17:27

STYLE: I Can Beat the Night, I’m Not Afraid of Thunder



Oglądając tegoroczne pokazy, moją uwagę przykuł pokaz Prady podczas Mediolańskiego Tygodnia Mody. Cenię sobie minimalizm jaki mogliśmy zobaczyć na pokazach ACNE czy Calvin Klein jednak geometryczne wzory i grafiki od Prady stały się wielką pokusą. Sądzę, że na wzorzyste szaleństwa przyjdzie jeszcze czas, to dopiero początek, małe kroki, oswajamy się.

Na pierwszy ogień idą wzorzyste spodnie, w aztecki print, które w pierwszej chwili skradły moje serce. Stosuję zasadę mniej znaczy więcej, a wiem, że w tym sezonie łączenie wielu wzorów ze sobą jest jak najbardziej pożądane jednak to nie byłabym ja. Zdecydowałam się na proste połączenie - wzorzystych spodni z klasyczną białą koszulką i marynarką. Całość dopełniona jest przez złote dodatki.


TROUSERS: Pull&Bear
JACKET: Zara
BRACELET: Chicnova





Chciałabym Wam jeszcze przypomnieć o konkursie na moim blogu (KLIK).
A także prosić o głosowanie na mnie TUTAJ!

37 comments:

  1. ciekawe spodnie i cudowna marynarka :)

    ReplyDelete
  2. Fantastyczny set!!! Spodnie boskie!
    I zdjęcia cudne :) Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać!!! :))

    ReplyDelete
  3. spodnie - zdecydowanie jestem na tak! :)

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się klimat tych zdjęć, a stylizacja wiadomo, że super :D

    xoxo

    ReplyDelete
  5. świetne legginsy i złote dodatki :)

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia! :) Klimat idealnie oddany ;)

    ReplyDelete
  7. super codzienna stylizacja :)

    ReplyDelete
  8. świetny zestaw, prosty i klasyczny, baardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  9. Świetny zestaw. Uwielbiam takie printy na spodniach, a połączenie ich z prostą górą było idealnym wyborem. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kiedy w czytniku spojrzałam na miniaturkę pierwszego zdjęcia to pomyślałam "łał, połączenie urody brigiette bardot z jane birkin", ale w powiększeniu jesteś jeszcze bardziej urocza. Szczęściara:)

    ReplyDelete
  11. spodnie są świetne :) podoba mi się to, że ten wzór na nich nie jest aż tak bardzo widoczny :)

    ReplyDelete
  12. fascynujący blog! na pewno będę tu często zaglądać :)! a spodnie masz mistrzowskie.

    ReplyDelete
  13. ciekawe te spodnie, ale nie w moiim stylu, za to biżuteria - ekstra!

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny zestaw. Boskie spodnie <3 :)

    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetna marynarka ! Uwielbiam na Ciebie patrzeć <3

    ReplyDelete
  16. Fantastyczne spodnie :) Cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  17. Czy mogłabyś zrobić jakiś post o kreacjach studniówkowych?:) Wiem, że jesteś starsza, lecz myślę że bardzo byś pomogła w ten sposób nie tylko mnie:) pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! :) Miałam w planach post o kreacjach studniówkowych! Najpóźniej ukaże się pod koniec listopada :)

      Delete
  18. polączenie spodni i bucików jest piękne! <3

    ReplyDelete
  19. nooo mega są te spodnie. nie są kolorowe, jak to zwykle bywa z azteckimi wzorami, tylko niebieskie i dla mnie to wielka zaleta :)

    ReplyDelete
  20. Ilonko, możesz zdradzić co to za lakier na paznokciach ? + Jakim aparatem są zrobione te zdjęcia ? Obrabiasz je w jakimś programie ? Niedługo kupuje aparat, a nie wiem na jaki się zdecydować.

    Karo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A lakier należy do mojej cioci jest z Avon'u ;)

      Delete
  21. Joj, ale gapa ze mnie, nie zajrzałam do FAQ. Aczkolwiek co do lakieru to przydałaby mi się odpowiedź ! :D

    Karo.

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia, aż miło się ogląda :)

    ReplyDelete
  23. Piekne połączenie :) zapraszam do mnie jeśli masz ochotę. Dodaję do obserwacji :)

    ReplyDelete
  24. Love the trousers. You look great.

    ReplyDelete
  25. śliczne zdjęcia i stylizacja :) będę tu częściej zaglądać, dobrze , że znalazłam twojego bloga

    http://aleolaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger