnie że jesteś już - czekamy na nowe sety: )

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajny zestaw, świetne są te sandałki! :)

    ReplyDelete
  8. przeuroczą masz torebkę i rower!

    ReplyDelete
  9. zdjęcia jak zwykle bezbłędne:)

    ReplyDelete
  10. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    Wyglądasz jak zawsze rewelacyjnie.

    ReplyDelete
  11. Super zestaw! Pierwsze zdjęcie bardzo przykuwa uwagę. Uwielbiam taki klimat! :)

    ReplyDelete
  12. Cudowny zestaw, jesteś mistrzynią i na dodatek taką piękną i zgrabną! <3 Koszula i torebka świetne :)

    ReplyDelete
  13. bardzo przyjemna dla oka stylizacja, śliczna torebka, wszystko mi tu pasuje :)

    ReplyDelete
  14. świetna stylizacja! :)
    a po za tym jesteś bardzo ładna, a ładnemu we wszystkim ładnie! :)

    życzę zdrówka! :)


    Pozdrawiam, Daria. ♥
    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. torebka jest naprawdę urocza :)

    ReplyDelete
  16. Śliczna koszula, nie dziwię się, że jest Twoją ulubioną :)

    ReplyDelete
  17. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciu, wgl jesteś śliczna !

    ReplyDelete
  18. Love it!

    Thx for stopping by. Wanna follow each other?

    Kiss,
    Laura

    ReplyDelete
  19. Piękne zdjęcia! + obserwuję!

    Zapraszam do mnie: www.vacuumshadow.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. sama chętnie bym pojeździła na rowerze, ale brak mi motywacji :)!

    ReplyDelete
  21. Pięknie wyglądasz. I bardzo podoba mi się Twoja torebka :)

    ReplyDelete
  22. kocham twój styl , jesteś taka urocza:)

    ReplyDelete
  23. ślicznie! zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  24. torebeczkę masz przeuroczą!

    ReplyDelete
  25. Serdecznie chciałabym Cie zaprosić do rozdania u mnie na blogu,jeżeli jesteś zainteresowana to więcej u mnie w poście - http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html .
    Pozdrawiam serdecznie <3

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger