22:33

STYLE: Party Dress VI





Zabawa sylwestrowa tuż tuż, wybór ogromny! Kolejna fajna sukienka z Bubba i tym razem moja propozycja dla romantycznej duszy. Koronkowa góra w połączeniu ze skórzaną spódnicą - jak dla mnie mega hit, jedno z najpopularniejszych łączeń w tym sezonie! Ta delikatna, skromna sukienka idealnie sprawdzi się na domowym sylwestrze ze znajomymi jak i nada się na inne "wyjścia" (śmiało założyłabym ją na zajęcia czy do pracy). Zakładając odpowiednie dodatki możemy dostosować ją do każdej okazji. Sukienka jest czarno-kremowa, więc według zasady trzech kolorów możemy dobrać do niej jeszcze jeden. Dla tych bardziej zwariowanych romantyczek polecam założyć jakiś neonowy wisior (najlepiej różowy!). Będzie wyglądać fajnie - romantycznie ale trochę z pazurem i z pewnością nie będzie nudno!

Ja jestem wielką fanką skóry a w połączeniu z koronką to dla mnie zestaw genialny więc idealnie trafia ona w moje gusta. Mając ją na sobie czułam się troszeczkę jak księżniczka! :)


DRESS: Bubba Gamp


***

39 comments:

  1. Pieknie wyglądasz. Ten fason idealnie na Tobie leży. ;3

    ReplyDelete
  2. cudownie wyglądasz! moja ulubiona spódniczka <3

    ReplyDelete
  3. Sukienka bardzo ładna, ma interesującą górę. Poza tym jej krój sprawił, że przede wszystkim moją uwagę przykuły Twoje dłuuuugie nogi! (:

    ReplyDelete
  4. Pięknie wygląda połączenie koronki i czerni. Gdybym nie miała sukienki sylwestrowej- pewnie wybrałabym tą :)

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcie <3 <3 <3. Wyglądasz świetnie! Uwielbiam koronkę, a sama nic nie posiadam ;/ ;/ ;/. Zawsze trudno było mi znaleźć mi coś wymarzonego.

    ReplyDelete
  6. Genialna sukieneczka, najlepsza ze wszysstkich :)
    ślicznie w niej wyglądasz:)

    ReplyDelete
  7. Ojej, byłam pewna, że to bluzka i spódnica... Bardzo ładna ta sukienka:)

    ReplyDelete
  8. Śliczna sukienka, uwielbiam koronki w takiej wersji :)

    ReplyDelete
  9. Ojej, ta jest chyba moją ulubioną, rozkloszowany dół to mój ulubiony fason! :)

    ReplyDelete
  10. urocza, taka dziewczęca, pasuje do Ciebie!

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Dokładnie :)
      Ćwiczę też z Mel B i robię 8minutowy abs

      Delete
    2. ja postanawiam od nowego roku zacząć ćwiczyć z Ewą Chodakowską bo tak to według swojej rozpiski ;)

      Delete
  12. Przepięknie wyglądasz w takim wydaniu! Tak dziewczęco, delikatnie :) Podobają mi się również świetne buty!

    ReplyDelete
  13. OMG zestaw po prostu przepiękny !!!! zakochałam się :)

    ReplyDelete
  14. Świetny zestaw! Obserwuję ci liczę na rewanż ♥

    ReplyDelete
  15. Ale ta propozycja mi się podoba!!!

    ReplyDelete
  16. uwielbiam wszystko co rozkloszowane! Do tego sukienka tak pięknie leży! Zachwycona jestem zestawieniem jej skórkowego, mocnego dołu z delikatniejszą górą ♥

    ReplyDelete
  17. pozycz na sylwestra haha, idealna jest!<3

    ReplyDelete
  18. love this dress and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. piękna spódnica, masz szczęście, że szczupłe długie nogi i możesz sobie nosić takie rzeczy do woli :)

    ReplyDelete
  20. Świetny zestaw! Uwielbiam skórzane spódnice ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. Jak Ty jeszcze masz zacząć ćwiczyć to Twoja figura to będzie taka *___* Też mam zamiar ćwiczyć z Chodakowską ;)
    Sukienka fantastyczna! :)

    ReplyDelete
  22. czy na fakturze tej koronki są wzory kotów czy tylko ja mam omamy?

    Ściskam sylwestrowo!
    Lona

    ReplyDelete
  23. spodnica boska, ale usmiechaj sie czesciej ;)

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz cudownie, świetna sukienka !!

    ReplyDelete
  25. Piękna !!!

    WOW :)
    Super blog i stylizacje :)

    Z przyjemnością obserwuje :)

    ReplyDelete
  26. Wow - pięknie wyglądasz. Połączenie koronki i skóry też bardzo lubię :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  27. wyglądasz niesamowicie!! <3
    rewelacja:)))))

    Szczęścia w nowym roku;*

    ReplyDelete
  28. Hej , własnie trafiłam na Twojego bloga i już widzę, że zostanę z Tobą na dłużej! :)
    Ta stylizacja jak dla mnie jest genialna :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger