22:55

STYLE: And I'll Burn Myself, But Just Had To Touch It





Zima oszalała! Zasypała cały świat, ale gdy wyglądam przez okno wygląda on pięknie! Ja nie przepadam za zimą - nie lubię nosić kozaków, ciepłych kurtek i czapek jednak nawet najgorsza pora roku może być fajna. Najważniejsze to znaleźć "TE" rękawiczki i czapkę i żaden mróz nie jest nam straszny.

Kraciasta koszula swego czasu była numerem jeden, który musiałam mieć. Przeglądając oferty różnych sklepów internetowych natrafiłam na ahaishopping i super ofertę tej koszuli - $9.99 i darmowa wysyłka (klik), czemu nie skorzystać? Gorąco zachęcam, sama już wybrałam kilka innych ubranek! Tym sposobem koszula w kratę, w męskim stylu trafiła do mojej szafy. Gdy tylko zniknie śnieg chętnie połączę ją z boyfriend jeans (obecnie plany, marzenia), a gdy zrobi się ciepło z jeansowymi szortami (marzę o wiośnie!)

Ćwieki, które widzicie na prawej kieszonce koszuli, czapce i moim nadgarstku to dzieła mojej młodszej siostry i moje. Od kilku dni masowo przerabiamy stare ubrania, które zyskały nowe życie!


BAG: Pull&Bear
COAT: Reserved
CAP/BRACELETS: DIY

38 comments:

  1. fajna koszula i rękawiczki ;D

    ReplyDelete
  2. Fajnie wyglądasz a czapka jest rewelacyjna :)

    zapraszam.

    ReplyDelete
  3. Świetny zestaw ;) koszula rękawiczki mega ;)

    ReplyDelete
  4. Swietnie wygladasz :) Koszula <3 a jak z płatnościa na ahaiahopping?

    ReplyDelete
  5. Koszula jest świetna! Uwielbiam jej kolorystykę i detale :) Czapka niesamowita, ożywia cały zestaw :)

    ReplyDelete
  6. piękne połączenie granatu z czerwoną kratą :)

    ReplyDelete
  7. wyglądasz suuuper <3 bardzo lubię połączenie granatu i czerwieni, a te czerwone akcenty świetnie ożywiają całość. Ćwieki na czapce? super pomysł!

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia są przepiękne. Świetnie wyglądasz, uwielbiam połaczenie czerwieni i granatu. Czapka i rękawiczki rzeczywiście świetne. :)

    ReplyDelete
  9. Cudownie wyglądasz, koszula świetna!

    ReplyDelete
  10. masz świetny styl, podoba mi się :))

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz! Ćwieki przyciągają uwagę :)

    ReplyDelete
  12. Łał, mega wyglądasz! ;) Dobra modelka z ciebie, a i ubranie swietne ;) Buziaki, u mnie nowa notka; )

    ReplyDelete
  13. świetny zestaw mega plus za kreatywnośc pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chili :)

    ReplyDelete
  14. świetne rękawiczki i koszula! :)

    ReplyDelete
  15. świetna czapka! sama myślę o podobnym DIY!

    ReplyDelete

  16. Hello dear!
    Nice blog you have! I like it!:)
    I think we should follow each other. What do you say? Just let me know. kisses

    ReplyDelete
  17. Pierwsze foto w poziomie- mistrzostwo! :D

    xoxo
    Kasia

    ReplyDelete
  18. podoba mi się połączenie całości za pomocą ćwieków, mistrzowskie! ♥
    do tego wielbię czerwoną koszulę w kratę + jeansy! ;d

    ReplyDelete
  19. wspaniała koszula :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  20. dodatki świetnie dopełniają strój ;)

    ReplyDelete
  21. Bardzo lubię połączenie czerwieni z granatem. :)

    ReplyDelete
  22. cudne rękawiczki, ja jakoś nigdy nie moge znaleźć "TYCH" idealnych

    ReplyDelete
  23. piękne zdjęcia;) i sliczna stylizacja;)

    ReplyDelete
  24. Fajnie, bardzo lubię to połączenie kolorów. Wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  25. wyglądasz nieziemsko! :)
    dodam do obserwowanych.

    ReplyDelete
  26. jak zawsze olśniewająca w stonowanej stylizacji!

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładnie,świetne rękawiczki :)

    ReplyDelete
  28. This look is so nice!
    Loved the details you added to the shirt. I was wondering... would you mind telling me what size is yours? I'm having some trouble deciding which size to buy. Thanks!
    Have a nice day :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger