22:43

STYLE: Come along it is the break of day



Brązowa, dopasowana koszula to mój must have na jesień. Uwielbiam ten kolor a moja sympatia do niego wzrasta każdej jesieni (co można zauważyć w moim stylu ubierania). Jesień dla mnie to brązy, beże i bordo. Tę koszulę znalazłam tutaj i od razu wiedziałam, że muszę ją mieć i posiadają też kieszonki które bardzo często mi się przydają. 

Spódnica przeleżała w mojej szafie dobre kilka lat jednak przyszedł na nią czas. Niestety jest na mnie troszeczkę za duża i gdyby ktoś z Was byłby nią zainteresowany to chętnie oddam ją w dobre ręce. Rozmiar 38, wiadomości proszę kierować na e-mail. 


SKIRT: H&M 
JACKET: H&M 
SHOES: New Look

38 comments:

  1. Po prostu brakuje mi słów! ♥ Cudnie się prezentujesz, koszula jest piękna:)

    ReplyDelete
  2. O, mam te same buty i kubek. ;)
    Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się koszula, w szczególności kolor.
    Pozdrawiam.

    http://narvaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ale mnie się dzisiaj podobasz :)

    ReplyDelete
  4. Świetna koszula! Ogólnie wszystko na plus, elegancko/nonszalancko :D

    ReplyDelete
  5. rewelacyjne zdjęcia, a drugie i piąte moje ulubione. :)
    stylizacja też jest świetna. :)

    ReplyDelete
  6. I love your coat and the pictures are gorgeous!

    Come check out my blog: www.fashioncontainer.com
    x0x0 Malena

    ReplyDelete
  7. fantastyczna spódnica <3 i same pyszności na talerzu :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  8. masz bardzo zgrabne nogi, ale skąd taka ponura mina? ;)

    ReplyDelete
  9. podoba mi się połączenie butów z rajstopami! I piękną masz koszulę, świetny set! ;)

    ReplyDelete
  10. Cudowna spódniczka, szkoda, że nie mój rozmiar :(

    ReplyDelete
  11. Jak zwykle pełna perfekcja i TE nogi!

    Zapraszam!

    ReplyDelete
  12. Szukasz modnych ubrań i dodatków w rozsądnych cenach?
    Bieżące trendy tylko u Nas!
    Tu znajdziesz wszystko:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26330448

    Zapraszam!

    ReplyDelete
  13. Też marzyłam o tej koszuli, kto wie może jeszcze po nią wrócę, bo prezentuje się rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  14. pierwsze zdjęcie - zbieram szczękę z podłogi

    ReplyDelete
  15. ale jesteś szczuplutka *.* wyglądasz pięknie :)

    ReplyDelete
  16. uwielbiam Twoje nogi! i też zawsze na jesień przypominam sobie o brązach i tych ciepłych kolorach :D

    ReplyDelete
  17. za każdym razem nie mogę się napatrzeć na te Twoje zestawy! wszystko zawsze idealnie dobierasz :)
    ale jak to też mówią ładnemu we wszystkim ładnie :)

    ReplyDelete
  18. nie lubię brązu z szarym, a u Ciebie jakoś tak się mi... nie gryzą. łał!

    ReplyDelete
  19. świetna koszula, poszukuję obecnie podobnej

    ReplyDelete
  20. Twoje stylizacje coraz bardziej mnie zachwycają! Ta koszula jest świetna, podoba mi się zarówno jej kolor, jak i materiał :)

    Mogłabym wiedzieć, kto Ci robi zdjęcia? :)

    ReplyDelete
  21. świetnie wyglądasz :) bardzo fajny blog, obserwuję!

    ReplyDelete
  22. Świetnie naprawdę ;))

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. great post!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. świetna stylizacja! <3
    zapraszam:
    alexandra-sophisticated.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. You look absolutely amazing. This outfit suits you very well and the pictures are so cool !
    Well done ;-)

    ReplyDelete
  26. Świetnie!
    Kopertówka cudna : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    ReplyDelete
  27. baardzo mi się tu podoba u Ciebie ; )

    ReplyDelete
  28. świetny blog ^^ i śliczne zestawienie *_*
    obserwuje, zapraszam : http://raindbowdreamlover.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger