14:49

STYLE: A World Where Roses Bloom








Czerwień to ostatnio jeden z moich ulubionych kolorów. Maniakalnie staram się "mieć na sobie" jakiś akcent - w postaci czerwonych ust czy paznokci.  Tak mało a jednak potrafi bardzo dużo zdziałać! Ultra kobiecy. Dodatkowo kolor ten to według mnie synonim świąt i okresu przed świętami. Wtedy znacznie częściej sięgam po czerwone ubrania, na nie pierwsze zwracam uwagę w sklepach i marzą mi się "krwiste" dodatki. 

Dziś mam na sobie nową "różaną spódnicę", nad której zakupem zastanawiałam się od kilku miesięcy (niestety okazała się troszeczkę za duża :<). Połączyłam ją ze zwykłą białą koszulą ponieważ lubię klasyczne i "bezpieczne" rozwiązania a te dwa kolory wyglądają według mnie świetnie (już kiedyś było u mnie podobne zestawienie kolorystyczne - tutaj).


Muszę się przyznać, że ostatnio oszalałam na punkcie czerwonej marynarki i postanowiłam sobie, że nie usiądę do stołu wigilijnego bez niej, także jeśli ktoś z Was widział gdzieś czerwoną marynarkę (koniecznie ze złotymi guzikami!) to bardzo proszę o kontakt - zdjęcia, nazwę sklepu itp.


COAT: No Name
SHIRT: H&M
SKIRT: DinoDirect (also here)
SHOES: Nelly

41 comments:

  1. Ostatnio kupiłam sobie czerwoną bluzkę ze srebrną nitką, bo właśnie przypomina mi święta
    Świetna spódniczka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czyli nie tylko ja mam bzika na punkcie tego koloru przed świętami :))

      Delete
  2. super wyglądasz, śliczna spódnica!

    ReplyDelete
  3. Bardzo dobrze Ci w czerwieni!
    Spódniczka jest obłędna :)

    ReplyDelete
  4. Bosko wyglądasz!świetny płaszcz!;)

    ReplyDelete
  5. ależ cudowna spódniczka! wyglądasz cudownie!

    ReplyDelete
  6. Piękna spódniczka! <3 Na dodatek na Twoich długich nogach leży obłędnie ;)

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz ;*

    zapraszam.

    ReplyDelete
  8. jaka piękna spódnica *.* ! widziałam taką czarną ale w Twojej wersji kolorystycznej bardziej do mnie przemawia! :)

    ReplyDelete
  9. To chyba Twój najlepszy zestaw. Świetna spódnica. :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajnie;)
    Spódniczka świetna:)

    ReplyDelete
  11. rewelacyjnie ! uwielbiam takie połączenia ! <3

    ReplyDelete
  12. Piękny masz płaszcz, w czerwieni Ci do twarzy :))

    ReplyDelete
  13. Jesteś śliczna, masz piękne włosy i ten zestaw idealnie podkreśla Twoje atuty!
    Bardzo dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam
    G.

    ReplyDelete
  14. Wygladasz fantastycznie!! ;)

    Jeśli masz ochotę to zapraszam na dwa konkursy, które trwają na moim blogu! ;)

    ReplyDelete
  15. Ja sobie wkręciłam czerwoną sukienkę i muszę, muszę ją mieć!
    Jak zwykle ślicznie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  16. Bardzo dobrze wyglądasz w tej czerwieni !

    ReplyDelete
  17. Czerwony to jeden z moich ulubionych kolorów :)

    ReplyDelete
  18. loving your whole look! especially the coat :)

    http://therubberdoll.com

    ReplyDelete
  19. Cudowny zestaw i świetne zdjęcia! :) Dodaję do obserwowanych. :)

    ReplyDelete
  20. piękny płaszczyk, taki mniej zimnowy!

    ReplyDelete
  21. piękne zdjęcia , rewelacyjny płaszczyk :)

    ReplyDelete
  22. cudnie się ten płaszcz prezentuje, no i spódniczka <3

    ReplyDelete
  23. piękna spóniczka, piękny płaszcz ♥

    ReplyDelete
  24. wyglądasz cudownie <3 jak zwykle zresztą :)

    ReplyDelete
  25. Płaszcz przepiękny! Też lubię czasem wrzucić na siebie coś w kolorze czerwonym - faktycznie, dodaje to mnóstwo kobiecości i "pazura". ;)
    I wprost uwielbiam Twoją nazwę bloga... Może to zabrzmi dość dziwnie, ale słówko "pickpocket" brzmi tak uroczo! <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło!
      Pickpocket to złodziejaszek ;))

      Delete
  26. Uwielbiam czerwień! A Twoja spódnica jest przepiękna :) Hmmm, nie było Ci zimno w nogi? :)

    ReplyDelete
  27. cudowne zdjecia i zestaw !:)
    jesteś piękna !:)

    ReplyDelete
  28. Lovely outfit girl :)
    I particularly love the skirt !
    Besides your hair are amazing and you're so beautiful

    Can i follow you ?


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    ReplyDelete
  29. Ciekawe połączenie..:)
    Obserwujemy?
    E.

    ReplyDelete
  30. wspaniały płaszczyk :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  31. rzeczywiscie synonim okresu :) pozdrawiam!

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger