17:21

STYLE: But the girls they pull my hair





Odkąd pamiętam, paski zawsze kojarzą mi się z wakacjami, morzem, marynarzami i ich strojami a szczególnie te biało-niebieskie, które zawsze są kojarzone ze stylem marynarza. 

Ja na wakacjach nie jestem (jeszcze), jednak dziś chcę Wam pokazać nowość w mojej szafie, którą jest sukienka od LoveColthing (mają bardzo duży wybór sukienek i spódnic, polecam zajrzeć i poszukać czegoś dla siebie). Na moim FanPage na Facebook'u jakiś czas temu pytałam Was co wybrać (tu), jednak przeglądając kolejny raz ofertę sklepu moją uwagę przykuła ta sukienka, która idealnie pasuje do wakacyjnego klimatu. Niestety taki fason sukienki nie należy do najłatwiejszych bowiem suwak często się marszczy, a sukienka czasem podnosi i mamy wrażenie, że osoba ma ogromny brzuszek, ale ten ciekawy, pasiasty wzór był na tyle kuszący, że wiedziałam, że muszę ją zamówić. 

A jeśli chodzi o jeansową koszulę to należy ona do mojej siostry ale ja bardzo lubię podkradać jej ubrania z szafy, co czasem ją denerwuje. Kiedyś była to zwykła koszula, jednak Martyna postanowiła troszeczkę ją przerobić i osobiście uważam, że koszula otrzymała przez to drugie życie. 


P.S. Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć moje dzisiejsze śniadanko! :)) 




JEANS JACKET: DIY
DRESS: LoveClothing 
SHOES: Nelly 
BRACELETS: Oasap, H&M, gift from Turkey


49 comments:

  1. Zamek z przodu bardzo często powoduje "duży brzuszek", ale za to wygląda bardzo efektownie :)
    Jeansowa kurtka mi się bardzo podoba
    xoxo

    ReplyDelete
  2. o ja, piękna sukienka! Ślicznie Ci w kapeluszu! ;)

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajna koszula i koturny !


    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fajna stylizacja :)
    i Wasa <3

    kawaks.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Urokliwe zdjęcia, a na nich naturalna dziewczyna w niewymuszonej stylizacji. Autentycznie i fashion zarazem. Czarująco :)

    Całusy!

    ReplyDelete
  6. mi dokładnie tak samo kojarzą się paski :)

    ReplyDelete
  7. Nie muszę nic mówić- bo i tak słowa nie wtsraczą ;) cudownie wygladasz;)

    ReplyDelete
  8. rzeczywiście się marszczy ale nie ma tragedii, wyglądasz świetnie ! Jesteś szzuplutka, o duży brzuszek nie masz co się martwić :)
    Dodaję do obserwowanych !

    Zapraszam do mnie http://illlusioni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. nie wiem z jakiego powodu, ale dzisiaj wyglądasz jakoś inaczej niż zwykle... mam na myśli to, że ten zestaw różni się od poprzednich, ale zdecydowanie jest to zmiana na plus :) wyglądasz letnio, wakacyjnie, ale też trochę nonszalancko i ta nonszalancja bardzo mi się podoba! zachwyciłam się koszulą, butami i kapeluszem :)

    ReplyDelete
  10. mmm... biżuteria jest świetna !!!

    ReplyDelete
  11. no, wakacje pełną gęba. mi się też paski kojarzą tylko z prażącym słońcem i szumem fal. szkoda, że widać już ich koniec! :(

    ReplyDelete
  12. koszula jeansowa jest świetna! ^^

    ReplyDelete
  13. No cóż, całość wygląda świetnie! :)

    ReplyDelete
  14. przypominasz mi trochę autorkę bloga Jestem Kasia- świetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia,ślicznie wyglądasz i wspaniała sukienka! <3
    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  16. Sukienka to strzal w dzieciatke! Rewelacyjne sie na Tobie prezentuje!

    ReplyDelete
  17. świetna koszula;0 i cudne bransoletki;)

    ReplyDelete
  18. Bardzo podoba mi się połączenie tych różnych pasków, nie wiem na których mam skupić wzrok. Kiedyś byłam fanką bandażowych sukienek z suwakami, ale mnie najbardziej irytowało pilnowanie, czy tyłek aby już się nie wymknął na wolność :)

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz ślicznie, jednak tym razem najbardziej zainteresowało mnie śniadanko :)

    ReplyDelete
  20. śniadanko pysznie wygląda! aż zgłodniałam :)

    ineeczkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. paski nigdy nie wyjdą z mody...zawsze wyglądają niesamowicie ;) bransoletka z ćwiekami cudo <3

    ReplyDelete
  22. Świetnie wyglądasz w paskach !

    ReplyDelete
  23. Śniadanko wygląda smakowicie! :D Jak zwykle zachwycają mnie zdjęcia, Twoja uroda i strój, nie mam żadnego ale :)

    ReplyDelete
  24. nie chcesz może mi oddać tej pięknej sukienki? :D

    ReplyDelete
  25. koszula jest śliczna, też bym podkradała siostrze :D

    ReplyDelete
  26. Jaka świetna koszula/kurtka ! :) Śniadanko wygląda smakowicie ;)

    ReplyDelete
  27. Pięknaś Ty!! Stylowy i inspirujący blog:) obserwuje i liczę na rewanż , zapraszam www.pannajoannak.pl :*

    ReplyDelete
  28. Replies
    1. Taki tees można zamówić tutaj mają ostatnią sztukę rozmiaru S! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152056112750344&set=a.10150183260445344.430533.453091010343&type=1&theater

      Delete
  29. wyglądasz na prawdę przecudownie:)

    ReplyDelete
  30. pięęękne zdjęcia, piękna Ty ! ;)

    ReplyDelete
  31. Great styling! You look very chic, I especially love your striped dress and shoes! The food looks tasty as well!:)
    xx Simona

    ReplyDelete
  32. Świetny set,genialna koszula i fajny blog !

    obserwuję ;]

    ReplyDelete
  33. sukienka jest rewelacyjna! :)

    ReplyDelete
  34. sukienka jest genialna, a zestaw wpada w oko :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Wyglądasz oszołamiająco! Kocham te buty!
    Natychmiast dodaję do obserwowanych ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  36. Hej ; ) Świetny outfit, wszystko ze sobą współgra. Fajny masz styl. Masz rację , paski kojarza się z marynarzami i morzem, mnie również. pozdrawiam cieplutko i będe wpadać :)

    aretedumal.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba !
    Zapraszam :-)

    ReplyDelete
  38. nice outfit and cute photos!
    :;)

    ReplyDelete
  39. masz tak niesamowitą urodę, na każdym zdjęciu wyglądasz pięknie

    + obesrwuję ;)

    ReplyDelete
  40. Love your outfit! You look very beautiful

    It would be great to follow each other, if you want to!

    You can find my blog here : http://thefashionistaswardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger