22:49

TRAVELS: unknown place


Bardzo się ciesze, że PolskiBus.com otworzył nowe połączenie Radom - Warszawa. Dzięki temu podróżowanie do stolicy staje się o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze. Nie dość, że podróżujemy w komfortowych warunkach, bo autokary są nowe, zadbane a fotele strasznie wygodne to do dyspozycji mamy wifi, więc podróż mija bardzo szybko i nawet nie odczułam, że jadę do Warszawy. Kolejny plus to cena, bowiem za przejazd do Warszawy zapłaciłam 3zł, zaś za bilet powrotny tylko 1zł. Ja już zrobiłam kilka rezerwacji i w Warszawie będę pojawiać się coraz częściej.

Pierwszym miejscem jakie musiałam odwiedzić było Bubbleology. Bubble tea uważam za strzał w dziesiątkę. Jest strasznie smaczna i orzeźwiająca. Sądzę, że idealna na upały, jednak ja na pogodę piękną nie trafiłam. Ja piłam herbatkę o smaku mango i mogę ją zdecydowanie polecić każdemu. Uwielbiam ten owoc i jeśli mam taką możliwość to wcisnę go wszędzie - herbata, sok, shake w McDonald's, lody itp. 

Strój? Mam na sobie zwykłą koszulkę i szorty. Na takie aktywne dni wybieram zdecydowanie luźne zestawy, które sprawdzą się w chwilach gdy trzeba biec na busa (co zdarzyło nam się rano!) a także są strzałem w dziesiątkę podczas zakupów i czasu jaki spędzamy w przymierzalniach.



BLOUSE: Nelly
BAG: Oasap

29 comments:

  1. Ależ mam ochotę na Bubble tea ! :)

    ReplyDelete
  2. piękna bluzeczka ! ach ukradłabym ją :)

    ReplyDelete
  3. jesteś bardzo naturalna, ślicznie :)

    ReplyDelete
  4. Kiedy w najbliższym czasie będę w Warszawie (za którą już tęsknię ;D) muszę spróbować tej herbaty :)
    Wyglądałaś bardzo dobrze w tym outficie :)

    ReplyDelete
  5. ale masz śliczne oczy! Boskie sandałki <3

    ReplyDelete
  6. świetne są te autokary;)

    bardzo mi się podoba ta bluzeczka;)

    ReplyDelete
  7. Co racja to racja, luzaki świetnie sprawdzają się gdy jesteśmy zabiegani. Co do herbatki, zrobiłaś mi ogromnego smaka :D

    ReplyDelete
  8. Widzialam taki bus u mnie w Szcecinie ostatnio : ) swietne zdjecia! Buziaki, w wolnej chwili zapraszam :)

    ReplyDelete
  9. moja siostra jeździ polskim busem z gdańska do warszawy i tez jest zachwycona :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  10. outfit bardzo udany! podoba mi się :)

    ReplyDelete
  11. Też jestem zachwycona tym busem. Mam zamiar sobie pojeździć. :)

    ReplyDelete
  12. Śliczny outfit :)
    Piękna torba <3
    + Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/08/giveaway-do-wygrania-dowolna-para-butow.html :)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam zdjęcia na Twoim blogu. Ah, i na Ciebie też się miło patrzy. Co za sandałki!!!:D

    ReplyDelete
  14. Bubble tea - uwielbiam! <3 Świetne zdjęcia i zestaw :)

    ReplyDelete
  15. Właśnie z Wrocławia też jeżdzą te polskie busy, muszę obczaić trasy i ceny, bo widze że bardzo korzystne!
    Bubble tea to ostatnio hit, wypada wypróbować :)
    A wyglądasz bardzo ładnie, tak naturalnie! torba jest piękna :)

    ReplyDelete
  16. muszę w końcu spróbować bubble tea, jak wszyscy tak zachwalają :) + urocza torebka

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia :)
    Ja też chcę sie wybrać do stolicy, ale nie wiem jeszcze kiedy

    ReplyDelete
  18. zabrzmi to banalnie ale naprawdę świetny blog
    + uwielbiam twoje stylizacje ;)

    ReplyDelete
  19. serdecznie dziękuje :) zapraszam już na nowy post :)

    ReplyDelete
  20. Też muszę kiedyś wybrać się na tą bubble tea :)

    ReplyDelete
  21. tak, tak, prosty zestaw, nie trzeba się męczyć przy ciągłym zdejmowaniu/zakładaniu :)

    ReplyDelete
  22. ślicznie wyglądałaś! :)

    ReplyDelete
  23. Rewelacyjne zdjecia. Zazdroszcze wycieczki do warszawy!!! ;)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger