22:35

TRAVELS: This is the time to start packing



W tym roku na wakacje wybieram się dosyć późno. Wrzesień kojarzy mi się z początkiem pięknej jesieni (oby ciepłej!), to też pierwszy dzwonek szkolny dla wielu z nas i nigdy nie był to czas na podróże, zwiedzanie i wakacje. Jednak obowiązki, praca i kilka innych czynników sprawiło, że na upragniony odpoczynek wybieram się we wtorek rano. Jaki jest cel mojej podróży? Na chwilę obecną niech pozostanie to zagadką, jednak podczas mojej nieobecności postaram się publikować relację na moim Facebook'u i wtedy być może zorientujecie się gdzie wypoczywam. 

Zawsze w momencie pakowania wyciągam wszystkie ubrania z szafy i wybieram co będzie mi potrzebne i to bez czego na 100% mogę się obejść. W tym roku jest tak, że chciałabym zabrać połowę mojej szafy ze sobą, ale walizka jest jedna i miejsce jest ograniczone więc nie wszystkie moje ubrania mogą pojechać ze mną. 

W takim wypadku postanowiłam zrobić listę rzeczy KONIECZNIE potrzebnych na wakacjach. Aby na miejscu uniknąć problemu "Nie mam w co się ubrać", zdecydowałam, że zabiorę ze sobą takie ubrania, które bardzo łatwo będę mogła połączyć z innymi. Staram się unikać tego, że jedną bluzkę będę mogła założyć tylko z jedną parą spodenek czy spódnicą. Natomiast jeśli chodzi o buty to podczas wakacji stawiam na wygodę i pakuję głównie japonki, sandały ale szpilkom nie mówię nie i pewnie wrzucę dwie pary do walizki, które podczas wieczornych imprez czy spacerów sprawdzą się idealnie. 

W mojej walizce nie może zabraknąć okularów, kosmetyków i dodatków w postaci biżuterii czy kapeluszy i to wszystko z pewnością też się u mnie znajdzie. Jeśli chodzi o kosmetyki to zabieram ze sobą tylko te podstawowe, niech skóra też ma swoje wakacje i odpocznie od wszelkich kremów czy maseczek. Ale włosy nie mają aż tak dobrze, bo do ich pielęgnacji zabieram cały arsenał pomocników w postaci szamponu, odżywki, lakieru do włosów i spray'u do pielęgnacji i układania. 

Czy o czymś jeszcze zapomniałam? Spakowałam buty, sukienki, koszulki, spódnice, kostiumy, kosmetyki, dodatki, kapelusz, bieliznę a także dłuższe spodnie i sweterek na wypadek chłodniejszych wieczorów... Aparat zabieram ze sobą do samolotu aby od pierwszych chwil mojej podróży uwieczniać wszystko na zdjęciach! 

Mam nadzieję, że mój post o pakowaniu się i o tym co najlepiej ze sobą zabrać przyda się chociaż jednej z Was podczas pakowania jej walizki na wymarzone wakacje!


A całe to zamieszanie wokół pakowania umilał mi nowy napój Blow Energy, stworzony specjalnie dla kobiet, z l-carnityną i błonnikiem, w sam raz do zadań specjalnych na siłowni czy podczas zmagań z walizką. Ma wspaniały słodki smak, który idealnie pasuje do wakacyjnego klimatu. Drink jest tak uzależniający, że podczas samego pakowania wypiłam kilka jego butelek. Dodatkowo jest pobudzający, bo zawiera kofeinę, więc mam teraz wielka ochotę iść pobiegać i chyba zaraz założę dres, wygodne trampki i pobiegam, oczywiście razem z Blow Energy.


1 PHOTO: Blow Energy, zeszyt z listą rzeczy koniecznych
2 PHOTO: Podczas wyciągania ubrań z szafy, w trakcie wybierania kosmetyków
3 PHOTO: Kilka gór od kostiumu, które ze sobą zabieram!
4 PHOTO: Buty, od lewej: H&M, H&M, Pull&Bear
5 PHOTO: Okulary
6 PHOTO: Spodenki, spódnice i sukienki (co wybrać?)
7 PHOTO: Motywator do działania - Blow Energy

37 comments:

  1. Powodzenia z pakowaniem i udanego urlopu :)

    Ja z różnych przyczyn, niestety rzadko wakacyjnych, muszę się pakowac na kilka dni i już doskonale wiem, że mniej znaczy...mniej! Dźwigania ;) Znam już siebie i swoje rzeczy na tyle, że zabieram tylko te ulubione bo wiem, że pozostałe nawet zabrane - przeleżą wyjazd w walizce ;)

    Have fun!

    ReplyDelete
  2. Miłych wakacji. :) Ja też zawsze pakuję się w taki sposób. Nigdy nie starcza mi miejsca w walizce. :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Blow up i jest ok:) ładne masz butki

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny post, ja mimo ze robie liste rzeczy to i tak zawsze mi czegos brakuje :) udanych wakacji.

    ReplyDelete
  5. Blow jest pyszny :D! Miłych wakacji Ilonka ;)

    ReplyDelete
  6. miłej podróży! masz plusa za "praktyczność" na wakacjach:)

    ReplyDelete
  7. Widziałam Cię już dawno na deviantarcie :) Fajnie, że prowadzisz modowego bloga, bo od zawsze podziwiałam Twój styl :) Na pewno będę wpadać do Ciebie częściej. Co do posta, to ja bardzo lubię jeździć jesienią do krajów zagranicznych, gdzie nie ma już takich upałów i zbyt wielu turystów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mi miło słyszeć takie rzeczy :) a z ciekawości, widziałaś mnie u monislawy?:)

      Delete
  8. W takim razie to ja zazdroszczę, za dwa dni o tej porze będę siedziała w szkole ;p Miłej podróży. :)

    ReplyDelete
  9. o jak Ci fajnie, świetne zdjęcia!

    Bon voyage ;* !

    ReplyDelete
  10. Ja też staram się zabrać takie ubrania, by wszystkie dobrze się ze sobą komponowały. Udanych wakacji!

    ReplyDelete
  11. Nice things, loved
    agoratopronta.blogspot.com.br
    Beijos Vanessa

    ReplyDelete
  12. już nie mogę się doczekać, aż zdradzisz wreszcie gdzie poleciałaś :) udanego wypoczynku ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. postaram się dodawać na bieżąco zdjęcia na facebook'a więc może się zorientujesz, coś to pomoże :))
      buźka:*

      Delete
  13. hej czy z www.wholesale-dress.net mozna zamawiać pojedyczne rzeczy? i ile się czeka na przesyłkę?
    z góry dzięki za odp :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, można zamawiać pojedyncze rzeczy :)
      jeśli chodzi o przesyłkę to zależy czy wybierzesz opcję kurierem i wtedy czekasz około 3-5 dni roboczych, jednak można też wybrać wysyłkę pocztą i wtedy na paczkę czekamy około 3-4 tygodni :)

      Delete
  14. Ja zazwyczaj nazbieram ze sobą ubrań, a później i tak połowa zostaje w walizce bo ich nie lubię... praktyczność to podstawa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. w zeszłym roku też tak zrobiłam właśnie i musiałam użerać się z ciężką walizką :)

      Delete
  15. okulary i sandałki <3
    mmm, ja od miesiaca zabijam się blowem ;d

    ReplyDelete
  16. If you wish for to take a good deal from this post then you have to apply
    such techniques to your won website.
    Also visit my blog post ... tutaj

    ReplyDelete
  17. a ja tam ci zazdroszczę wakacji we wrześniu :3

    ReplyDelete
  18. Wakacji zazdroszczę! Chciałabym uciec daleko.

    ReplyDelete
  19. i like your room :)

    it is appreciated if you take time to visit my blog and follow me :)
    christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Miłych wakacji w takim razie, udanego wypoczynku!
    Świetny zestaw okularów! ;)

    ReplyDelete
  21. zazdroszczę i życzę udanego wyjazdu ;)

    ReplyDelete
  22. Zakochałam się w Twoich zdjęciach. Wzdycham do nich niczym do najbardziej urzekającego męskiego uśmiechu małego kociaka

    ReplyDelete
  23. lepiej późno niż wcale:)
    Udanego urlopu życzę.
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  24. Czy mogłabym wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia te które tutaj umieszczasz ?
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszelkie odpowiedzi na pytania tutaj: http://the-pickpocket.blogspot.com/p/faq_27.html :))

      Delete
  25. Jak ja Ci zazdroszczę tych wakacji!!! ah! Życzę Ci dużo dużo odpoczynku i mnóstwo słońca!!

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger