14:04

STYLE: Summertime sadness


Ten fason sukienek czy spódnic króluje od dobrych kilku miesięcy ale ja dopiero teraz znalazłam idealne wydanie sukienki z krótkim przodem a długim tyłem. Błądząc po centrum handlowym z nadzieją zajrzałam do Bubba Gamp w poszukiwani tego typu sukienki (która kojarzy mi się w 100% z plażą, wodą i wakacyjnym wiatrem) i nie pomyliłam się. Moim oczom ukazała się ta sukienka, która nie dość, że spełnia wszystkie moje wymagania to także wzorem i kolorem nawiązuje do jesiennych trendów. 

Lubię wzorzyste sukienki bo nie trzeba tutaj myśleć nad doborem dużej ilości dodatków - naszyjnik był już przy sukience (mega pozytywne zaskoczenie!), więc wystarczyło dołożyć dużą bransoletę, która nada troszkę charakterku całej stylizacji. Jeśli chodzi o buty to miałam na sobie zwykłe, brązowe sandałki aby nie przesadzić z kolorami i wzorami i skupić się na sukience. 

Bransoleta, którą mam na sobie pochodzi ze sklepu Chicnova, gdzie możecie znaleźć bardzo dużo fajnych dodatków, które idealnie mogą dopełnić wasz strój. A jeśli na Waszej liście 'must have' jest jeansowa kamizelka bądź kurtka na nowy sezon to ja znalazłam tam kilka perełek, polecam zerknąć na: jeden, dwa, trzy


P.S. Zbliża się pierwszy dzwonek? Za miesiąc zaczynasz studia? Nie wiesz co na siebie włożyć? Internetowy sklep Oasap wpadł na świetny pomysł - 7 strojów na 7 dni tygodnia, zajrzyj i się zainspiruj, być może znajdziesz idealny strój na pierwszy dzień zajęć!


DRESS WITH NECKLACE: Bubba Gamp 
Bracelet: Chicnova
SUNGLASSES: Oasap

63 comments:

  1. Bardzo ciekawy zestaw ci wyszedł. Absolutnie wszystko mi się w nim podoba :) Podoba mi się ten wzór a la pepitka i krój sukienki. I bardzo lubię piosenkę "Summertime sadness" ^^

    ReplyDelete
  2. bardzo lubię wzór pepitki, a ta tutaj, taka niecałkiem zwyczajna, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. oj, wyglądasz naprawdę wakacyjnie. piękne zdjęcia<3

    ReplyDelete
  4. fajna stylizacja, bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach, chętnie porwałabym Cię na sesję :)

    ReplyDelete
  5. zazdroszczę Ci tego bubba gump:P ;)

    ReplyDelete
  6. Ale ładnie wyglądasz, sceneria idealnie dopełnia strój :)

    ReplyDelete
  7. Piękna sukienka, wspaniałe zdjęcia.
    Ślicznie wyglądasz, ahh pepitka <3

    ReplyDelete
  8. super ta sukienka! *_*
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :D --- > hahoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. piękne zdjęcia i piękna sukienka ! idealne połączenie ;)

    ReplyDelete
  10. hm, widziałam już wiele asymetrycznych, ale nie z takim fajnym wzorem!

    ReplyDelete
  11. bardzo fajna wzorzysta sukienka, która sama w sobie rzeczywiście jest urocza i nie potrzebuje wielu dodatków :) chyba jednak zrezygnowałabym z naszyjnika i zostawiła samą bransoletę (która jest cudowna!), ale i tak bardzo fajny zestaw :)

    ReplyDelete
  12. jaka cena sukienki? piękna jest

    ReplyDelete
  13. Absolutna rewelacja! Sukienka wygląda tak, jakby była szyta właśnie dla Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  14. wyglądasz prześlicznie! cudna sukienka!

    ReplyDelete
  15. genialne fotki;0
    ślicznie wyglądasz, sukienka jest świetna;)

    ReplyDelete
  16. Bardzo podobają mi się twoje zdj. pod względem jakości i pomysłu.
    Śliczna sukienka i bransoletka:)
    Dziękuję za miły komentarz i zapraszam częściej :*
    POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  17. Oj wakacyjnie się tu zrobiło, a lato odchodzi :(
    Podoba mi się wzór sukienki, a kolory trochę jesienne. na nowy sezon będzie jak znalazł :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. sukienka świetna, dobrze na Tobie leży i ma śliczny wzór. :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. nigdy nie spotkałam się z pepitką w letnim wydaniu. ku mojemu zdziwieniu prezentuje się fantastycznie. wyglądasz świetnie :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    ReplyDelete
  20. Ja do tej pory nie znalazłam idealnej:(

    ReplyDelete
  21. Zawsze mi się pepitka wydawała taka ciężka i jesienna, a tu idealnie wygląda na letniej sukience. Na plus też ten naszyjnik!

    ReplyDelete
  22. Sukienka inna niż wszystkie dostępne w sieciówkach, fajny wzór i krój :) I świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  23. Tak jak dziewczyny wcześniej pisały - brązowo-beżowa pepitka na letnim materiale? nie spodziewałam się! wygląda fantastycznie :) i z grubym swetrem i botkami jesienią też będzie wyglądac pięknie :)

    ReplyDelete
  24. Świetna wariacja na temat klasycznego wzoru, jestem zdecydowanie na tak :D

    ReplyDelete
  25. Nice photos, loved
    agoratopronta.blogspot.com.br
    Beijos Vanessa

    ReplyDelete
  26. Pretty dress! Love the pictures :)

    www.fashioncontainer.com

    ReplyDelete
  27. piękne zdjęcia, piękna modelka i piękna sukienka !:)

    ReplyDelete
  28. dziękuję, buciki kupiłam w internetowym sklepie Fleq, jednak byłam je najpierw u nas w Radomiu przymierzyć :)

    ReplyDelete
  29. Genialna sukienka i dodatki! :)

    ReplyDelete
  30. Jak zwykle brak mi słów i rewelacyjne zdjęcia, a o sukience już nie wspomnę. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  31. ten wzór czyni ten znany wszem i wobec krój ciekawym, fajnie

    ReplyDelete
  32. Dzisiaj wyglądasz absolutnie przepięknie!

    ReplyDelete
  33. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 151 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. produkty masz w notce, jeśli masz jakieś konkretne pytania to odpowiem :*

    ReplyDelete
  35. Ten rodzaj sukienki + wzory pasują niemal do każdej figury, tuszują niedoskonałości i, tak jak napisałaś, nie trzeba pakować dodatków zbyt dużo. Po prostu rewelacja!

    Śliczną znalazłaś.

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  36. Aaale boska sukienka <3 :)) Śliczna.

    ReplyDelete
  37. Ślicznie wyglądasz <3
    zapraszam ;
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    ReplyDelete
  38. Świetny blog . ; D .

    Zapraszam do mnie .
    Może cie coś zaciekawi . ; ) .
    http://ourworld-ourrules.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. nice dress :):) i'm following you, visit my blog if you want :)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Kolejny raz zachwycają mnie zdjęcia!

    ReplyDelete
  41. jestem zakochana w tych zdjęciach <3

    ReplyDelete
  42. Wyglądasz genialnie - wszystko pasuje do siebie idealnie , nic bym nie zmieniła !!

    ReplyDelete
  43. Ale jesteś piękna,śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  44. Bardzo fajna sukienka. I wogole zdjecia sliczne!

    ReplyDelete
  45. piękna sukienka. i ta biżuteria i duże ciemne okulary sprawiają, że look jest idealny. :)

    ReplyDelete
  46. świetny zestaw, piękne zdjęcia .
    wpadnij do mnie --> http://reallymyworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger