14:30

STYLE: I’m America’s Sweetheart



Dziś prezentuję Wam nowość w mojej szafie. Spodenki te przyleciały do mnie, prosto ze sklepu DinoDirect, podczas mojego pobytu w Turcji, więc po powrocie czekała na mnie fajna niespodzianka. Marzyłam o nich już od dłuższego czasu, jednak bałam się, że nie będę miała z czym je połączyć. Jak się okazało myliłam się w 100%, bowiem gdy tylko je zobaczyłam, miałam w głowie milion kombinacji. Wyżej moja ulubiona. Delikatne i romantyczne spodenki przełamane ciężkimi butami i skórzaną (swoją drogą, moją ulubioną!) kurtką. 

Koronkowe spodenki idealnie pasują mi na letnie, ciepłe wieczory, jednak chciałabym też nosić je jesienią, bo wyglądają świetnie. Co sądzicie o połączeniu ich z tym swetrem albo tą marynarką?


SHORTS: DinoDirect
JACKET: Top Shop
BAG: Oasap
SHOES: Lacoste


KOCHANI! MAM PROBLEM Z KOMPUTEREM, ALE GDY TYLKO WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE POSTARAM SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ ODPOWIEDZIEĆ NA WASZE KOMENTARZE. 

44 comments:

  1. Ale masz fajowskie szorty! Koronki zawsze super!:)

    ReplyDelete
  2. Cudowny zestaw <3
    Zapraszam do mnie - można wygrać koszulkę.
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. spodenki są doskonałe, ale..jeszcze piękniejsze to światło, przy którym robiłaś fotki. rewelacja. fajny klimat.

    :)

    ReplyDelete
  4. Lubie takie z pozoru prostu miksy... koronkowe spodenki i kurtka skórzana.. rewelacja!:)

    ReplyDelete
  5. Super wyglądasz w tych spodenkach!
    I ze swetrem i z tą marynarą będą świetnie wyglądać. :) Czyli zdecydowałaś się na te dwie rzeczy?
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze na nic :) ciągle myślę i myślę, jednak na chwilę obecną wytypowałam te dwie rzeczy :)

      Delete
  6. no niby fajnie ale te buty i kurtka moglyby być ciezkie, ale bardziej kobiece, za bardzo sportowe ubrania do tych spodenek.
    no i kurtka wyglada jak kurtka, a ramoneska to co innego :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. osobiście uważam, że te buty i kurtka są bardzo mało sportowe :)

      jednak dziękuję za komentarz,
      pozdrawiam

      Delete
  7. spodenki słodziaki, ale to laczki są mistrzami:)!!

    ReplyDelete
  8. u look stunning honey xxx

    Check out my new post and dont forget to enter my giveaway! xxx
    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładnie :) i fajna torebka :);p

    ReplyDelete
  10. Bardzo podoba mi się kontrast między delikatnymi, białymi, koronkowymi szortami, a czarną, skórzaną kurtką :) śliczny naszyjnik :)

    ReplyDelete
  11. uwielbiam Cie, zdjecia, stylizacje mega !

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz świetnie!:)
    ciekawy blog

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz cudownie!
    Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    ReplyDelete
  14. Very nice Picture´s!!! I love them!!! Many Greets Jeannette

    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  15. ślicznaś i spodenki vintage - super :D

    run-to-luck.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jakie ty masz piękne nóżki!

    ReplyDelete
  17. Spodenki są cudowne, też bym chciała taką niespodziankę ;)

    ReplyDelete
  18. oooo tak, połączenie idealne, za mną też od dawna chodzą takie szorty...

    ReplyDelete
  19. Marzę o koronkowych spodenkach już od bardzo dawna, teraz to już chyba nie opłaca mi się ich kupować, bo powoli idzie zima, ale na wiosnę na pewno (w końcu!) sobie takie sprawię :)

    Uważam, że świetnie połączyłaś swoje spodenki, delikatna koronka genialnie współgra ze skórzaną kurtką :)

    ReplyDelete
  20. extra naszyjnik *_*
    i szliczna torebka :D kocham ten odcien!!
    u mnie na blogu trwaja 2 konkursy mam nadzieje ze zglosisz sie do ktoregos z nich ;)
    http://hahoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jakie ładne, ciepłe zdjęcia. Zazdroszczę obiektywu.
    I cudna torebka, muszę się w końcu przekonać do robienia zakupów na zagranicznych stronach haha ;c

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma czego się bać a na zagranicznych stronach mają ciekawy asortyment :)

      Delete
  22. piękne zdjęcia :) / http://murphose.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. ale masz piekna figure, ile wazysz:)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. obecnie coś pomiędzy 52-53 kg :)

      Delete
  24. genialny zestaw,wyglądasz cudnie :)
    + obserwuję;d

    ReplyDelete
  25. śliczne spodenki
    <3333
    xoxo

    ReplyDelete
  26. genialnie:*
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrowienia:*:*
    Ola

    ReplyDelete
  27. jedne z najbardziej klimatycznych zdjęć jakie u Ciebie widziałam, słońce wygląda przepięknie :)
    bardzo fajne te spodenki i torebka również mi się podoba :)

    ReplyDelete
  28. Nice blog! would you mind following each other via bloglovin? :)

    /Malin @ http://fashionfied.tk

    ReplyDelete
  29. Cudna sesja! Trochę przypominasz mi śliczną Michelle Trachtenberg ;))

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger