15:50

STYLE: Firmoo Diamonds




Dziś pragnę przedstawić Wam okulary od Firmoo. Jakiś czas temu Antonio z Firmoo napisał do mnie e-mail'a z propozycją współpracy. Bardzo lubię gadżety a okulary szczególnie więc postanowiłam przyjąć darmową parę okularów.

Sklep ten prężnie się rozwija, wzbogaca swój asortyment o nowe, jeszcze lepsze, pary okularów. Od oprawek korekcyjnych po okulary przeciwsłoneczne. Jednym słowem każdy z Nas znajdzie coś dla siebie. 
Ogromnym plusem jest to, że okulary są świetnie wykonane, porządnej jakości a dodatkowo wspaniale leżą i (mam nadzieję) super wyglądają na nosie!! Moja para jest dostępna TUTAJ.

Firmoo oferuje teraz świetną promocję dla nowych klientów! Dla każdego pierwsza para okularów za darmo, musimy tylko zapłacić za koszt wysyłki! Świetnie prawda? Po więcej informacji odsyłam TUTAJ

Jeśli macie jakiekolwiek pytania odnośnie programu - e-mail Firmoo.

Sądzę, że dobrą parę okularów powinien mieć każdy z nas. To inwestycja na długie lata.

23 comments:

  1. 7 zdjęcie podoba mi się najbardziej :)

    ReplyDelete
  2. Nowe włosy? Wybieram się w piątek do fryzjera i już się boję efektów :D Okulary, cudeńka.

    ReplyDelete
  3. Masz piękny kolor pomadki! A okulary maja fajny, nietypowy kształt :)

    ReplyDelete
  4. Skąd pomadka? Cudowny kolor :)

    ReplyDelete
  5. cudowne zdjęcia, ślicznie wyglądasz i super okulary ! <3

    ReplyDelete
  6. Ohh you look so lovely! I have one pair of round glasses myself but I look silly with them :D

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. o, nie widziałam takich w ich asortymencie :-3 pasują Ci!

    ReplyDelete
  8. Świetne okulary, do twarzy Ci w nich! :)

    ReplyDelete
  9. piękne usta, pięknie Ci w różowych szminkach! I w lenonkach ;d

    ReplyDelete
  10. Wygąda to serio dobrze :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetna pomadka!
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  12. Mam słabość do tego typu okularów... ;)

    ReplyDelete
  13. Pretty glasses! You look stunning!

    Greeting from Germany,
    x, Ancia

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger