20:11

STYLE: I'm A Tiger Again








O skórzanej spódnicy myślałam już od dłuższego czasu. Jest to jedna z tych rzeczy, które każda powinna mieć w swojej szafie. U mnie pasuje do wszystkiego, nie zastanawiam się nad tym z czym ją łączyć ponieważ śmiało zakładam ją do obcisłej koszulki, marynarki czy tak jak widzicie wyżej do luźnego sweterka. Jest to moja spódnica numer jeden.

Nie mogę nie wspomnieć o mojej torebce. Mimo tego, że bardzo często mi towarzyszy bo zakładam ją niemal codziennie to zawsze odkrywam ją na nowo, za każdym razem inne połączenie. Świetna i pojemna!


SWEATER: DinoDirect
SKIRT: DinoDirect
BAG: Chicnova
SHOES: Nelly

32 comments:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia:)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu - do wygrania kopertówka ze skóry naturalnej od Mako bags:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, osobiści mam problem z łączeniem pastelowych kolorów z czernią, ale u Ciebie to połączenie wygląda naprawdę korzystnie :) poza tym bardzo fajna torebka :)

    ReplyDelete
  3. delikatnie, dziewczęco, ale z pazurem!:))

    ReplyDelete
  4. genialne połączenie sweterka i spóniczki, piękne detale w postaci paznokci i ćwieków na torebce:)

    ReplyDelete
  5. świetny sweter:0

    ojj tak ja tez jestem fanką skórzanych spódnic :)

    ReplyDelete
  6. torebka mi sie podoba ;)

    zapraszam do siebie, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. jaki masz cudowny manicure! :)

    ReplyDelete
  8. bardzo fajny zestaw!
    świetne zdjecia!

    zapraszam.

    ReplyDelete
  9. piękna jak zawsze:) swetrrr bym Ci ukradła!

    ReplyDelete
  10. Sweter genialny!
    A o skórzanej spódnicy marzę już od dłuższego czasu, ale nie mogłam znaleźć idealnej.
    Twoja wygląda na bardzo fajną!

    ReplyDelete
  11. Idealny zestaw! Sama chętnie bym się tak ubrała :))

    ReplyDelete
  12. Obłędny zestaw!! Cudny sweterek :)

    ReplyDelete
  13. paznokcie, włosy, makijaz obłędne ♥
    torebka zjawiskowa! Zestaw genialny ♥

    ReplyDelete
  14. wszystko fajnie, jednak ja uwagę największą zwróciłam na... paznokcie! to naklejki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jest :) naklejki - dostałam od chłopaka;)

      Delete
  15. Strasznie podobają mi się Twoje buty :)

    ReplyDelete
  16. Bardzo podoba mi się połączenie swetra z spódnicą :) Świetnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz po prostu cudownie ;)

    ReplyDelete
  18. przepięknie wyglądasz! :D uwielbiam połączenia spódnic z swetrami :D

    ReplyDelete
  19. Cały zestaw bardzo mi się podoba :3

    ReplyDelete
  20. Wszystko mi się podoba. Z osobna i razem. Pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  21. jej wszystko tak ładnie wygląda!

    ReplyDelete
  22. wspaniały sweter i torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  23. Zestaw jest prześliczny! wszystko bym wzieła!:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger