11:55

STYLE: You're My River Running High, Run Deep Run Wild


Tego typu kamizelka marzyła mi się od dłuższego czasu. Podczas ciepłych, słonecznych, jesiennych dni, wtedy gdy temperatura pozwala jeszcze nie zakładać na siebie kurtki czy płaszcza sprawdza się ona idealnie. Początek naszej jesieni był zdecydowanie pogodny. Nosząc kurtkę czułam się ciężko i było mi gorąco. Z pomocą przyszedł (jak zwykle niezawodny) sklep Bubba Gamp, gdzie znalazłam odpowiednią kamizelkę. 

Jednak jestem pewna, że podczas tych chłodniejszych dni też będę ją zakładać, na gruby, wełniany sweter, owijając się szalikiem. Uważam, że kamizelka w takim stylu - ciepły kożuszek -powinna znaleźć się w naszych szafach. Idealnie ratuje (nawet latem czy wiosną!) podczas chłodnych wieczorów, gdy wybieramy się na grila ze znajomymi. 


VEST: Bubba Gamp 
SHIRT: H&M 
TROUSERS: Motel Rocks via Bubba Gamp
BAG: Bubba Gamp 
SHOES: Lacoste via Sizzer

43 comments:

  1. Bardzo mi się podobają te zdjęcia. Kolory świetne! A ponadto jesteś śliczną dziewczyną :)

    ReplyDelete
  2. We really like the look :)
    But that bag...são gorgeous!

    http://breakthechainchain.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjecia!

    zobacz śliczne marynarki idealne do jesiennych stylizacji!!

    ReplyDelete
  4. genialny zestaw,wyglądasz cudnie :)

    ReplyDelete
  5. Kamizelka jest śliczna. Wcale się nie dziwię, że się Tobie marzyła. Na plus również torba! ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  6. jej... chyba Twoja najlepsza stylizacja ! wszystko mi się podoba i idealnie do siebie pasuje :) czysta perfekcja !

    ReplyDelete
  7. mi się dalej marzy taka kamizelka, nie umiem znaleźć idealnej ;< piękna całość! <3

    ReplyDelete
  8. kamizelka jest idealna, szkoda tylko, że temperatura robi się coraz niższa :(
    torebka od razu rzuciła mi się w oczy, jest świetna :)

    xoxo

    ReplyDelete
  9. Zgadzam się z Tobą w 100 procentach. Kamizelki są niezastąpione! No a jeszcze w tak ładnym zestawieniu to już w ogóle :)

    ReplyDelete
  10. Pięknie wyglądasz! Cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. świetne legginsy Ilona ;) podoba się podoba

    ReplyDelete
  12. Cudownie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ta kamizelka i w ogóle połączenie jest idealne! <3

    ReplyDelete
  13. piekna kamizelka i torebka *.*

    zapraszam do siebie.

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. Jestem totalnie zauroczona ta kamizelką! Świetnie Ci w takich ciepłych kolorach :)

    ReplyDelete
  15. Ciekawie wygladasz.:) jestes sliczna :) pozdrawiam, Nicole :)

    ReplyDelete
  16. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMIANIEGO!:)

    ReplyDelete
  17. bardzo klimatyczne,piekne zdjęcia.pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. Masz świetny styl i cholernie inspirującego bloga! Z przyjemnością obserwuję i trzymam kciuki ;) You go, girl!

    ReplyDelete
  19. Hi, I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    ReplyDelete
  20. Świetny styl, nie mówiąc o wyglądzie. Zapraszam do siebie http://myotherworldagata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Według mnie, jest to Twoja najlepsza stylizacja! Uwielbiam futrzane kamizelki połączone z koszulami, w dodatku spodnie w panterkę są nieziemskie. Tym zestawem podbiłaś moje serce :)

    ReplyDelete
  22. swietny outfit! coraz bardziej zaczynaja mi sie podobac torebki tego typu :)

    ReplyDelete
  23. Spodnie i kamizelka wyglądają świetnie, wszystko wygląda świetnie, choć sama założyłabym panterkę tylko gdyby dzięki temu miałabym ocalić czyjeś życie. :>

    ReplyDelete
  24. Przepiękna stylizacja! Wszystko idealnie do siebie pasuje *_*

    zapraszam http://infinitely16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. śliczne zdjęcia i super torba!

    ReplyDelete
  26. Podoba mi się panterka w Twoim wydaniu. :)

    ReplyDelete
  27. nie dość, że ciepła to jeszcze fajnie wygląda - na plus :)

    ReplyDelete
  28. Spodnie w cętki nadają całej stylizacji pazura. :)
    Świetny blog, będę czerpać z niego inspirację. :>

    ReplyDelete
  29. Świetny ten zestaw, podoba mi się połączenie kamizelki i tych drapieżnych spodni :)

    ReplyDelete
  30. Twoje spodnie są niesamowite!! ojejku, zakochałam się w nich! :))
    podoba mi się cała stylizacja, jest rewelacyjna!

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam u Ciebie gościć, a przyznam, że ostatnio się w tym opuściłam. Śliczna koszula, połączenie godne podziwu, bo choć proste, to wyszło bardzo niebanalnie i z ładnym efektem końcowym!

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  32. And I again love the trousers.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger