22:03

STYLE: Party Dress II


Kolejna propozycja sylwestrowo-studniówkowa. Imprezy już coraz bliżej - mało czasu na decyzję, a wybór duży. Dziś chcę Wam pokazać kolejną sukienkę, która zwróciła moją uwagę. 

Wzorzysta sukienka z Motel Rocks, dostępna w Bubba Gamp. W tym sezonie zdecydowanie printy królują, więc warto zaopatrzyć się w taką sukienkę. Rzuca się w oczy, tworzy całą stylizację i z pewnością sprawi, że nasz strój będzie należał do tych niezapomnianych podczas imprezy. 


(W połączeniu z czarnym swetrem również wygląda super, sukienka uniwersalna)


19 comments:

  1. dla mnie za smutna :-) gdyby była kolorowa...

    ReplyDelete
  2. Na Sylwestra to propozycja idealna! ; >

    ReplyDelete
  3. Bardzo oryginalny i ciekawy print oraz krój sukienki! :)

    ReplyDelete
  4. love the dress! very pretty :)

    www.sultanassanctuary.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. a moze moglabys podac strony z sukienkami, jakie Ci sie podobaja? w zeszlym roku tak robilas co do swojej studniowki i sukienki byly nieziemskie!

    ReplyDelete
  6. Koturny i sukienka są świetne!

    ReplyDelete
  7. sukienka wygląda świetnie ;) szkoda, że ja studniówkę miałam rok temu - w tym roku mam wrażenie, że sukienki są o niebo ładniejsze :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo oryginalna sukienka :) zapraszam do mnie na www.2bloggirls.pl

    ReplyDelete
  9. Nie dziwie Ci się, że zwrocilas uwage na ta sukienke, bo jest cudowna :) poza tym masz figure modelki!

    ReplyDelete
  10. piękna sukienka! leży na Tobie idealnie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger