00:13

STYLE: We're self imploding



Już od pewnego czasu chciałam pokazać Wam tę tunikę z Bubba Gamp jednak nie wiedziałam do końca z czym mogę ją połączyć.  Bardzo mi się podoba i uważam, że jest zdecydowanie w moim stylu, do tego jest w jednym z moich ulubionych kolorów. Ulubione ubrania ciężko mi łączyć z innymi bo chcę aby wyglądały dobrze, co nie jest tak łatwe jak się może wydawać.

Początkowo zakładałam ją do zwykłych jeansowych szortów, jednak po spędzeniu tak całego dnia, wieczorem, stwierdzałam, ze to nie jest to. Odrzuciłam ją na dno szafy i tak właśnie doczekała swej premiery tu na blogu. Dziś tunikę prezentuję jako bluzkę, ale mogę Wam zagwarantować, że pojawi się tutaj też i w innej odsłonie. Uważam, że ten pudrowy róż jest idealnym dopełnieniem tej wzorzystej spódnicy, bombki. Ożywia całość i sprawia, że nie jest ona ciężka i ciemna. Muszę również przyznać, że to połączenie wygląda jak jedna całość - sukienka.




BLOUSE: Bubba Gamp 
SKIRT: Atmosphere 
BAG: Bershka 
SHOES: Pull&Bear 
BRACELET: Rings&Tings 
NECKLACE: Apart
SUNGLASSES: Oasap

64 comments:

  1. Piękne, wakacyjne barwy! Cudownie wyglądasz.

    ReplyDelete
  2. Spódniczka i okulary rewelacyjne :) Bardzo lubię zdjęcia w takim słońcu :)

    ReplyDelete
  3. Świetna spódnica, uwielbiam takie printy !

    ReplyDelete
  4. genialnie to połączyłaś:)

    ReplyDelete
  5. super zestaw ;)
    amadellaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jestem zachwycona Twoją spódniczką! :)

    ReplyDelete
  7. śliczny outfit i zdjęcia bardzo mi się podobają! <3

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne, niebanalne połączenie spódnicy z łosiosowym topem :) Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  9. wszystko jest świetnie dopasowane kolorystycznie, bluzka, spódnica, buty, torebka... wyglądasz bardzo uroczo i świeżo :) + przecudowne okulary *.*

    ReplyDelete
  10. ale masz genialną spódniczkę! A bluzeczka ma boski kolor ;d

    ReplyDelete
  11. Kocham tą stylizacje, wyglądasz w niej przepięknie! <3
    Pozdrawiam gorąco :)

    obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ :D

    ReplyDelete
  12. zakochałam się w tej spódniczce;)

    ReplyDelete
  13. Śliczności, uwielbiam taką prostotę :)

    ReplyDelete
  14. bardzo mi się podoba! no i znów zachwycam się zdjęciami=)

    ReplyDelete
  15. dawno u Ciebie nie byłam, cudowne masz focie jak i zestawy :>

    ReplyDelete
  16. swietne zdjecia, ladna spodnica i buty

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia a zestaw urzekający ;)

    ReplyDelete
  18. tak, chcę te okulary!!!!!!!!! :)

    ReplyDelete
  19. Zgadzam się z Twoim stwierdzeniem w stu procentach, ulubione rzeczy ciężko łączyć z innymi :D
    Zestaw jak zwykle cudowny i przepiękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  20. Faktycznie, tunika/bluzka i ta spódnica są dla siebie stworzone :D razem wyglądają świetnie. A kolor jest śliczny i twarzowy, chętnie zobaczę tą tunikę w innych odsłonach :)

    ReplyDelete
  21. Zestaw jest prześliczny, całkowicie zakochałam się w Twoich butach :>

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  22. I loved the photos, very nice!
    Loved the look
    agoratopronta.blogspot.com.br
    Beijos Vanessa

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia:) spódniczka super:)

    ReplyDelete
  24. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it/

    ReplyDelete
  25. wyglądasz bardzo fajnie. spódnica jest boska, ogólnie całość <3 no i świetne zdjęcia! jestem totalnie na tak!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Rewelacja bez dwóch zdań. zachwycające zdjęcia i cały zestaw :)

    ReplyDelete
  27. Beautiful skirt and perfect sunglasses!

    ReplyDelete
  28. Zdecydowanie trafne połączenie i świetnie dobrane dodatki ;) uwielbiam takie wzorzyste spódniczki.
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  29. Studia w Radomiu oczywiście, na politechnice;)

    ReplyDelete
  30. Wow, zdjęcia i stylizacja robią wrażenie..:)
    Buziak:*

    http://holdmelikeapillow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. tak, byłam dziś w Słonecznej:)

    ReplyDelete
  32. Jeju jakie piękne zdjęcia!

    KOcham te okulary a'la Prada :)

    xoxo

    ReplyDelete
  33. Bluzka wygląda idealnie z tą spódniczką.

    ReplyDelete
  34. filologia polska:p a Ty też studiujesz na Politechnice?;p

    ReplyDelete
  35. faktycznie, wygląda jak sukienka! czyli idealnie dobrałaś kolory ;)

    ReplyDelete
  36. Wcale Ci się nie dziwię, bo każdy chce trochę odpocząć ;>
    Oby pogoda Ci dopisała :)

    ReplyDelete
  37. Bardzo spodobała mi się spódniczka. Bardzo ładne połączenie, w dodatku ślicznie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam
    Natalie BLOG

    ReplyDelete
  38. zapraszam na swój blog :) nowy post z wyprzedażą :) moze znajdziesz coś dla siebie :) pozdrawiam ;]

    ReplyDelete
  39. bardzo ładnie wyglądasz :) czekam na tunike w całości :)

    ReplyDelete
  40. świetny blog! zapraszam do mnie! www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    OBS!

    ReplyDelete
  41. I love this outfit ! <3

    xo ,
    Ana Catalarrana
    http://Sinbowtie.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja w sumie wolę, żeby trochę się ochłodziło, bo jakoś nie kręci mnie chodzenie do szkoły w takie upały, ale za Ciebie kciuki mogę potrzymać ;)
    A dokąd lecisz, jeśli można spytać? :>

    ReplyDelete
  43. bardzo mi się podoba ten strój! ;)

    ReplyDelete
  44. aaa nie moge uwierzyć, że ja tu dopiero pierwszy raz! genialna jesteś

    ReplyDelete
  45. skromnie i dziewczęco, to lubię! :)

    ReplyDelete
  46. prin spódniczki jest świetny :)

    ReplyDelete
  47. MAM TAKIE SAME SKOJARZENIA Z PASKAMI :) POZDRAWIAM SERDECZNIE, ŚWIETNE ZDJĘCIA, STYLIZACJA I BLOG :)

    ReplyDelete
  48. bardzo mi się podoba twój blog

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger