14:48

STYLE: From Alkoçlar Alaçatı with Love...



O złotej spódnicy marzyłam już od dłuższego czasu, jednak oferta sieciówek nie przekonywała mnie do końca, zawsze coś mi nie pasowało. Całe szczęście kilka dni przed moim wyjazdem do Turcji w Bubba Gamp była nowa dostawa w której, znalazła sie ta spódnica. Gdy tylko ją zobaczyłam, bez wahania udałam się do kasy i do tej pory jestem nią zachwycona. Idealnie leży, wymarzona długość i do tego posiada kieszonki, które były dla mnie bardzo ważne. Była jeszcze srebrna wersja i kto wie, może też znajdzie się w mojej szafie. 

Poza moją stylizacją chcę Wam pokazać dalszą część relacji z wyjazdu. Dziś prezentuję zdjęcia z hotelu, widoki z tarasu - na basen czy morze, przykładowy obiad i deser. Jeśli ktoś z Was chce polecieć do Turcji, do Alacati na wakacje, to zdecydowanie polecam ten hotel. 


 SKIRT: Bubba Gamp 
BLOUSE: H&M 
BAG: Bershka 
SUNGALSSES: Oasap

32 comments:

  1. Prześlicznie wyglądasz! Udanych wakacji:)

    ReplyDelete
  2. ja jak zwykle napiszę, że jestem fanką twoich włosów :) zdjęcia są świetne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a dla mnie włosy to właśnie największa udręka! nigdy sie nie układają :(

      Delete
  3. Spódnica prezentuje się świetnie, czekam na stylizacje ze srebrną! Jeśli oczywiście się na nią zdecydujesz ;)

    ReplyDelete
  4. świetna spódniczka;p
    no i super fotki;p

    ReplyDelete
  5. aaa, jaka cudowna ta Twoja spódniczka !

    ReplyDelete
  6. Nice Picture´s and very nice Style. many Greets Jeannette

    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia. a spódniczka i torebka mega :)

    ReplyDelete
  8. Jaka piękna spódnica <3 połączenie super. :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. jesteś przecudna a Twój uśmiech nieziemski, piękna :):):):):*

    ReplyDelete
  10. niesamowita spódnica ;) z chęcią bym taką przygarnęła ♥

    ReplyDelete
  11. Love it! Great skirt! Nice blog! Would you like to follow eachother? Kisses from Portugal!

    http://gomadandbuyeverything.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  12. Fajne klasyczne połączenie, super!

    ReplyDelete
  13. awww, Turcja jest piękna, prawda? i ta pogoda, nie obraziłabym się, gdyby w Polsce też było tak ciepło :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. piękna, bardzo ciekawa, różnorodna, z jednej strony piękne widoki zaś z drugiej niestety bieda i brudne dzielnice :(

      oj zdecydowanie tak, nie lubię zimy ani każdej temperatury poniżej 20 stopni:(

      Delete
  14. Piękne zdjęcia. Bardzo mi sie podoba Twoja spódniczka - świetny krój ( uwielbiam taki) i kolor :)

    ReplyDelete
  15. jakie cudowne widoki! oj, zazdroszczę :) dodatkowo wyglądasz przeuroczo :)

    ReplyDelete
  16. Fantastyczna jest ta spódniczka :)
    Piękne zdjęcia

    xoxo

    ReplyDelete
  17. Spódniczka piękna, fajnie dobrana torebka i czarna bluzka. W tej wakacyjnej stylizacji japonki są usprawiedliwione, ale ze szpilkami lub koturnami też wyglądałoby super :)

    Cieszę się, że miałaś udany urlop :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ufff z tymi szpilkami!
      mi również one bardziej pasują, jednak to strój z dnia, bo szpilki zakładałam tam tylko na kolację ale też do innej kreacji! ;p

      Delete
  18. Hi! Such a nice blog u got here! Love the outfit as well! You look stunning!

    Im officially ur newest follower, it would be nice if u could check out my blog! xx



    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger