13:43

LIFE: Bubba Gamp - sesja zdjęciowa












Dziś post inny niż zazwyczaj. Nie będzie w nim mnie ani mojej stylizacji. Chcę Wam pokazać efekty sesji zdjęciowej, którą miałam przyjemność zrobić dla Bubba Gamp. Tym razem wcieliłam się w rolę fotografa (swoją drogą zapraszam do obejrzenia innych moich prac tutaj) a także stylisty. Moim zadaniem było stworzenie sesji, która pokaże wszystko to co najlepsze w sklepie czyli ubrania. Ja najbardziej kojarzę Bubba Gamp z ubraniami Motel Rocks, które uwielbiam i jestem strasznie szczęśliwa, że są one dostępne w moim mieście, a co więcej w moim ulubionym butiku. Mogę je przymierzać ile tylko chcę. 

Teraz kilka słów o sesji. Modelką była Barbara Szczypiór, która została Miss Coolturalnego Radomia a jedną z nagród były zakupy w sklepie Bubba Gamp i potem sesja zdjęciowa. Zdjęcia odbyły się już jakiś czas temu. Umówiłam się z Basią w sklepie aby tam przygotować stylizacje, makijaż. Gdy już wszystko było gotowe, ubrania wybrane - wyruszyłyśmy na zdjęcia. Łącznie stworzyłyśmy cztery stylizacje, które potem sfotografowałam. Wszystkie ubrania i dodatki jakie widzicie na zdjęciach pochodzą z Bubba Gamp. Basia ma na sobie sukienki Motel Rocks. Dwie stylizacje były utrzymane w rockowym klimacie, natomiast kolejne dwie nieco luźniejsze. 

A ja mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają i gdy tylko będziecie w Radomiu zajrzycie do Bubba Gamp po dawkę świeżości, mody, szyku i elegancji.


PHOTOGRAPHY: Ilona Iwańska
MODEL: Barbara Szczypiór
STYLING: Bubba Gamp & THE PICKPOCKET

20 comments:

  1. do Radomia daleko... nie sprzedają przez internet ?

    ReplyDelete
  2. piękne zdjecia , bardzo artystyczne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ;3
    booksloovers13xd.blogspot.com
    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  3. Łoo, matko! Nie powstydziłabym się takich zdjęć! Piękne pomarańczowe świetlne paski!

    ReplyDelete
  4. cudowne zdjęcia, masz oko i jako fotograf, i stylista :D

    ReplyDelete
  5. jesteś olśniewająca!! piękne zdjęcia
    pozdrawiam
    MadameBijou

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne zdjęcia i stylizacje :D najbardziej podoba mi się ta z jeansami i złotym sweterkowym topem, mogłabym zdjąc z modelki w całości i wrzucic na siebie xD
    Super, gratuluję talentu fotograficznego :)

    ReplyDelete
  7. ale z niej śliczna dziewczyna! podoba mi się w rockowym wydaniu, wydaje mi się, że najbardziej do niej pasuje.

    ReplyDelete
  8. Piękna modelka i świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  9. no masz talent ; )
    piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  10. Łaaał!
    świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  11. Sprawdzasz się świetnie po obu stronach obiektywu :)

    ReplyDelete
  12. bardzo ciekawa sesja :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. przepiękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna!

    ReplyDelete
  14. świetne zdjęcia! gratuluję :)

    ReplyDelete
  15. piekna modelka, swietny makijaz i fantastyczne zdjecia !

    ReplyDelete
  16. niesamowite zdjęcia !

    http://daydream-byania.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger