16:32

STYLE: Party Dress III






Dziś już trzecia moja propozycja na sylwestra/studniówkę. Cekinowy szał opanował karnawał i jak już kiedyś wspominałam warto zaopatrzyć się w taką karnację bo mamy gwarancję, że będziemy wyglądać najlepiej ze wszystkich! 

Sukienka z Motel jest idealna na imprezowe wieczory, troszkę elegancka, lekko szalona, błyszcząca. Mi prócz cekinowej bazy bardzo podobają się jej rękawy. Są genialne, bardzo lubię takie przezroczyste materiały. Sukienka wspaniale będzie się mienić na sali balowej w błysku świateł. Można śmiało rzec, że kreacja idealna. Szkoda, że ja swoją studniówkę mam już za sobą! 


35 comments:

  1. wyglądasz ślicznie! <3 . bardzo podoba mi się ta sukienka! taki piękny kolor i tak się świeci! <3 nieziemsko <3. no i jesteś taka śliczna, eh.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. jeeeeejuniu jaka masz świetna figure, slicznie wygladasz w tej stylizacji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło słysząc takie słowa!
      Dziękuję! :*

      Delete
  3. idealna ta sukienka (trochę kojarzy mi się z syrenką Arielką)! No przepiękna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi teraz też, wygląda troszkę jak jej ogon!
      Ale też fajnie ;)

      Delete
  4. Syrena! Czuję, że ta sukienka będzie hitem sezonu!

    ReplyDelete
  5. Genialna ta sukienka! Niesamowicie w niej wyglądasz!

    ReplyDelete
  6. wyglądasz w niej jak mała syrenka :)

    ReplyDelete
  7. WOW WOW WOW, you look stunning! Like a mermaid!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Win an edgy and rock on jewellery set from Come Get Fashion by joining my GIVEAWAY

    ReplyDelete
  8. Śliczna sukienka, cekiny i przezroczyste rękawy świetnie razem wyglądają. :)

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz prześlicznie, sukienka jest idealna, kojarzy mi się z syrenką Arielką - ulubiona bajka z dzieciństwa :)))
    Ostatnie zdjęcie jest cudowne :)

    ReplyDelete
  10. Mogę rzec, że jest to idealna z najbardziej idealnych sukienek na imprezę ♥

    ReplyDelete
  11. Piękny outfit :) Wesołych Świąt:)

    ReplyDelete
  12. ach, idealna by była do stroju Arielki na bal karnawałowy... :>

    ReplyDelete
  13. o kurczę, zjawiskowa ta sukienka ♥

    ReplyDelete
  14. piękna sukienka, jak syrenka :)

    ReplyDelete
  15. Śliczna jest ta sukienka, jednak ja jak zwykle miałabym problem z dobraniem odpowiedniej bielizny do niej :)

    ReplyDelete
  16. Niesamowita jest ta sukienka i jeszcze świetnie na Tobie leży <3

    ReplyDelete
  17. LOVE the dress! Gorgeous styling xx

    www.satinandsouffles.com
    www.satinandsouffles.com

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia i sukienka super :D

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz jak morska syrenka! :D
    Przepiękna sukienka!

    ReplyDelete
  20. chociaż cekinów nienawidzę ta sukienka jest świetna ;)

    ReplyDelete
  21. wspaniała sukienka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger