22:24

STYLE: Fresh Off The Runway





Szał na moro dopadł i mnie! Bardzo długo się nie dawałam jednak gdy tylko zobaczyłam tę koszulę w Bubba Gamp wiedziałam, że ją chcę. Troszeczkę zwlekałam z zakupem ale ostatnia sztuka w sklepie mnie do tego zmusiła i tak oto jestem jej szczęśliwą posiadaczką. 
Zawsze uważałam, że moro "to coś" dla mężczyzn, w końcu kojarzy się ze służbą wojskową, mundurem. Przekonałam się jednak, że kobiety też mogą świetnie wyglądać nosząc "mundurowe" ubrania - wystarczy dodać odpowiednie dodatki, obcasy i gotowe.



SHIRT: Bubba Gamp

TROUSERS: Pull&Bear
SHOES: H&M
BRACELETS: Primark/DIY


47 comments:

  1. Ja bardzo rzadko noszę moro, wręcz nawet mogłabym powiedzieć ze w ogóle, zbyt ciemne sa dla mnie te kolory. Oczywiście nie mówię ze w ogóle stronie od ciemnych kolorów, bo to byłoby nieprawda, jednakże połączenie ciemnej zieleni z czernia- jakos cieżko mi to ugryźć, po prostu nie przypadło mi to do gustu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi początkowo również, jednak metodą prób i błędów - przymierzania miliona moro ubrań w przymierzalniach, oswoiłam się :)

      Delete
  2. a mnie się nie podoba sceneria

    ReplyDelete
  3. O kurcze! Ale groznie wygladasz w tej moro koszuli! Sexy :) a sceneria moim zdaniem fajnie kontrastuje!

    ReplyDelete
  4. Boska jestes! Świetna koszula :) Pozdrawiam, dodaje do obserwowanych, Klaudia :)

    ReplyDelete
  5. Genialnie wyglądasz, świetne tło do zdjęć! :)

    ReplyDelete
  6. Podobasz mi się w takiej militarnej wersji :)

    ReplyDelete
  7. Pasuje Ci ta koszula. Ostatnio mierzyłam coś podobnego, ale była fatalnie uszyta ;/

    ReplyDelete
  8. lovely photos dear, I love your shirt!

    ReplyDelete
  9. ale ta koszula jest boska i świetnie się komponuje z biżuterią! ;)

    ReplyDelete
  10. Ja nadal się jeszcze do moro nie przekonałam, też właśnie uważam, że ta "faktura" nie pasuje do dziewcząt/kobiet. Zdjęcia prześliczne :)

    ReplyDelete
  11. you look just beautiful! love your style and pics, dear, kisses

    visit my blog please)
    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    ReplyDelete
  12. a ja powiem - buty! <3 choć tło do mnie nie przemawia, Ilonka ;(

    ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tło szalone, musiałam wykorzystać okazję pobytu w tym miejscu! :)

      Delete
    2. ja bym pewnie tam wskoczyła :D *duuuże dziecko* ;)

      Delete
  13. tło i ty w moro tworzycie duży, lekko gryzący się, kontrast. zaskakujące odkrycie :-)

    ReplyDelete
  14. koszula jest mega, mimo że nie przepadam za moro to tutaj bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  15. So rad! Gorgeous colorful post!

    (='.'=)
    -Lauren at adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    ReplyDelete
  17. świetnie wyglądasz:) kolei ja swoją koszule moro trzymam w szafie 5 miesięcy i nie moge jej wyjąć...

    ReplyDelete
  18. Pięknie wyglądasz :)


    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)


    Zapraszam na nowy post


    www.POLINEFASHION.pl


    Kiss :*

    ReplyDelete
  19. Choosing The Right Mulch For Your Yard Fall Is The Time To Prepare For Winter With
    Mulching And Pruning

    Here is my blog: Http://face-chat.net/index.php?do=/blog/44646/choosing-the-right-mulch-for-your-garden-3-factors-to-consider
    Stop by my web site ; ozaukee county tree nursery

    ReplyDelete
  20. Dobry kontrast! Świetne Ci w moro ;)

    ReplyDelete
  21. Georgia's New Cell Phone Laws Both Trinity and DMGT, which publishes the Daily Mail, have come under mounting investor pressure to conduct internal reviews. Trinity's shares fell 9.
    8% on Monday. http://killyourstepmomstepdad.com/index.php?do=/blog/105940/fbi-to-enhance-their-investigatory-capabilities-in-order-to-protect-their-n/ Parental Controls Regarding the Use of Cell Phones When Driving There are several products under development that are reportedly set for release soon. Keys2 Safe Driving is a Bluetooth device which allows parents to embed car keys inside. When the key is in use, both voice calls and text messaging will be unavailable but 911 and other designated numbers would still be accessible if you choose. Another anticipated product is Drive Assist which will provide the same type of functionality but will do it via sensing the motion of the car versus the embedding of the car keys. Cell phone reviews: Blackberry Bold 9650
    My blog : cell phone number lookup

    ReplyDelete
  22. ale chętnie bym poszła do takiego miejsca! :D wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  23. Dziękuję <3
    Twoje bransoletki też znakomite, jak i cała reszta! Kolorowe piłeczki fajnie kontrastują :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    ReplyDelete
  24. Kochana wyglądasz niesamowicie :)
    Koszula moro jest piękna:)
    Biżuteria tez jest strzałem w 10 :)

    Lubię to :)

    ReplyDelete
  25. Świetny zestaw ,idealnie wszystko dobrałaś, bransoletki cudowne ,no i buty !<3

    ReplyDelete
  26. nic bym nie zmieniła w tym zestawie, jest idealny! :)

    ReplyDelete
  27. Great shirt! And you picked a very interesting place to take pictures, love it!

    firstblueshoes.blogspot.com - I'm having a giveaway on my blog, would love it if you could check it out

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger