23:22

TRAVELS: I Love London


Dziś chcę Wam pokazać kilka(naście) zdjęć z mojej wyprawy do Londynu. Jest to zaledwie ich niewielka część i ciężko mi było wybrać te (według mnie) najlepsze, jednak mam nadzieję, że przybliżą Wam one chociaż troszeczkę to wspaniałe miasto. Cały wyjazd trwał 3 i pół dnia. Moim głównym celem było zobaczyć jak najwięcej a przy okazji zrobić jakieś małe zakupy. Starałam się zabrać ze sobą jak najmniej aby potem móc zapakować do torby maksymalnie dużo rzeczy. 

Jeśli mam podsumować "wycieczkę" jednym słowem to będzie to z pewnością "magia". Udało mi się trafić na okres przedświąteczny, więc wystawy były piękne, kolorowe, bardzo dużo ludzi i zdecydowanie można było poczuć klimat tych nadchodzących świąt. Tak intensywne 3 dni (bo tyle dni zwiedzałam Londyn) pokazały mi czar tego miasta. Byłam pod Big Benem, na London Eye, Trafalgar Square, w British Museum czy pod Pałacem Buckingham. Żałuję jedynie, że nie starczyło mi czasu na dotarcie na Tower Bridge, który widziałam tylko z okna autokaru. 

Londyn jest wspaniały, bardzo klimatyczny i nie przeszkadzałoby mi chodzenie jego ulicami cały dzień by na jego koniec udać się do kawiarni i spędzić tam kilka godzin w towarzystwie znajomych lub przy dobrej książce. 
Londyn był (w sumie nadal jest) na liście miast, które koniecznie chcę zwiedzić i wiem, że jeszcze nie raz tam pojade. Teraz powstaje pytanie, które miasto będzie kolejne? :)

20 comments:

  1. Uwielbiam Londyn! Twoje zdjęcia są bardzo dobre, oddają magiczny klimat Londynu :)

    ReplyDelete
  2. Magiczne zdjecia :) może teraz Paryż?
    Pozdrawiam i obserwuje,
    Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz myślę nad jakimś ciepłym miejscem! :))

      Delete
  3. jeeejku! przepiękne zdjęcia :) kocham Londyn. <3
    mam nadzieję, że kiedyś w końcu tam pojadę. :)

    ReplyDelete
  4. Ahhh robi wrażenie, piorunujące! Pojechałabym absoluuutnie! ;) Buziaki, zapraszam na nowy post ;)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam oglądać zdjęcia Londynu, sama nigdy nie byłam, ale mam w planach ;d

    ReplyDelete
  6. cudowne zdjęcia, zazdroszczę też bym poejchała do Londyny :D
    jesteś strasznie ładna !<3

    ReplyDelete
  7. byłam w Londynie równo rok temu, tak jak Ty w okresie przedświątecznym i potwierdzam: sama magia! cudowne zdjęcia, jak się na nie patrzy to aż chce się tam wrócić!

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę Ci tej wycieczki :)

    ReplyDelete
  9. super zdjęcia ♥
    marzę o wycieczce do Londynu :3

    ReplyDelete
  10. nie bylam nigdy w Londynie, ale po Twoich zdjeciach ochota mnie nabrala, i jak tylko bede mogla to sie napewno wybiore :)

    ReplyDelete
  11. Tęsknie za tym miastem i jego możliwościami, ah..

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia :* Zazdroszczę Ci wyjazdu do Londynu !

    ReplyDelete
  13. przepiękne zdjęcia! zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  14. łaaah, Londyn jest fajny - gdy nie pada :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak ja byłam padało, tzn. kropiło (nie była to ulewa) pierwszego dnia, jednak czapki ani parasola nie miałam :) deszcz stworzył taki angielski klimat :))

      Delete
  15. Najbardziej spodobał mi się robot na dachu ! <3

    ReplyDelete
  16. jeeeej <3 też uwielbiam Londyn ! świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  17. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam pojechać :)

    ReplyDelete
  18. <3 London. The city of my dreams! Hope you had a great time there!

    Greeting from Germany,
    x, Ancia

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger