22:39

PRESS: OkMagazyn! Photo Shoot!

fot. OkMagazyn


Jak już pewnie wiecie w piątek miałam wielką przyjemność uczestniczyć w sesji zdjęciowej dla radomskiego OkMagazyn! Dla mnie była to świetna zabawa, kolejne ciekawe przeżycie i doświadczenie. Razem z Darią i Olą miałyśmy przedstawić trzy stylizacje. Pierwszą z nich widzicie dziś na blogu i jest to stylizacja codzienna, typowy strój do szkoły/pracy/zakupy czy sesję zdjęciową ;p. Resztę zdjęć będę trzymać w tajemnicy, zobaczycie je dopiero gdy ukaże się numer z całym artykułem o radomskich blogerkach! Ja (jak już pisałam na facebooku'u) nie mogę się już doczekać, jestem bardzo podekscytowana efektem końcowym. 


SWEATER: Reserved
BLOUSE: Zara
TROUSERS: Zara
SHOES: H&M
NECKLACE: PRIMARK
WATCH: GUESS

27 comments:

  1. no rzeczywiscie, stylizacja szalona

    ReplyDelete
    Replies
    1. no raczej nie bardzo, to miałam na mysli.

      Delete
    2. Stylizacje miały oddawać nasz styl :) Chciałyśmy pokazać różne sposoby ubierania się do szkoły/pracy, tak aby pasowały one do każdego :)

      Delete
    3. Nie musi byc szaloną, żeby była efektowną :>

      Delete
  2. Świetna torba! Lubię klasyczne kroje i fajnie, że buty są w innym kolorze niż cała reszta, urozmaica to zestaw ale nie miesza w oczach :D Podoba mi się!

    obserwuję :)
    www.cocomints.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. fajnie! wyglądacie bardzo pozytywnie :D

    ReplyDelete
  4. świetny zestaw , świetnie dopasowany kolorystycznie:)


    Naszyjnik i torba : cudeńka...

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

    ReplyDelete
  5. Jak dbasz o włosy? Wygladaja bardzo ładnie;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Używam szamponu i odżywki do włosów Syoss, w sumie tyle :))

      Delete
  6. Ale jesteście piękne! Świetny styl! Dopiero założyłam bloga i miloby było gdybyś weszła i napisała co o nim sądzisz. Opinia takiej blogerki jak Ty jest dla mnie bardzo cenna :) Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych, Klaudia :)

    ReplyDelete
  7. cudowne stylizacja!
    Każda ma w sobie `coś` ciekawego ;)

    Pozdrawiam
    AeM

    ReplyDelete
  8. Świetna sprawa taka sesja ! Z niecierpliwością czekam na dalsze stylizacje, Twoje i dziewczyn :)

    ReplyDelete
  9. Gratuluję, wszystkie wyglądacie świetnie ;)
    A co do koszuli to eMka będzie na mnie za duża ;(

    ReplyDelete
  10. Świetna sprawa, wyszłaś ślicznie!

    ReplyDelete
  11. Zapowiada się bardzo ciekawie ;) Śliczna torebka :)

    ReplyDelete
  12. :) NO to czekamy na efekty :) pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  13. świetna sesja! wyglądałaś rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  14. ooj czekamy na efekty, już nie moge się doczekać:)

    ReplyDelete
  15. O wow, świetne zdjęcie :)
    I jeszcze lepsze stylizacje :)

    Ale Twoja mi się najbardziej podoba :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. :oo ! Świetnie wygladałaś !
    a naszyjnik ? jest GENIALNY :)

    http://dainnty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Gratuluję! Zestaw idealny na zwykłe dni.

    ReplyDelete
  18. fajnie to wygląda :) ładne, uśmiechnięte zdjęcia! naszyjnik masz śliczny <3

    ReplyDelete
  19. świetne zdjęcia!
    więcej takich sukcesów!
    zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete

Copyright © 2016 *THE PICKPOCKET* , Blogger