22:11

STYLE: With My Dress And My Lipstick On




Jak już pisałam w tym poście (klik), zauroczyły mnie sukienki i spódnice o nieregularnej długości, zwięźle mówiąc - krótki przód, długi tył. Po sukience z Bubba Gamp (a widziałam już tam kolejną o podobnym kroju, którą muszę mieć!) przyszła kolej na asymetryczną spódnicę, którą zamówiłam ze sklepu CHICNOVA

Spódnica jest zwiewna, delikatna i chociaż wygląda na typowo letnią to zdecydowanie można nosić ją także podczas chłodniejszych dni. Ja założyłam do niej gruby, wełniany swetr, który już pojawiał się na blogu. Lubię takie kontrastowe połączenia - letnia spódnica i gruby sweter. Dodatkowo jest on w jednym z moich dwóch ulubionych kolorów - czerwonym, który strasznie kojarzy mi się z jesienią i zdecydowanie chętniej sięgam po ubrania w tym kolorze, właśnie podczas tej pory roku.

Chciałabym jeszcze poprosić Was o pomoc. Jesień zbliża się wielkimi krokami i najwyższy czas zacząć kompletować jesienną garderobę. Obecnie zastanawiam się nad marynarką(jest ich kilka!) bądź sweterkiem, bardzo proszę o podpowiedź co mam wybrać: JEDEN, DWA, TRZY, CZTERY.

SKIRT: Chicnova
SWEATER: Second Hand
SHOES: Lacoste
JACKET: Top Shop
BAG: Pull&Bear




61 comments:

  1. Świetny outfit! Genialna spódnica i ramoneska <3 Jakbym ja miała wybierać spośród tych rzeczy nad którymi się zastanawiasz, to wybrałabym numer 2, (ten sweter jest mega!) Lub niebieską marynarkę (4)

    ReplyDelete
  2. czerwień + czerń - uwielbiam! ;)

    ReplyDelete
  3. bardzo podoba mi się połączenie tej lekkiej spódnicy ze swetrem :)

    ReplyDelete
  4. Stylizacja jest świetna. Jeszcze takiej nie widziałam. Bardzo fajne połączenie kontrastowych tkanin ;)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Swietny zestaw! Wybieram Trzy, bo chciałabym zobaczyć jak ją zestawisz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. już od dłuższego czasu myślę o tej kamizelce! I chyba ją zamówię! :)

      Delete
  6. niesamowite połączenie na zasadzie kontrastu ♥

    ReplyDelete
  7. bardzo fajny zestaw, równiez uwielbiam asymetryczne spódnice! ;)

    ReplyDelete
  8. Nie lubie takich asymetrycznych spódnic, za dużo ich widziałam, jednak tutaj wygląda SUPER!

    ReplyDelete
  9. zazdroszczę secondhandowego sweterka !

    ReplyDelete
  10. w życiu bym nie przypuszczała, że pull&bear może wypuścić taką udaną torebkę. cała stylizacja w moim stylu, bardzo się podoba :)
    Ściskam! Lona
    ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. najnowsza kolekcja Pull&Bear (jak dla mnie) jest mega, 100% mojego stylu, jestem strasznie pozytywnie zaskoczona :)

      Delete
  11. Świetnie wyglądasz, zestaw mega. Na twoim miejscu wybrałabym 1 albo 2 :)

    ReplyDelete
  12. Oo lubie takie mocniejsze zestawy, bardzo.

    Najbardziej te kolory i skórzaną kurtkę z krwistoczerwonym swetrem!

    ReplyDelete
  13. super ze dodałaś sweter. Asymetryczna nie kończy się tylko wraz z latem :)
    Moje typy to dwa i trzy.

    ReplyDelete
  14. Zachwycasz jak zawsze! Jestem zauroczona spódnicą :)
    Trudny wybór... Osobiście jestem ciekawa stylizacji z numerami 2 i 3 :)

    ReplyDelete
  15. Fantastyczny zestaw! Wyglądasz w nim genialnie <3

    obserwuje
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  16. Teoretycznie nic się tu nie zgadza ale na tobie wygląda to bosko! + Osobiście wybrałabym TRÓJKĘ ale podoba mi się wszystko.

    ReplyDelete
  17. Bardzo efektownie! Podoba mi sie kolorystyka i styl, mega. ;)

    ReplyDelete
  18. strasznie mi się podoba ten zestaw :)
    ja bym wybrała tę jasną marynarkę :)

    ReplyDelete
  19. Love this outfit! And you look great :)) Following now. :)

    Energiq

    ReplyDelete
  20. świetny seter :) ogólnie cała stylizacja na wielki plus :)

    ReplyDelete
  21. mam podobna spodnice, tylko, ze bezowa i dlugo zasatanawialam sie jak ja nosic jesienia, dzieki tobie juz wiem!
    DZIEKI, a.

    zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  22. ogólnie wygląda to bardzo dobrze, ale troszkę materiały mi się zgryzą ;p

    ReplyDelete
  23. Ciekawe połączenie letnich i jesiennych trendów, z pozoru mogłoby się wydawać, że jedno do drugiego nie pasuje, ale ja uważam, że zwiewne materiały z tymi ciepłymi fajnie ze sobą współgrają, może to dzięki bezpiecznym kolorom?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolory zdecydowanie bezpieczne! :) może kiedyś połączę letnią spódnicę z innym sweterkiem, może we wzory, ciekawe jak by to wyglądało :)

      Delete
  24. Bardzo ciekawy zestaw, podoba mi się połączenie zwiewnej sukienki i grubego świetnie :) a co do Twojego dylematu związanego z kupnem nowego swetra bądź marynarki to proponuję zakup miętowego sweterka. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  25. fajnie, podoba mi się połączenie ciężkiego swetra z delikatną spódnicą! Już dziś lub jutro więcej info na temat wystawy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to w takim razie czekam na jakiekolwiek info :)

      całusy :)

      Delete
  26. Ja wybrałabym chyba dwójkę. :>
    a spódnicę uwielbiam, ale ja wyglądałabym w takiej jak wampirzy karzełek, chyba, że założyłabym ciemne rajstopy i wysokie buty, a to zresztą i tak nie ma sensy, bo nie lubię spódnic. chyba.

    ReplyDelete
  27. świetny zestaw! sweter jest piękny :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  28. piękne zdjęcia,bardzo fajnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  29. kocham Twoje stylizacje i zdjęcia ! <3
    obserwuję ! :))

    ReplyDelete
  30. oczywiście, że 1
    świetnie wygląda zestawienie spódnice ze swetrem

    ReplyDelete
  31. jedna z najlepszych stylizacji, jaką u Ciebie widziałam! wyglądasz przeuroczo, ślicznie Ci w czerwonym :)
    co do Twojego dylematu tu chyba zdecydowałabym się na beżową marynarkę ;*

    ReplyDelete
  32. Replies
    1. strasznie dziękuję < rumieni się >

      Delete
  33. nie tylko ładnie wyglądasz, ale sama jesteś bardzo śliczna ! :)
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  34. nie wiem jak to możliwe, że jestem tutaj dopiero pierwszy raz, ale już Cię uwielbiam!
    + kocham Ritę!

    ReplyDelete
  35. Przejrzałem parę postów i jestem zachwycony :) bardzo dobry styl. W tym poście, podoba mi się wszystko, ta kurtka jest genialna. Obserwujemy???

    ReplyDelete
  36. ja jakoś nie mogłam się przekonać do połączenia zwiewnej kiecy + swetra, ale zainspirowałaś mnie i chyba pokombinuję...

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że warto :) ulubioną, letnią spódnicę można nosić jesienią :)

      Delete


  37. Amazing blog :) I follow You now and I hope that you like my blog too! Have a great day ❤

    xx San
    owlspassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. jesteś strasznie podobna do blogeri : jestemkasia.blogspot.com ;)

    ale super outfit ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo miło słyszeć :)
      dziękuję :))

      Delete
  39. Czy odważysz się poddać się ocenie? Recenzje blogów: http://recenzje-ciszy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Piękne jesienne barwy.. Mnie też porywają juz powoli burgundy i czernie. Choć zachłannie łapię jeszcze resztki słońca..;)

    ReplyDelete
  41. spódnica i torebka- uwielbiam!

    ReplyDelete
  42. IDEALNE !!! połączenie. I ten sweter cudowny

    ReplyDelete
  43. Świetny jesienny zestaw!
    Ciekawe posty, piękne zdjęcia - z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać :)
    a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    cleartaste.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger