23:22

STYLE: Teleport 2 Me







Zima zdecydowanie nie należy do moich ulubionych pór roku. Nie lubię zakładać na siebie wielu warstw, nie czuję się wtedy komfortowo, jednak aby utrzymać ciepło jestem gotowa się poświęcić. 

Dziś pokazuję moje ulubione spodnie w połączeniu z milutkim futrzakiem, z Bubba, z którym obecnie się nie rozstaję ponieważ jest cieplutki, miły i wspaniale spełnia rolę czapki, dlatego też towarzyszy mi niemal codziennie. Natomiast nowa torebka pochodzi ze sklepu Chicnova i już od pewnego czasu chciałam ją mieć, jest świetna a na zajęcia nadaje się idealnie, bardzo pojemna i pomieści wszystkie książki.




COAT: Zara 
FUR VEST: Bubba Gamp 
TROUSERS: Bubba Gamp 
BAG: Chicnova

40 comments:

  1. aż mi cieplej jak patrzę na tego uroczego futrzaczka *.* świetny zestaw:)

    założyłam z przyjaciółką bloga, jesteśmy nowe i chcemy się rozkręcić, byłoby mi bardzo miło jakbyś wpadła i obejrzała, poradziła coś:) www.double-fashion.blogspot.com

    // trzymaj się cieplutko, Iza :)

    ReplyDelete
  2. Torebka jest rewelacyjna! Przypomina mi tą z Zary, która kosztowała jakieś niebotyczne pieniądze;)
    Również nie znoszę zakładania kilku warstw..Twój futrzak jest świetny, od razu widać że nieźle grzeje! Do tego piękne kozaki;)

    ReplyDelete
  3. wszystko w brązie - podoba mi się :)

    ReplyDelete
  4. Niestety nic nie poradzimy na to, ze mamy właśnie zimę, nie pozostaje nic innego jak po prostu ja przeżyć- następna będzie wiosna :)
    Bardzo fajne zdjecia! Podoba mi sie ten futrzak :)

    ReplyDelete
  5. Myślałam, że to torebka z Zary;)) Świetna jest ;)

    ReplyDelete
  6. Właśnie miałam pisać, że torebkę bym podkradła! :)

    ReplyDelete
  7. W sumie masz racje z tymi warstwami, ale żeby przetrwac zime inaczej niestety się nie da... No chyba że bysmy zrezygnowali z wychodzenia z domu, ale to nie realne. Jestes jedna z pierwszych blogerek, ktore zainteresowaly mnie swoja stylizacja nie sciagajac kurtki i chwala Ci za to! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję! :)

      Niestety kiedyś tę kurtkę będę musiała zdjąć :(

      Delete
  8. Wyglądasz uroczo w tym futrzaku :)

    ReplyDelete
  9. bardzo fajnie;p
    brąz- uwielbiam ten kolor :)

    ReplyDelete
  10. Fantastycznie wyglądasz ! :)

    ReplyDelete
  11. futrzaka i torebkę chętnie bym Ci ukradła :)

    ReplyDelete
  12. wspaniale wyglądasz! spodnie i torebka rewelacyjne!
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  13. Wspaniałe masz legginsy, musze to przyznac! Wygladasz mega :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na nowy wpis! ;)

    ReplyDelete
  14. Świetny zestaw. Bardzo mi się podobają wszystkie elementy. :)

    ReplyDelete
  15. Super zestaw - ładny i bardzo praktyczny. Na prawdę da się w nim przetrwać w zimie, a nie tylko wyskoczyć z ciepłego auta na szybkie zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  16. Podobają mi się te spodnie w panterkę! Świetny zestaw :)

    ReplyDelete
  17. Genialny zestaw! Szczególnie torba przypadła mi do gustu! :)

    ReplyDelete
  18. jestem zakochana w twoich włosach.

    ReplyDelete
  19. świetny jest ten nowy szablon!

    ReplyDelete
  20. Super stylizacja!!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    ReplyDelete
  21. bardzo ładny zestaw :) a w tym kapturku wyglądasz przeuroczo! :)

    ReplyDelete
  22. Piękna torba, a połączenie cudowne, w szczególności ten płaszczyk z futerkiem :)

    ReplyDelete
  23. ostatnie zdjęcie jest przeurocze!

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia! ..i bardzo fajna stylizacja :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  25. jestem zachwycona torbą i spodniami, całość fajnie wygląda :)

    ReplyDelete
  26. zachwyca mnie połączenie butów i szala! ♥

    ReplyDelete
  27. Świetnie wyglądasz, ładny płaszczyk :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. super buty i torebka

    obserwuję

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. so lovely.. I really like this outfit. ❤

    ReplyDelete
  30. piękne zdjęcia, świetna torba :)

    ReplyDelete
  31. trochę pazura, trochę delikatności - wyszedł mix, który chętnie bym ubrała :-)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger