22:31

EVENTS: Grand Opening H&M - 4.12.2012



4.12.2012 - godzina 11, Centrum Handlowe M1 i wielkie otwarcie drugiego H&M w Radomiu. Jedna z najpopularniejszych sieciówek na świecie posiada swój drugi salon w Radomiu. 

Wystrój jak i układ sklepu bardzo mi się podoba. Wchodzimy na dział damski, następnie wita nas męski a na samym końcu dział dziecięcy, po prawo widać kasy, lewo przymierzalnie. Jest jasno, przejrzyście i łatwy dostęp do wszystkich ubrań czy dodatków. Bogaty asortyment jeśli chodzi o kosmetyki - ja jestem w niebie.  

Zakupy też są bardzo przyjemne! Ja już kilka rzeczy kupiłam ale lista jest długa i z pewnością będę stałym klientem w tym H&M!




COAT: Zara
SKIRT: DinoDirect
BAG: made by my friend`s mum

6 comments:

  1. H&M'ów nigdy nie za dużo ;) mnie zdarza się po prostu wejść kiedy mam za dużo czasu i na kogoś czekam i zazwyczaj wychodzę z jakimś potrzebnym drobiazgiem.

    Fajny zestaw miałaś na sobie!

    ReplyDelete
  2. u mnie w mieście nie bardzo lubię wchodzić do h&m bo jest tam bałagan i wszystko na wszystkim.. brakuje mi właśnie takiej przejrzystości ;d

    ReplyDelete
  3. świetne zdjęcia;p
    szkoda, że mnie tam nie było:)

    ReplyDelete
  4. ale przejrzysty i duży! ;O
    Piękne masz kozaki ♥

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger