23:19

KONKURS: 100 posts on THE PICKPOCKET


Z okazji 100 posta chcę Was zaprosić do udziału w konkursie. Im więcej osób weźmie w nim udział, tym większa liczba nagród do zdobycia. Każde 50 osób to jedna nagroda. Pierwszą nagrodą jest bon o wartości 50zł do sklepu Jackpot. Kolejne będę na bieżąco publikować, niech pozostaną zagadką i zmotywują Was i Waszych znajomych do zabawy. 

CO TRZEBA ZROBIĆ ABY WYGRAĆ?

Wystarczy polubić THE PICKPOCKET na facebook'u bądź zostać publicznym obserwatorem bloga (mile widziane polubienie na fb i tutaj)  i w komentarzu (tylko pod tym postem) zostawić swoje imię i nazwisko wraz z e-mailem. 

Konkurs będzie trwać miesiąc - do 3.11.2012 i w ciągu 7 dni od jego zakończenia postaram się podać wyniki, zarówno tutaj jak i na fanpage na Facebook'u i oczywiście powiadomić zwycięzców poprzez e-mail.


Pozostaje mi tylko życzyć Wam powodzenia i czekam na zgłoszenia bo przygotowałam fajne nagrody i z wielką chęcią Wam je pokażę!




DRESS: Zara

59 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Katarzyna Piekarska
    Keeejt17@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Liwia W.
    vialle69@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Piękna sukienka, lubię takie fasony.
    Katarzyna Maniszewska
    kamman91@poczta.fm

    ReplyDelete
  6. Ola Środa
    ola.sroda@gmail.com
    obserwuję jako olua

    ReplyDelete
  7. Magda Bąbka
    hokus.pokus@vp.pl

    ReplyDelete
  8. Ilona Gostomczyk
    ilonagostomczyk4@wp.pl

    ReplyDelete
  9. Ada Świderska
    adar97@orange.pl

    ReplyDelete
  10. twoje fb już lubię od jakiegoś czasu ;)
    s.darria@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Aleksandra Siara
    secret-gar@wp.pl

    ReplyDelete
  12. genialne zdjęcia,wyglądasz cudownie <3

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz. Podobają mi się toje kozaki.

    ReplyDelete
  14. Świetnie wyglądasz. Podobają mi się toje kozaki.

    ReplyDelete
  15. Agata Wróbel
    narvaga@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Cudnie wyglądasz! : ) Włosy, stylizacja- fajnie dobrałaś sukienkę oraz buty. Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  17. Magda Olechnowicz
    me.olechnowicz@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Agnieszka Wicińska
    wicinska.a@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Pięknie wyglądasz, aż żałuję, że dawno nie miałam czasu tutaj zajrzeć, bo zestawy świetne jak zawsze ;) Gratuluję 100 posta, u mnie też będzie się zbliżał :P

    ReplyDelete
  20. Ela Śniegocka
    geeti5@wp.pl
    Obserwuję jako eloum

    ReplyDelete
  21. cudny zestaw w sam raz na słoneczne, jesienne dni :)

    Marta Rygasiewicz
    marta.rygasiewicz@gmail.com

    ReplyDelete
  22. ale dziewczęca dziewczyna:)

    ReplyDelete
  23. Angelika Ostapiuk

    angelika.ostapiuk@yahoo.com

    ja nie lubię tej ciąży i nadal widzę górę ze długimi, czarnymi, luźnymi spodniami jako kostium :P

    ReplyDelete
  24. Magda Janiszewska
    budynioowa@interia.pl

    ReplyDelete
  25. ślicznie Ci w tej sukience, wyglądasz mega dziewczęco :)

    + Ola Kwiecień ola.kwiecien@vp.pl

    p.s. hehe zazwyczaj nie robi, tym bardziej, że ostatnio ma dosyć mało czasu, ale kto wie, może by się zgodziła :)

    ReplyDelete
  26. a nawet się zgłoszę! Kamila Banaszczyk kamila.yk5@gmail.com

    Uśmiechaj się częściej! :)))

    ReplyDelete
  27. tak tak, ja też Cie widziałam;p
    miałam tam obok zajęcia;p

    ReplyDelete
  28. cudowną masz tą sukienkę!! wyglądasz pięknie do tego bransoletka idealnie uzupełnia całość:)!!
    Katarzyna Ignacek
    mesmerize87@wp.pl

    ReplyDelete
  29. Wiktoria Lech
    iki.lech@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Hi, many thanks for an extremely enlightening article, I don't normally attach compliments but enjoyed your blog hence decided I'd personally say many
    thanks ~ Evie
    Review my web site ; dating site reviews

    ReplyDelete
  31. świetna sukienka :D
    zapraszam do mnie
    www.2fashiondaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Wioletta Słapek (na fb Wiola)
    dontletrockdie.dyed@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Wyglądasz świetnie! I piękne zdjęcia jak zawsze ;)

    ReplyDelete
  34. cudowna sukienka ! :)
    w konkursie nawet nie próbuję startować bo jakoś nie mam szczęścia do takich rzeczy ;)

    ReplyDelete
  35. zapraszam,
    http://yourfutureclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Joanna Pociecha

    asik.92@interia.eu

    ReplyDelete
  37. przepiękna sukienka, wyglądasz w niej świetnie! oraz gratuluję stówki :D

    ReplyDelete
  38. Piękna sukienka

    Ada Zielińska
    zielasowa@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  39. mamy identyczny podpis pod postami he świetny blog..
    obserwujemy? zapraszam do mnie www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. a co mi tam:)

    sylwia jończy
    omega_89@tlen.pl

    ReplyDelete
  41. Eliza Bujak ebujak@op.pl

    ReplyDelete
  42. Klaudia Nowicka
    kadu@onet.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadu@onet.com.pl ( zmieniłam e-mail ponieważ ktoś zhakował mi poprzednie konto pocztowe i zmienił hasło ;c napisałam do onetu może mi je odzyskają ale wolałam utworzyć nowe konto bo nie wiem ile bede czekac ;> )

      Delete
  43. Zuzanna Cwalina
    zuza.cwalina@gmail.com

    ReplyDelete
  44. uwielbiam sukienki z zary ! :)

    ReplyDelete
  45. Monika Makówka
    monika.makowka@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Michalina Polak
    linka1995@poczta.fm

    ReplyDelete
  47. Agnieszka Kaczmarek
    agkaczmarek93@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Malgorzata Warchoł
    mauugosza@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Paulina Kucińska
    jacekkucinski@wp.pl

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger