20:18

TRAVELS: From Turkey with Love...



Witajcie! 

Wczoraj wróciłam z krótkiego urlopu w Turcji! Mam nadzieję, że moja mała relacja na Facebook'u troszkę przybliżyła Wam miejsce mojego pobytu i szybko zorientowaliście się gdzie jestem. Jeśli chodzi o relację z mojego wyjazdu to zostanie ona podzielona na kilka części. Każda troszkę inna, o różnych ciekawych (mam nadzieję) miejscach i momentach jakie miałam okazję przeżyć. 

Pierwszy post to zlepek zdjęć z dnia podróży. Są to zdjęcia z samolotu, kilka zdjęć zrobionych podczas transferu do hotelu a ostatnie pochodzą już z samej miejscowości Alacati gdzie, zaraz po zameldowaniu i odświeżeniu, wybraliśmy się na krótki spacer po okolicy.


FIRST PHOTO: blouse - ZARA (s/s'12)
LAST PHOTO: dress - ZARA (s/s'11)

30 comments:

  1. ta druga sukienka jest świetna. :D

    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Niesamowite zdjęcia! Wyglądasz prześlicznie w czerwonej sukience :)

    ReplyDelete
  3. o ja, pozazdrościć wypadu ;d
    witaj znów ;*

    ReplyDelete
  4. piękne zdjęcia, dodatkowo masz przeuroczą sukienkę :) czekam na kolejne części relacji ;*

    ReplyDelete
  5. ja tez chce do Turcji..:p pozazdroscic:) przepiekne zdjecia:) czekamy na wiecej:)

    ReplyDelete
  6. Już widać ze wakacje się udały bo promieniejesz! czekam na relację :)
    Przepiękna jest ta czerwona sukienka.

    ReplyDelete
  7. Piękne widoki! Wracaj do nas z podwójną siłą :D

    ReplyDelete
  8. też byłam w Turcji i niedawno wróciłam! czekam na fotorelację :3

    ReplyDelete
  9. Och tak, nowa kolekcja Stradi jest świetna. Wczoraj byłam na zakupach, i dużo mierzyłam w tym sklepie, ale jakoś dziwnie na mnie leżały te ubrania. No a z drugiej strony jestem okropną sknerą, i dużo rzeczy wydawało mi się też za drogie. Ale bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie Tally Weijl.

    Czerwona sukienka jest śliczna! ;)

    ReplyDelete
  10. I have been surfing online more than 3 hours these days, yet I by no means found any attention-grabbing article like yours. It is beautiful value enough for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made good content as you did, the web will probably be a lot more useful than ever before.

    ReplyDelete
  11. i już nie mogę doczekać się większej ilości zdjęć :)

    ReplyDelete
  12. W nowej kolekcji Tally ma chyba wszystkie możliwe odcienie spodni, także naprawdę polecam ;)

    ReplyDelete
  13. ach jak wspaniale!!!!:*:*:*:
    ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
    pozdrawiam:):*:* i jak zawsze zapraszam!!!

    ReplyDelete
  14. jest trochę ten film taki głupi ale można się pośmiać :d

    ReplyDelete
  15. ale piękine zdjęcia:):)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jesteś śliczna i masz swietnego bloga :)

    ReplyDelete
  17. Śliczna czerwona sukienka! :)

    ReplyDelete
  18. Niesamowite te zdjęcia :) Bardzo ciekawe widoki.

    Zapraszam na męski blog do komentowania oraz obserwowania www.yowloski.blogspot.com !

    ReplyDelete
  19. ładne zdjęcia i lubię Ciebie na pierwszym bardziej niż normalnie :)

    ReplyDelete
  20. Oh wow that red dress look super cute on you! Lovely photos, looks like a great vacation!

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger